windows-phone-7.-tworzenie-efektownych-aplikacji full scan, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tykypyfyfy.xlx.pl
  • Podobne

     

    windows-phone-7.-tworzenie-efektownych-aplikacji full scan, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Windows Phone 7. Tworzenie
    efektownych aplikacji
    Idź do
    • Spis treści
    • Skorowidz
    Autorzy: Henry Lee, Eugene Chuvyrov
    Tłumaczenie: Marek Pałczyński
    ISBN: 978-83-246-3387-6
    Tytuł oryginału
    Format: 158×235, stron: 408
    Katalog książek
    Poznaj nowoczesną platformę mobilną!
    • Jak wykorzystać funkcje geolokalizacji?
    • Jak przygotować pakiet instalacyjny i udostępnić go użytkownikom?
    • Jak zapewnić bezpieczeństwo aplikacji mobilnej?
    Na rynku systemów operacyjnych dla telefonów komórkowych najwięcej mówi się obecnie
    o systemach Android oraz iOS. Nie można jednak zapominać o platformie rmy Microsoft!
    Jej najnowsza wersja – Windows Phone 7 – dopiero co ujrzała światło dzienne, a już zbiera
    pozytywne opinie. Wygodny interfejs, ogrom możliwości oraz świetna integracja z otoczeniem
    to tylko niektóre atuty nowego systemu. Zobacz, jak je wykorzystać!
    Dzięki tej książce błyskawicznie rozpoczniesz tworzenie nowych aplikacji dla systemu Windows
    Phone. Na wstępie zapoznasz się z wymaganymi elementami stanowiska pracy oraz ich konguracją.
    Na kolejnych stronach znajdziesz przydatne informacje o przechowywaniu danych w chmurze,
    obsłudze błędów, zarządzaniu pakietami instalacyjnymi oraz udostępnianiu aplikacji użytkownikom.
    W dalszej części książki autorzy omawiają technologie systemu Windows Phone 7. W trakcie
    lektury nauczysz się używać akcelerometru, paska aplikacji, przeglądarki internetowej, aparatu
    fotogracznego oraz multimediów. Ponadto zobaczysz, jak tworzyć aplikacje testowe, obsługiwać
    wiele języków oraz lokalizować użytkownika telefonu w terenie. Książka stanowi bogaty zbiór
    niezwykle przydatnych informacji na temat platformy Windows Phone 7. Musisz ją mieć!
    • System Windows Phone 7 – wprowadzenie
    • Przygotowanie środowiska programistycznego
    • Chmura – miejsce składowania danych
    • Przechwytywanie i usuwanie błędów
    • Pakowanie i udostępnianie aplikacji
    • Zarządzanie pakietami instalacyjnymi
    • Korzystanie z akcelerometru
    • Wykorzystanie paska aplikacji
    • Przeglądarka internetowa
    • Dostępne kontrolki interfejsu użytkownika
    • Integracja aplikacji z systemem operacyjnym Windows Phone
    • Aplikacje testowe
    • Obsługa wielu języków
    • Geolokalizacja
    • Obsługa multimediów
    • Przetwarzanie zdjęć
    • Obsługa powiadomień
    • Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych
    Stwórz własną niepowtarzalną aplikację mobilną!
    katalog
    Twój koszyk
    Cennik i informacje
    o nowościach
    Czytelnia
    • Fragmenty książek
    online
    Kontakt
    Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. 32 230 98 63
    © Helion 1991–2011
    Spis treci
    O autorach ........................................................................................................................13
    O redaktorze merytorycznym ............................................................................................15
    Podzikowania .................................................................................................................17
    Wprowadzenie .................................................................................................................19
    Cz I
    Podstawy tworzenia aplikacji Windows Phone 7 ................... 21
    Rozdzia 1.
