tworzenie aplikacji ios na urządzenia iphone, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smakujzapachy.keep.pl
  • Podobne

     

    tworzenie aplikacji ios na urządzenia iphone, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Idź do
    Tworzenie aplikacji iOS
    na urządzenia iPhone,
    iPod touch oraz iPad.
    Przewodnik dla projektantów
    serwisów WWW
    Autor
    Tłumaczenie: Łukasz Suma
    ISBN: 978-83-246-3331-9
    Create iPhone, iPod touch, and iPad apps
    with Web Standards (HTML5, CSS3, and JavaScript)
    Format: 170 × 230, stron: 264
    • Spis treści
    • Skorowidz
    Katalog książek
    katalog
    Twój koszyk
    Twórz atrakcyjne, zgodne ze standardami WWW aplikacje na urządzenia
    iPhone, iPod touch oraz iPad!
    • Jak używać kodu HTML, stylów CSS i języka Java Script w projektowaniu natywnych
    aplikacji?
    • Jak korzystać z możliwości obiektowej platformy NimbleKit?
    • Jak wizualizować, planować, projektować i dystrybuować aplikacje iOS?
    Są z nami praktycznie wszędzie. Podczas zakupów, jazdy samochodem,
    w trakcie joggingu…
    a nawet na basenie. Zmieniły nasz sposób pozyskiwania informacji, poszukiwania rozrywki
    i komunikacji ze światem. Dzięki urządzeniom takim jak iPhone czy iPad możesz w jednej chwili
    sfotografować niezwykłą scenę i rozesłać zdjęcie wszystkim znajomym, by potem wspólnie
    wymieniać na jego temat opinie, jednocześnie sprawdzając prognozę pogody i to, jak daleko
    jesteś od celu, do którego zmierzasz… Możliwości mobilnych aplikacji pracujących pod kontrolą
    iOS ogranicza dziś jedynie ludzka wyobraźnia! Jednak nic nie przemawia do niej tak, jak twarde
    dane: tylko do połowy 2010 roku sprzedanych zostało ponad 85 milionów urządzeń pracujących
    w tym systemie, a w iTunes App Store dostępnych było ponad 250 tysięcy aplikacji… pobranych
    ponad 15 miliardów razy!
    Oto książka poświęcona projektowaniu atrakcyjnych, zgodnych ze standardami sieciowymi
    aplikacji działających pod kontrolą systemu iOS — aplikacji, które można udostępniać
    lub sprzedawać za pośrednictwem iTunes App Store. Podręcznik stanowi doskonałe
    wprowadzenie w świat kodu HTML, stylów CSS i języka Java Script, z którymi zaprojektujesz
    niezawodne natywne aplikacje, działające na iPhone’ach, iPodach touch oraz iPadach. Dzięki
    niemu nauczysz się korzystać z platformy obiektowego C (o nazwie NimbleKit). Platforma ta jest
    kolekcją bibliotek elementów umożliwiających tworzenie programów za pomocą obiektowego
    języka C, bez konieczności samodzielnego pisania jakiegokolwiek kodu. Książka ta jest ponadto
    wszechstronnym przewodnikiem po kwestiach wizualizowania, planowania, tworzenia
    i dystrybucji aplikacji iOS oraz szczegółową instrukcją projektowania rozmaitych aplikacji.
