uwodzicielska-sprzedaz.-wykorzystaj-atuty-kobiecosci, ebooki2
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Uwodzicielska sprzeda Rozdzia 4. Ton gosu ..........................................................................55 Rozdzia 5. Dopasowanie i kotwice ....................................................59 Dopasowanie ................................................................................. 59 Kotwice .......................................................................................... 61 Rozdzia 6. Psychologia mczyzny ...................................................63 Rónice w myleniu kobiety i mczyzny .................................... 63 W jaki sposób mczyni postrzegaj kobiety? ............................. 65 Biologia szukania partnera ........................................................... 68 Rozdzia 7. Magia jzyka .....................................................................71 Linia czasu a lingwistyka .............................................................. 72 Kasowniki „nie” i „ale” ................................................................. 74 Struktura metamodelu .................................................................. 76 Znieksztacenia .............................................................................. 79 Potencjalny wybór ......................................................................... 81 Rozdzia 8. Niezwyky coaching „uwodzenie w sprzeday” .............83 Rozdzia 9. Trening czyni mistrza ......................................................89 wiczenie 1 ................................................................................... 91 wiczenie 2 ................................................................................... 92 wiczenie 3 ................................................................................... 93 Ksika a szkolenie na ywo ......................................................... 93 Najlepsze zakoczenie .....................................................97 Skorowidz .......................................................................101 4 Rozdzia 2. Uwodzicielska mowa ciaa Seksapil to sztuka intrygowania, wysyania sygnau ruchem, spojrzeniem, gestem. — Ewa Minge Co to jest mowa ciaa? Mowa ciaa jest wyjtkowo skutecznym narzdziem, odzwierciedle- niem Twoich myli, uczu i stanów. Dziki jej znajomoci moesz odczytywa intencje drugiego czowieka — i korzysta z tej wiedzy. Mowa ciaa wykorzystuje niewerbalne komunikaty, które ludzie wysyaj w sposób niewiadomy. Dlaczego korzysta z mowy ciaa, uwodzc w sprzeday? Gównym celem tego rozdziau jest nauczenie Ci, w jaki sposób mona wykorzysta mow ciaa do zainteresowania mczyzny Twoj zewntrznoci i osobowoci. To wanie mowa ciaa od- grywa kluczow rol w tym procesie, poniewa uywajc jej w od- powiedni sposób, moesz by bardziej seksowna i da mczynie sygna, e Ci si podoba. Równie sama nauczysz si odczytywa sygnay, jakie pyn z mowy ciaa Twojego klienta, aby wiedzie, w którym momencie pojawiaj si oznaki tego, e jest on Tob zainteresowany. Moim zdaniem mowa ciaa w procesie uwodzenia odgrywa bardzo istotna rol, wic nie moesz jej pomin. Pamitaj, e a 55% Twojego przekazu to mowa ciaa. Uwodzicielska sprzeda Mowa ciaa — body language — polega przede wszystkim na wy- korzystywaniu technik, które dziaaj na umys niewiadomy. Ba- dania udowodniy, e sprzeda jest najskuteczniejsza, jeli dzia- amy na klienta w taki sposób, z którego istnienia nie zdaje on sobie sprawy — nie moe on czu, e chcemy go namówi do zakupu ja- kiej rzeczy, a jednoczenie strategie, jakie zamierzamy wyko- rzysta przy sprzeday, maj skutecznie dziaa. Chcesz nauczy si sprzedawa, uwodzc i kuszc. Teraz ju znasz podstawy, które s Ci potrzebne, aby mdrze handlowa. Zajmijmy si samym uwodzeniem, zaczynajc od mowy ciaa, która jest nie- zwykle wana i efektywna. Musisz nauczy si odpowiednich ge- stów, ruchów. Nazwijmy t wiedz strategi — dowiesz si, jakie istniej strategie, triki, a nastpnie wykorzystasz je w praktyce. Przy okazji zrozumiesz wiele gestów, które wykorzystywaa nie- wiadomie — nie zdawaa sobie z tego sprawy i nie pojmowaa ich znaczenia. Ten rozdzia nauczy Ci stosowania w sprzeday bez- poredniej mowy ciaa, która dziaa tylko i wycznie wtedy, gdy speniony jest warunek, e sprzedajcym jest kobieta, a kupujcym mczyzna. W kolejnych czciach ksiki podpowiem, jak dobrze si ubra na spotkanie z klientem. W innym rozdziale zajmiemy si tonem, barw i gonoci Twojego gosu, poznasz równie magi sowa. Póniej dowiesz si, jak po- strzegaj Ci mczyni (psychologia mczyzny) — i w kocu, w rozdziale dziesitym, poczymy ca wiedz, jak zdobya dziki temu poradnikowi. Poka Ci, jak wykorzystywa triki, które ju poznaa, a take te, z którymi dopiero si zaznajomisz. W dalszej czci publikacji znajdziesz take wiczenia, które bdziesz musiaa wykona jako „prac domow”. Bd one uoone w taki sposób, e z kadym nastpnym, które wykonasz, bdziesz coraz skutecz- niejsza, jeszcze bardziej pontna i wiadoma swojej kobiecoci. Zaczniesz sprzedawa niesamowicie duo, wygrasz wikszo trans- akcji ze swoim klientem — mczyzn — a take sprawisz, e w najbliszym czasie wróci on po jeszcze — to bardzo wane. 34 Uwodzicielska mowa ciaa Otwórz wic swój umys jak najszerzej — i ucz si!!! Masz ju podejcie prawdziwego sprzedawcy; musiaa je przyj, bym móg zacz przekazywa Ci wiedz z dziedziny uwodzenia poczonego z handlem. Przed kad sprzeda trzeba nabra so- lidnych i mdrych oraz efektywnych podstaw, które nie pozwol Ci popeni podstawowych bdów. Musisz wiedzie, e drzemie w Tobie ogromna moc! Moe to dla Ciebie nic nadzwyczajnego, ale posiadasz pewien sekret, z którego kadego dnia powinna by dumna. Jeste KOBIET! To brzmi dumnie i wyjtkowo. Posia- dasz wrodzone umiejtnoci i zdolnoci, które s przez Ciebie wy- korzystywane w duej mierze niewiadomie. wiadomo to ta cz naszego umysu, która odpowiada za logiczne mylenie i tuma- czenie zjawisk, jakie zachodz w naszym yciu. Niewiadomo dziaa jak automat, przyjmujc informacje, ale nie filtrujc ich w lo- giczny sposób. Aby skutecznie wpywa na drug osob, musimy przede wszystkim skoncentrowa si na jej umyle niewiadomym, przy czym nie mona pomija faktu, e istnieje te umys wiadomy. Pozwól, e wytumacz Ci ide mowy ciaa na przykadzie sprze- day bezporedniej. Istniej tu dwie strony: kobieta w roli sprze- dawcy i mczyzna w roli klienta. Caa historia dzieje si w biurze. Mczyzna siedzi przy biurku, a kobieta przychodzi do niego z pew- nym produktem, który chce sprzeda. Podczas tego procesu sprzeday bd tumaczy, jakie sztuczki naj- lepiej dziaaj — i dlaczego. Opisz i poka tylko te techniki, które s moim zdaniem najistotniejsze, a do tego proste w opisie. Dziki temu bdziesz umiaa wykorzysta je zaraz po przeczytaniu tego fragmentu. Sztuczki, które opisuj, w zupenoci wystarcz, aby zrobi na kliencie odpowiednie wraenie. Dziki zaawansowanym technikom uwodzenia w sprzeday nauczysz si, jak wykorzysty- wa mow ciaa w innych sytuacjach. 35
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|