uwodzicielska-sprzedaz.-wykorzystaj-atuty-kobiecosci, ebooki2

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apan.keep.pl
  • Podobne

     

    uwodzicielska-sprzedaz.-wykorzystaj-atuty-kobiecosci, ebooki2

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Uwodzicielska sprzeda
    Rozdzia 4.
    Ton gosu ..........................................................................55
    Rozdzia 5.
    Dopasowanie i kotwice ....................................................59
    Dopasowanie ................................................................................. 59
    Kotwice .......................................................................................... 61
    Rozdzia 6.
    Psychologia mczyzny ...................................................63
    Rónice w myleniu kobiety i mczyzny .................................... 63
    W jaki sposób mczyni postrzegaj kobiety? ............................. 65
    Biologia szukania partnera ........................................................... 68
    Rozdzia 7.
    Magia jzyka .....................................................................71
    Linia czasu a lingwistyka .............................................................. 72
    Kasowniki „nie” i „ale” ................................................................. 74
    Struktura metamodelu .................................................................. 76
    Znieksztacenia .............................................................................. 79
    Potencjalny wybór ......................................................................... 81
    Rozdzia 8.
    Niezwyky coaching „uwodzenie w sprzeday” .............83
    Rozdzia 9.
    Trening czyni mistrza ......................................................89
    wiczenie 1 ................................................................................... 91
    wiczenie 2 ................................................................................... 92
    wiczenie 3 ................................................................................... 93
    Ksika a szkolenie na ywo ......................................................... 93
    Najlepsze zakoczenie .....................................................97
    Skorowidz .......................................................................101
    4
    Rozdzia 2.
    Uwodzicielska mowa ciaa
    Seksapil to sztuka intrygowania,
    wysyania sygnau ruchem, spojrzeniem, gestem.
    — Ewa Minge
    Co to jest mowa ciaa?
    Mowa ciaa jest wyjtkowo skutecznym narzdziem, odzwierciedle-
    niem Twoich myli, uczu i stanów. Dziki jej znajomoci moesz
    odczytywa intencje drugiego czowieka — i korzysta z tej wiedzy.
    Mowa ciaa wykorzystuje niewerbalne komunikaty, które ludzie
    wysyaj w sposób niewiadomy.
    Dlaczego korzysta z mowy ciaa,
    uwodzc w sprzeday?
    Gównym celem tego rozdziau jest nauczenie Ci, w jaki sposób
    mona wykorzysta mow ciaa do zainteresowania mczyzny
    Twoj zewntrznoci i osobowoci. To wanie mowa ciaa od-
    grywa kluczow rol w tym procesie, poniewa uywajc jej w od-
    powiedni sposób, moesz by bardziej seksowna i da mczynie
    sygna, e Ci si podoba. Równie sama nauczysz si odczytywa
    sygnay, jakie pyn z mowy ciaa Twojego klienta, aby wiedzie,
    w którym momencie pojawiaj si oznaki tego, e jest on Tob
    zainteresowany. Moim zdaniem mowa ciaa w procesie uwodzenia
    odgrywa bardzo istotna rol, wic nie moesz jej pomin. Pamitaj,
    e a 55% Twojego przekazu to mowa ciaa.
    Uwodzicielska sprzeda
    Mowa ciaa —
    body language
    — polega przede wszystkim na wy-
    korzystywaniu technik, które dziaaj na umys niewiadomy. Ba-
    dania udowodniy, e sprzeda jest najskuteczniejsza, jeli dzia-