    Cennik i informacje
    o nowościach
    Czytelnia
    • Fragmenty książek
    online
    Kontakt
    Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. 32 230 98 63
    © Helion 1991–2011
    Spis treści
    Podziękowania
    9
    O autorze
    11
    Wstęp
    13
    Rozdział 1. Wielkie znaczenie niewielkich rozmiarów
    17
    Mobilna magia i komputery kieszonkowe ............................................................................... 18
    Treść — i kontekst — są wszystkim ......................................................................................... 19
    Aplikacje mobilne ≠ aplikacje biurkowe .................................................................................. 21
    Magia transformacji .................................................................................................................... 22
    Projektowanie zaczyna się od ludzi, a kończy na kodzie ....................................................... 25
    Podsumowanie ............................................................................................................................ 27
    Rozdział 2. Zakładanie studia projektowania aplikacji
    29
    Uzyskiwanie Apple Developer ID ............................................................................................. 30
    Pobieranie i instalowanie pakietu iOS SDK ............................................................................ 35
    Pobieranie i instalowanie pakietu NimbleKit ......................................................................... 37
    Podsumowanie ............................................................................................................................ 39
    Rozdział 3. Podstawy iOS SDK
    41
    Rozpoczynanie nowego projektu Xcode .................................................................................. 42
    Testowanie i budowanie wykonywalnego pliku aplikacji ..................................................... 55
    Podsumowanie ............................................................................................................................ 65
    Rozdział 4. Interfejs użytkownika i funkcjonalność iOS 67
    Czym jest pasek stanu? ............................................................................................................... 68
    Implementowanie paska tytułu ................................................................................................. 71
    Projektowanie z wykorzystaniem pasków kart ....................................................................... 72
    Nawigacja z wykorzystaniem widoków tabeli ......................................................................... 75
    Podsumowanie ............................................................................................................................ 82
     6
    TWORZENIE APLIKACJI IOS NA URZĄDZENIA IPHONE, IPOD TOUCH ORAZ IPAD
    Rozdział 5. Koncentracja na treści — tekst i grafika 83
    Strukturyzowanie tekstu ............................................................................................................ 84
    Dołączanie treści społecznościowych ....................................................................................... 90
    Praca z obrazami ......................................................................................................................... 95
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 103
    Rozdział 6. Koncentracja na treści — mapy
    105
    Metoda pierwsza: użycie przycisku NKButton ..................................................................... 107
    Metoda druga: formatowanie przycisku HTML ................................................................... 114
    Przypadek iPada ........................................................................................................................ 119
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 123
    Rozdział 7. Koncentracja na treści — dźwięk
    125
    Odtwarzanie dźwięku za pomocą kodu HTML5 .................................................................. 126
    Dołączanie dźwięku za pomocą elementu NKAudioPlayer ................................................ 128
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 132
    Rozdział 8. Koncentracja na treści — wideo 133
    Dostarczanie treści wideo do urządzenia iPad za pomocą kodu HTML5 ........................ 134
    Dostarczanie treści wideo za pomocą elementu NKVideoPlayer ...................................... 140
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 146
    Rozdział 9. HTML5 i CSS3
    149
    Odkrywanie dodatkowych elementów języka HTML5 ....................................................... 150
    Więcej możliwości projektowych dzięki kodowi CSS3 ....................................................... 155
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 178
    Rozdział 10. Inne platformy do tworzenia aplikacji mobilnych
    179
    Emulowanie działania systemu iOS za pomocą rozwiązań PhoneGap i jQTouch .......... 180
    Tworzenie natywnych aplikacji za pomocą platformy Titanium Mobile ......................... 186
    Tworzenie aplikacji WWW za pomocą platformy Sencha Touch ..................................... 189
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 191
    SPIS TREŚCI
    7
    Rozdział 11. Promowanie aplikacji 193
    Kim jesteś — wybór tożsamości w App Store ....................................................................... 194
    Korzystanie z możliwości marketingowych oferowanych przez firmę Apple .................. 197
    Tworzenie własnych kanałów marketingowych związanych z aplikacją .......................... 201
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 210
    Rozdział 12. Próbna instalacja i dystrybucja aplikacji
    211
    Korzystanie z iOS Dev Center ................................................................................................. 212
    Korzystanie z iTunes Connect ................................................................................................. 221
    Dodawanie aplikacji i zarządzanie nimi ................................................................................ 223
    Podsumowanie .......................................................................................................................... 230
    Dodatek A. Dodatkowe wytyczne dotyczące projektowania
    231
    Strategia tworzenia treści ......................................................................................................... 232
    Planowanie aplikacji ................................................................................................................. 237
    Funkcjonalność aplikacji .......................................................................................................... 242
    Przypisy końcowe
    249
    Skorowidz
    251
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com