tworzenie aplikacji na platformę ios 5 z wykorzystaniem xcode, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smakujzapachy.keep.pl
  • Podobne

     

    tworzenie aplikacji na platformę ios 5 z wykorzystaniem xcode, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treści
    O autorach .............................................................................................. 11
    O recenzencie technicznym .................................................................. 13
    Podziękowania ....................................................................................... 15
    Wprowadzenie ....................................................................................... 17
    Rozdział 1
    Zaczynamy! ............................................................................................. 19
    Dla kogo jest ta książka? ...................................................................................... 19
    Czym jest ta książka? ............................................................................................ 20
    Czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę? ........................................................ 21
    Co znajdziesz w tej książce? ................................................................................ 21
    A więc do dzieła! ................................................................................................... 24
    Rozdział 2
    Pierwszorzędne narzędzia .................................................................... 25
    Rozejrzyj się ........................................................................................................... 26
    Tak wiele paneli! ............................................................................................. 29
    Edytory i powiązane z nimi narzędzia ......................................................... 29
    Pasek Jump Bar ............................................................................................... 31
    Okno Organizer .............................................................................................. 32
    Karty, karty i jeszcze więcej kart ................................................................... 33
    Wracamy do kodu ................................................................................................ 34
    Uaktualnienie modelu Core Data ................................................................ 34
    Dodanie nowego kontrolera widoku ........................................................... 39
    Podsumowanie dotychczasowych działań .................................................. 45
    Praca z instrumentami narzędzia Instruments ................................................ 45
    Praca z narzędziem Instruments .................................................................. 47
    Tak wiele instrumentów ................................................................................ 48
    Dostrajanie wydajności działania ....................................................................... 50
    Podsumowanie ...................................................................................................... 51
    6
    Tworzenie aplikacji na platformę iOS
    Rozdział 3
    Trzy ekrany i cóż… to działa ................................................................. 53
    Praca z GitHub ...................................................................................................... 53
    Nawiązanie połączenia z aplikacją Super Checkout ........................................ 55
    Rozejrzyj się ........................................................................................................... 58
    Uruchomienie aplikacji Super Checkout .......................................................... 59
    Poruszanie się po projekcie (i po Xcode) .......................................................... 60
    Podsumowanie ...................................................................................................... 61
    Rozdział 4
    Zarządzanie pamięcią i diagnostyka .................................................... 63
    Gałęzie to nasi przyjaciele .................................................................................... 64
    Automatyczne zarządzanie pamięcią ................................................................. 65
    Konwersja na wersję w technologii ARC .................................................... 66
    Wykrywanie cykli zachowania ..................................................................... 70
    Powrót do ręcznego zarządzania licznikiem użycia obiektu .......................... 71
    Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia kodu ................................................. 71
    Przytrzymać czy nie przytrzymać — oto jest pytanie ................................ 71
    Łączenie właściwości oraz polimorficzne kropki ....................................... 73
    Analiza statyczna ............................................................................................ 76
    Zombie — nie, nie ten rodzaj Zombie ............................................................... 79
    Zombie w innych wątkach .................................................................................. 83
    Wycieki .................................................................................................................. 86
    Powracamy do cyklu zachowania ................................................................ 91
    GDB kung-fu ......................................................................................................... 92
    GDB, nie zawiedź mnie teraz ........................................................................ 93
    Rozpoczęcie pracy z GDB ............................................................................. 94
    Ustalanie kontekstu — gdzie ja jestem? ...................................................... 95
    Przegląd danych — co otrzymałem? ............................................................ 97
    Wymuszenie awarii nie jest takie trudne .................................................. 100
    Zebranie wszystkiego w całość ................................................................... 102
    Usunięcie naszego błędu ............................................................................. 102
    Kiedy wszystko inne zawodzi ............................................................................ 104
    Błąd typu Heisenbug .................................................................................... 104
    Telefon do przyjaciela .................................................................................. 105
    Rozpoczęcie od nowa ................................................................................... 105
    Skończyliśmy… prawie ...................................................................................... 105
    Podsumowanie .................................................................................................... 107
    Rozdział 5
    Core Animation i płynne przewijanie ................................................ 109
    Wykorzystanie wątku głównego ....................................................................... 109
    Poznanie pętli zdarzeń ................................................................................. 110
    Optymalizacja wykonywania kodu ............................................................ 111
    Mały skok w bok, czyli wszystko o docelowych rodzajach plików
    wykonywalnych .......................................................................................... 113
    Powrót do profilowania ............................................................................... 114
    Usprawnienie listy produktów ................................................................... 120
     7
    Spis treści
    Co się dzieje w tle podczas przewijania? ................................................... 123
    Leniwe wczytywanie obrazów ..................................................................... 123
    Nigdy więcej niezadowalającego przewijania ................................................. 133
    Krótki opis technologii Core Graphics ...................................................... 133
    Powrót do narzędzia Instruments .............................................................. 135