    amy na klienta w taki sposób, z którego istnienia nie zdaje on sobie
    sprawy — nie moe on czu, e chcemy go namówi do zakupu ja-
    kiej rzeczy, a jednoczenie strategie, jakie zamierzamy wyko-
    rzysta przy sprzeday, maj skutecznie dziaa.
    Chcesz nauczy si sprzedawa, uwodzc i kuszc. Teraz ju znasz
    podstawy, które s Ci potrzebne, aby mdrze handlowa. Zajmijmy
    si samym uwodzeniem, zaczynajc od mowy ciaa, która jest nie-
    zwykle wana i efektywna. Musisz nauczy si odpowiednich ge-
    stów, ruchów. Nazwijmy t wiedz strategi — dowiesz si, jakie
    istniej strategie, triki, a nastpnie wykorzystasz je w praktyce.
    Przy okazji zrozumiesz wiele gestów, które wykorzystywaa nie-
    wiadomie — nie zdawaa sobie z tego sprawy i nie pojmowaa ich
    znaczenia. Ten rozdzia nauczy Ci stosowania w sprzeday bez-
    poredniej mowy ciaa, która dziaa tylko i wycznie wtedy, gdy
    speniony jest warunek, e sprzedajcym jest kobieta, a kupujcym
    mczyzna. W kolejnych czciach ksiki podpowiem, jak dobrze
    si ubra na spotkanie z klientem.
    W innym rozdziale zajmiemy si tonem, barw i gonoci Twojego
    gosu, poznasz równie magi sowa. Póniej dowiesz si, jak po-
    strzegaj Ci mczyni (psychologia mczyzny) — i w kocu,
    w rozdziale dziesitym, poczymy ca wiedz, jak zdobya dziki
    temu poradnikowi. Poka Ci, jak wykorzystywa triki, które ju
    poznaa, a take te, z którymi dopiero si zaznajomisz. W dalszej
    czci publikacji znajdziesz take wiczenia, które bdziesz musiaa
    wykona jako „prac domow”. Bd one uoone w taki sposób,
    e z kadym nastpnym, które wykonasz, bdziesz coraz skutecz-
    niejsza, jeszcze bardziej pontna i wiadoma swojej kobiecoci.
    Zaczniesz sprzedawa niesamowicie duo, wygrasz wikszo trans-
    akcji ze swoim klientem — mczyzn — a take sprawisz, e
    w najbliszym czasie wróci on po jeszcze — to bardzo wane.
    34
    Uwodzicielska mowa ciaa
    Otwórz wic swój umys jak najszerzej — i ucz si!!!
    Masz ju podejcie prawdziwego sprzedawcy; musiaa je przyj,
    bym móg zacz przekazywa Ci wiedz z dziedziny uwodzenia
    poczonego z handlem. Przed kad sprzeda trzeba nabra so-
    lidnych i mdrych oraz efektywnych podstaw, które nie pozwol
    Ci popeni podstawowych bdów. Musisz wiedzie, e drzemie
    w Tobie ogromna moc! Moe to dla Ciebie nic nadzwyczajnego,
    ale posiadasz pewien sekret, z którego kadego dnia powinna by
    dumna. Jeste KOBIET! To brzmi dumnie i wyjtkowo. Posia-
    dasz wrodzone umiejtnoci i zdolnoci, które s przez Ciebie wy-
    korzystywane w duej mierze niewiadomie. wiadomo to ta cz
    naszego umysu, która odpowiada za logiczne mylenie i tuma-
    czenie zjawisk, jakie zachodz w naszym yciu. Niewiadomo
    dziaa jak automat, przyjmujc informacje, ale nie filtrujc ich w lo-
    giczny sposób. Aby skutecznie wpywa na drug osob, musimy
    przede wszystkim skoncentrowa si na jej umyle niewiadomym,
    przy czym nie mona pomija faktu, e istnieje te umys wiadomy.
    Pozwól, e wytumacz Ci ide mowy ciaa na przykadzie sprze-
    day bezporedniej. Istniej tu dwie strony: kobieta w roli sprze-
    dawcy i mczyzna w roli klienta. Caa historia dzieje si w biurze.
    Mczyzna siedzi przy biurku, a kobieta przychodzi do niego z pew-
    nym produktem, który chce sprzeda.
    Podczas tego procesu sprzeday bd tumaczy, jakie sztuczki naj-
    lepiej dziaaj — i dlaczego. Opisz i poka tylko te techniki, które
    s moim zdaniem najistotniejsze, a do tego proste w opisie. Dziki
    temu bdziesz umiaa wykorzysta je zaraz po przeczytaniu tego
    fragmentu. Sztuczki, które opisuj, w zupenoci wystarcz, aby
    zrobi na kliencie odpowiednie wraenie. Dziki zaawansowanym
    technikom uwodzenia w sprzeday nauczysz si, jak wykorzysty-
    wa mow ciaa w innych sytuacjach.
    35
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com