    Wprowadzenie do systemu Windows Phone 7
    i platformy Windows Phone .......................................................................23
    Ogólne informacje na temat systemu Windows Phone ................................................... 23
    Specyfikacja sprzętowa Windows Phone ........................................................................... 25
    Platforma programistyczna Windows Phone ................................................................... 25
    Technologia Silverlight w systemie Windows Phone ................................................ 27
    Technologia XNA w systemie Windows Phone ........................................................ 27
    Narzędzia ......................................................................................................................... 27
    Usługi pracy w chmurze ................................................................................................ 30
    Interfejs Metro ................................................................................................................. 31
    Proces przygotowywania aplikacji ...................................................................................... 31
    Podsumowanie ....................................................................................................................... 32
    Rozdzia 2.
    Tworzenie aplikacji Windows Phone 7 .......................................................33
    Przygotowanie środowiska programistycznego ................................................................ 33
    Utworzenie pierwszej aplikacji Windows Phone 7 ........................................................... 33
    Tworzenie projektu Windows Phone .......................................................................... 34
    Wykorzystanie kontrolek Silverlight ........................................................................... 35
    Utworzenie kodu pierwszej aplikacji Windows Phone ............................................. 39
    Uruchomienie pierwszej aplikacji Windows Phone .................................................. 40
    Dostosowywanie pierwszej aplikacji Windows Phone ............................................. 41
    Zmiana wyglądu aplikacji .............................................................................................. 42
    Podsumowanie ....................................................................................................................... 45
     SPIS TRECI
    Rozdzia 3.
    Wykorzystanie usug pracy w chmurze
    jako przestrzeni skadowania danych .........................................................47
    Wzorzec projektowy MVVM ............................................................................................... 48
    Usługi Microsoft Azure oraz SQL Azure ........................................................................... 49
    Utworzenie usługi zapewniającej dostęp do bazy danych ............................................... 49
    Utworzenie bazy danych ....................................................................................................... 50
    Utworzenie bazy danych SQL Azure ........................................................................... 50
    Zarządzanie bazą danych SQL Azure .......................................................................... 56
    Utworzenie projektu Windows Azure ......................................................................... 59
    Generowanie modelu obiektowego odpowiedzialnego za dostęp
    do bazy danych ............................................................................................................. 60
    Implementacja usługi WCF pośredniczącej w dostępie
    do bazy danych SQL Azure ........................................................................................ 63
    Aplikacja kliencka korzystająca z usługi działającej w chmurze .................................... 68
    Utworzenie projektu aplikacji Windows Phone ........................................................ 70
    Przygotowanie interfejsu użytkownika ....................................................................... 70
    Kod strony głównej ......................................................................................................... 75
    Kod konwertera BoolToVisibilityConverter .............................................................. 77
    Dodanie odwołania do usługi NotepadService .......................................................... 79
    Kod klasy NotepadViewModel ..................................................................................... 79
    Testowanie współdziałania aplikacji z usługą uruchomioną lokalnie .................... 86
    Uruchomienie usługi w serwisie Windows Azure ..................................................... 86
    Testowanie współdziałania aplikacji Notepad z usługą NotepadService ............... 94
    Podsumowanie ....................................................................................................................... 95
    Rozdzia 4.
    Przechwytywanie i usuwanie bdów ........................................................97
    Debugowanie wyjątków aplikacji ........................................................................................ 97
    Obsługa wyjątków związanych z ładowaniem strony głównej ................................ 98
    Debugowanie wyjątków usługi sieciowej .................................................................. 102
    Testowanie aplikacji ..................................................................................................... 105
    Rejestrowanie urządzenia Windows Phone
    na potrzeby procedury uruchomieniowej ..................................................................... 106
    Obsługa wyjątków urządzenia ........................................................................................... 109
    Utworzenie projektu CatchingDeviceExceptionsDemo ......................................... 110
    Przygotowanie interfejsu użytkownika ..................................................................... 111
    Kod aplikacji .................................................................................................................. 113
    Testowanie gotowej aplikacji ...................................................................................... 114
    Podsumowanie ..................................................................................................................... 114
    Rozdzia 5.