    Ucz się od Apple ........................................................................................... 142
    Podsumowanie .................................................................................................... 144
    Rozdział 6
    Sieć, buforowanie i zarządzanie energią ........................................... 145
    Zrozumienie sieci i buforowania ...................................................................... 146
    API po stronie klienta .................................................................................. 146
    API po stronie serwera ................................................................................ 159
    Spowolnienie sieci za pomocą Network Link Conditioner .................... 163
    Kontrolowanie bufora .................................................................................. 164
    Implementacja bufora na dysku ................................................................. 171
    Zarządzanie energią ............................................................................................ 173
    Sprzęt .............................................................................................................. 173
    Techniki tworzenia kodu ............................................................................. 175
    Podsumowanie .................................................................................................... 180
    Rozdział 7
    Przygotowanie wersji beta ................................................................. 181
    Zarządzanie testowaniem wersji beta .............................................................. 182
    Zdefiniowanie wersji beta ............................................................................ 182
    Znalezienie testerów wersji beta ................................................................. 182
    Przeszkolenie testerów ................................................................................. 184
    Tworzenie wersji tymczasowych aplikacji ...................................................... 184
    Certyfikaty, iOS Provisioning Portal, dystrybucja, jejku! ....................... 185
    Alfa, beta, gamma? ............................................................................................. 203
    Podsumowanie .................................................................................................... 203
    Rozdział 8
    Dlaczego to nie działa? ........................................................................ 205
    Programowanie techniką Test Driven Development .................................... 205
    Kiedy powinienem rozpocząć testowanie? ............................................... 206
    Xcode ułatwia przeprowadzanie testów .................................................... 207
    Dopracowanie testów ................................................................................... 218
    Wykorzystanie w aplikacji zdobytej wiedzy .................................................... 220
    Testowanie SCJSONParser ......................................................................... 220
    Obiekt atrapa ................................................................................................. 221
    Testowanie negacji ....................................................................................... 223
    Negatywne testowanie i użyteczne porażki ............................................... 224
    Interfejs użytkownika dla testowania i instrument Automation ................. 227
    Rozpoczęcie pracy z instrumentem Automation ..................................... 229
    Skryptowanie testów interfejsu użytkownika ........................................... 233
    Wprowadzenie błędu ................................................................................... 237
    Potęga automatyzacji ................................................................................... 240
    Testuj w taki czy inny sposób ........................................................................... 241
    8
    Tworzenie aplikacji na platformę iOS
    Rozdział 9
    Czy mogę to jakoś zautomatyzować? ................................................ 243
    Ciągła integracja ................................................................................................. 243
    Poznaj aplikację Jenkins .............................................................................. 244
    Rozpoczęcie pracy z aplikacją Jenkins ....................................................... 244
    Interfejs aplikacji Jenkins ............................................................................ 245
    Egzorcyzmy z demonem aplikacji Jenkins ................................................ 249
    Utworzenie zadania ...................................................................................... 251
    Skryptowanie Xcode .................................................................................... 257
    Kto zepsuł aplikację? .................................................................................... 260
    Kontrola jakości ............................................................................................ 261
    Łatwiejsza dystrybucja ................................................................................. 265
    PackageApplication, dlaczego? ................................................................... 267
    Polecenie xcrun ............................................................................................. 267
    Utwórz jedynie archiwum ........................................................................... 267
    Eksport poza aplikację Jenkins ................................................................... 268
    Czy ktokolwiek może się tym zająć? .......................................................... 270
    Tworzenie conocnych wersji aplikacji ....................................................... 271
    Zabezpieczenie na przyszłość ..................................................................... 272
    Co jeszcze możemy zrobić? ......................................................................... 273
    Rozdział 10 Teraz chcemy wersję dla iPada ........................................................... 275
    Zanim rozpoczniemy tworzenie kodu ............................................................. 275
    Projektowanie dla iPada .............................................................................. 276
    Implementacja wersji dla iPada ........................................................................ 279
    Modyfikacja docelowego rodzaju pliku wynikowego ............................. 279
    Delegat aplikacji i uruchomienie interfejsu użytkownika ...................... 280
    Uaktualnienie listy produktów
    oraz widoku szczegółowych informacji o produkcie ............................ 282
    Modyfikacja kontrolera widoku koszyka na zakupy ............................... 302
    Ostatnie przemyślenia ........................................................................................ 304
    Podsumowanie .................................................................................................... 304
    Rozdział 11 Jak mogę się tym podzielić? ............................................................... 307
    Umieszczenie kodu w bibliotece statycznej .................................................... 308
    Utworzenie biblioteki statycznej ................................................................ 309
    Używanie biblioteki statycznej ................................................................... 315
    Dzielenie się kodem poprzez serwis GitHub .................................................. 328
    Rejestracja w serwisie GitHub .................................................................... 329
    Tworzenie repozytorium współdzielonego .............................................. 330
    Wprowadzanie zmian do repozytorium ................................................... 333
    Używanie funkcji GitHub ........................................................................... 334
    Rozsądny wybór licencji .................................................................................... 336
    Podsumowanie .................................................................................................... 336
      [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com