wspolczesne-systemy-zarzadzania.-jakosc, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treci Wstp 9 Rozdzia 1. Funkcja zarzdzania jakoci w organizacji 11 Jako jako ródo przewagi konkurencyjnej organizacji 12 Podejcie pozycyjne 12 Podejcie zasobowe 14 Syntetyczne ujcie przewagi konkurencyjnej 15 Jako a przewaga konkurencyjna 16 Jako w dziaalnoci wytwórczej, usugowej i handlowej 19 Jako w dziaalnoci wytwórczej 20 Jako w dziaalnoci usugowej 21 Jako w dziaalnoci handlowej 23 Jako w e-commerce 23 Koszty jakoci w organizacji 25 Budowa systemu rachunku kosztów jakoci 30 Prowadzenie rachunku kosztów jakoci 33 Satysfakcja klientów i jej pomiar w zarzdzaniu jakoci 37 Metodologiczne aspekty badania satysfakcji klientów w organizacji 39 Rozdzia 2. Zasady zarzdzania jakoci w wietle aktualnej wiedzy 45 Zasada 1.: orientacja na klienta 46 Dotychczasowe badania 46 Praktyczne wykorzystanie zasady „orientacja na klienta” 47 Zasada 2.: przywództwo 49 Dotychczasowe badania 49 Praktyczne wykorzystanie zasady „przywództwo” 50 Zasada 3.: zaangaowanie pracowników 52 Dotychczasowe badania 53 Praktyczne zastosowanie zasady „zaangaowanie pracowników” 54 Zasada 4.: podejcie procesowe 56 Dotychczasowe badania 57 Praktyczne wykorzystanie omawianej zasady 57 6 Wspóczesne systemy zarzdzania. Jako, bezpieczestwo, ryzyko Zasada 5.: podejcie systemowe do zarzdzania 60 Dotychczasowe badania 61 Praktyczne moliwoci zastosowania teorii systemowej 62 Zasada 6.: cige doskonalenie 62 Dotychczasowe badania 63 Praktyczne moliwoci wykorzystania zasady „cige doskonalenie” 64 Zasada 7.: podejmowanie decyzji na podstawie faktów 65 Dotychczasowe badania 65 Praktyczne wykorzystanie zasady „podejmowanie decyzji na podstawie faktów” 66 Zasada 8.: wzajemnie korzystne powizania z dostawcami 68 Dotychczasowe badania 68 Praktyczne wykorzystanie zasady „wzajemnie korzystne powizania z dostawcami” 69 Ograniczenia omawianych zasad 69 Rozdzia 3. Znormalizowany system zarzdzania jakoci zgodny z ISO 9001:2008 73 Podsystem dokumentacyjny 75 Podsystem spoeczny 78 Podsystem rynkowy 82 Podsystem operacyjny 85 Rozdzia 4. Systemy zarzdzania bezpieczestwem i higien ywnoci 93 System zarzdzania budowany na podstawie standardu HACCP 94 System zarzdzania budowany na podstawie standardu BRC 98 System zarzdzania budowany na podstawie standardu IFS 102 System zarzdzania budowany na podstawie standardu ISO 22000 106 Rozdzia 5. Systemy zarzdzania zorientowane na ograniczanie ryzyka dziaalnoci organizacji 111 Systemy zarzdzania rodowiskowego 112 Wymagania ogólne 114 Polityka rodowiskowa 116 Planowanie 116 Wdraanie i funkcjonowanie 117 Sprawdzanie 117 Przegld zarzdzania 118 Systemy zarzdzania bezpieczestwem i higien pracy 118 Wymagania ogólne 121 Zaangaowanie najwyszego kierownictwa oraz polityka bezpieczestwa i higieny pracy 121 Planowanie 122 Wdraanie i funkcjonowanie 122 Sprawdzanie oraz dziaania korygujce i zapobiegawcze 123 Przegld zarzdzania 123 Cige doskonalenie 123 Spis treci 7 Systemy zarzdzania bezpieczestwem informacji 124 Systemy zarzdzania cigoci dziaalnoci organizacji 127 Planowanie programu 131 Implementacja i biece operacje 132 Monitorowanie i przegldy 132 Utrzymywanie i doskonalenie 132 Systemy zarzdzania bezpieczestwem acucha dostaw 133 Systemy zarzdzania ryzykiem 135 Istota i skutki ryzyka dla dziaalnoci organizacji 137 Pojmowanie ryzyka 137 Zapisy z oceny ryzyka 138 System klasyfikacji ryzyka 138 Zasady zarzdzania ryzykiem 138 Planowanie i projektowanie 139 Implementacja i benchmarking 140 Monitorowanie i pomiary 141 Uczenie si i raportowanie 142 Rozdzia 6. Zarzdzanie przez jako (TQM — Total Quality Management) 143 Moliwoci wdraania koncepcji zarzdzania przez jako na podstawie systemów znormalizowanych 145 Samoocena organizacji 146 Przykadowe modele samooceny 147 Motywy wdraania modeli doskonaoci 153 Metodyka samooceny na przykadzie modelu EFQM 153 Korzyci stosowania wymaga zawartych w modelach 161 Aktualno tez Deminga 164 Notka biograficzna 164 Zasady i choroby miertelne wedug Deminga 165 Przyszo koncepcji TQM 171 Warunek 1.: stosowanie jak najlepszych technologii 171 Warunek 2.: etyczne ksztatowanie potrzeb klientów 173 Warunek 3.: doskonalenie komunikacji z klientami 174 Warunek 4.: powizanie wyników TQM z ide zrównowaonego rozwoju 175 Warunek 5.: dalszy rozwój norm jakoci 175 Warunek 6.: wypracowanie nowych zasad wspópracy z dostawcami przy realizacji innowacyjnych produktów 176 Zakoczenie 177 Bibliografia 181 8 Wspóczesne systemy zarzdzania. Jako, bezpieczestwo, ryzyko
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|