    Pakowanie i udostpnianie aplikacji
    oraz zarzdzanie pakietami instalacyjnymi ..............................................115
    Udostępnianie aplikacji Windows Phone ........................................................................ 115
    Wymagania certyfikacyjne dla aplikacji Windows Phone ............................................ 117
    Założenia funkcjonalne (Application Policies) ........................................................ 117
    Założenia dotyczące przekazywanych treści (Content Policies) ............................ 119
    Wymagania związane z walidacją aplikacji ............................................................... 119
    Wymagania związane z certyfikacją aplikacji ........................................................... 120
    6
    SPIS TRECI
    Przesyłanie aplikacji Windows Phone do serwisu Windows Phone Marketplace .... 121
    Pakowanie aplikacji ...................................................................................................... 121
    Przesyłanie aplikacji ..................................................................................................... 122
    Aktualizacja aplikacji .................................................................................................... 127
    Wyszukiwanie własnych aplikacji w serwisie Marketplace .................................... 130
    Podsumowanie ..................................................................................................................... 130
    Cz II
    Technologie systemu Windows Phone 7 .............................. 131
    Rozdzia 6.
    Akcelerometr ............................................................................................133
    Położenie i przemieszczenie ............................................................................................... 133
    Obliczanie odległości .................................................................................................... 134
    Pochylenie i przechylenie ............................................................................................ 135
    Wykorzystanie narzędzi SDK do obsługi akcelerometrów ........................................... 137
    Pobieranie danych z akcelerometru .................................................................................. 137
    Utworzenie projektu CaptureAccelerometerData ................................................... 138
    Przygotowanie interfejsu użytkownika ..................................................................... 139
    Kod aplikacji .................................................................................................................. 140
    Testowanie ukończonej aplikacji ................................................................................ 143
    Przesuwanie kulki za pomocą akcelerometru ................................................................. 144
    Utworzenie projektu .................................................................................................... 144
    Przygotowanie interfejsu użytkownika ..................................................................... 144
    Kod aplikacji .................................................................................................................. 146
    Testowanie ukończonej aplikacji ................................................................................ 148
    Podsumowanie ..................................................................................................................... 149
    Rozdzia 7.
    Pasek aplikacji .......................................................................................... 151
    Podstawowe informacje na temat paska aplikacji ........................................................... 152
    Dodawanie paska aplikacji do projektu Windows Phone 7 .......................................... 153
    Dodawanie obrazów paska zadań .............................................................................. 153
    Dodawanie globalnego paska aplikacji w kodzie XAML ........................................ 155
    Dodawanie lokalnego paska aplikacji w kodzie XAML .......................................... 155
    Dodawanie tekstowych pozycji menu ....................................................................... 157
    Dodawanie paska aplikacji za pomocą zarządzanego kodu ................................... 158
    Obsługa zdarzeń paska aplikacji ........................................................................................ 160
    Utworzenie kodu łącznikowego i funkcji wykonawczej ......................................... 160
    Reakcja na zdarzenie kliknięcia przycisku „dodaj” .................................................. 161
    Reakcja na zdarzenie kliknięcia przycisku „zapisz” ................................................. 163
    Reakcja na wybranie pozycji menu ............................................................................ 164
    Dodawanie procedur obsługi zdarzeń w kodzie XAML ......................................... 164
    Podsumowanie ..................................................................................................................... 165
    Rozdzia 8.
    Kontrolka przegldarki .............................................................................167
    Podstawowe informacje na temat kontrolki WebBrowser ............................................ 167
    Użycie kontrolki WebBrowser ........................................................................................... 168
    Wykorzystanie kontrolki WebBrowser do wyświetlania stron internetowych ................... 169
    Wykorzystanie kontrolki WebBrowser do wyświetlania lokalnych plików HTML .......... 170
    7
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com