sprzedaj-swoj-software pełna wersja, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • elk.keep.pl
  • Podobne

     

    sprzedaj-swoj-software pełna wersja, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDZ DO
    PRZYK£ADOW
    Sprzedaj swój software
    SPIS TREœCI
    Autor: Edward Hasted
    T³umaczenie: Jaros³aw Dobrzañski
    ISBN: 83-246-0338-7
    Tytu³ orygina³
    Format: B5, stron: 368
    KATALOG KSI¥¯EK
    KATALOG ONLINE
    ZAMÓW DRUKOWANY KATALOG
    TWÓJ KOSZYK
    ZnajdŸ rynek i odbiorców dla swoich programów
    Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
    Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
    Zorganizuj efektywny proces sprzeda¿y dla swojego przedsiêwziêcia
    Ka¿dy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wy³¹cznie
    dum¹ swoich twórców, jeœli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobêdzie
    grona u¿ytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok.
    Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami s¹ promocja,
    sprzeda¿ i obs³uga klientów. Niedocenianie b¹dŸ nawet lekcewa¿enie tych kroków
    doprowadzi³o wiele firm, oferuj¹cych niezwykle ciekawe produkty, do upadku b¹dŸ
    „wch³oniêcia” przez wiêksze. Autorzy oprogramowania, którzy chc¹, aby ich pomys³y
    przynios³y nie tylko uznanie w œrodowisku programistów, ale równie¿ pieni¹dze, powinni
    poznaæ zasady budowania rynku dla swoich produktów.
    Czytaj¹c ksi¹¿kê „Sprzedaj swój software”, zdobêdziesz wiedzê, która pomo¿e Ci
    stworzyæ efektywnie dzia³aj¹c¹ firmê programistyczn¹. Dowiesz siê, w jaki sposób
    zaplanowaæ projekt informatyczny, jak poznaæ oczekiwania klientów i prze³o¿yæ je
    na konkretny produkt. Nauczysz siê budowaæ zespó³, zarz¹dzaæ nim i eliminowaæ
    potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakoœci i usuwania b³êdów
    z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczn¹ kampaniê promocyjn¹ i dzia³ania
    sprzeda¿owe z wykorzystaniem ró¿nych mediów i technik. Przeczytasz tak¿e
    o obs³udze klientów, rozwijaniu istniej¹cych produktów i zarz¹dzaniu firm¹
    w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno bêdzie efektem wdro¿enia
    wiadomoœci, jakie znajdziesz w tej ksi¹¿ce.
    Badanie rynku pod k¹tem zapotrzebowania
    Wybór odpowiedniej formy prawnej przedsiêbiorstwa
    Budowanie wizerunku firmy
    Zdobywanie kapita³u na rozwój
    Planowanie projektu
    Rekrutacja i budowanie zespo³u projektowego
    Kontrola jakoœci produktu
    Dokumentacja i instrukcja obs³ugi
    Polityka cenowa
    Kampania promocyjna
    Techniki sprzeda¿y
    Obs³uga klientów
    Zarz¹dzanie rozwijaj¹c¹ siê firm¹
    Do³¹cz do grona znanych producentów oprogramowania
    DODAJ DO KOSZYKA
    CENNIK I INFORMACJE
    ZAMÓW INFORMACJE
    ONOWOœCIACH
    ZAMÓW CENNIK
    CZYTELNIA
    FRAGMENTY KSI¥¯EK ONLINE
    Wydawnictwo Helion
    ul. Koœciuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. 032 230 98 63
    e-mail: helion@helion.pl
    O autorze ................................................................................................ 13
    Rozdział 1. Jak zwycięzcy rozRozdaia zwycięzczwy ............................ 19
    Gdzie zwycięzcy znajdują swoje pomysły? ................................................................................19
    Jak utrwalić dobry pomysł? .........................................................................................................20
    Krok 1.Usiądź ..........................................................................................................................20
    Krok 2. Rozciągnij swój pomysł .............................................................................................21
    Krok 3. Upewnij się, że pomysł jest dobrze zdefiniowany .....................................................22
    Krok 4. Rozwiń swoją koncepcję ............................................................................................22
    Krok 5. Skonfrontuj koncepcję z własnym doświadczeniem ......................................................23
    Krok 6. Zbierz swoją paczkę ...................................................................................................24
    Krok 7. Jesteś tylko człowiekiem ............................................................................................24
    Dlaczego opłaca się rozwijać pomysły? ......................................................................................25
    Rozdział 2. O co Rytaia Oudzie sukcesuy ................................................ 27
    Kogo pytać? .................................................................................................................................28
    Ilu ludzi trzeba przebadać? ..........................................................................................................29
    Etyka ............................................................................................................................................30
    Zadanie dla profesjonalisty? ........................................................................................................30
    Tworzenie kwestionariusza .........................................................................................................31
    Jaka może być cena? ................................................................................................................31
    Możliwości sprzedaży .............................................................................................................32
    Konkurencja .............................................................................................................................32
    Informacje o firmie ..................................................................................................................33
    Trudne pytania .........................................................................................................................33
    Typy pytań ...................................................................................................................................33
    Pytania otwarte ........................................................................................................................34
    Pytania zamknięte ....................................................................................................................34
    Pytania porównawcze ..............................................................................................................34
    Pytania nieporównawcze .........................................................................................................34
    Skala Likerta ............................................................................................................................35
    Badanie pilotażowe ......................................................................................................................35
     4
    Sprzedaj swój software
    Metody kontaktu ......................................................................................................................... 36
    Wywiady bezpośrednie ...........................................................................................................37
    Z kim się kontaktować? .......................................................................................................... 38
    Jak interpretować wyniki? .......................................................................................................... 39
    Jakie cechy powinien mieć nowy program? ........................................................................... 39
    Gdzie taki produkt powinien być sprzedawany? .................................................................... 40
    Czy znasz jakieś podobne produkty? ...................................................................................... 40
    Jaka będzie wielkość sprzedaży? ............................................................................................ 41
    Respondenci jako przyszli klienci .......................................................................................... 41
    Podsumowanie ............................................................................................................................ 42
    Przykładowy kwestionariusz ...................................................................................................... 42
    Rozdział 3. iOad sukcesu .........................................................................45
    Zwiększanie swoich szans .......................................................................................................... 46
    Planowanie zabiera czas, a jednocześnie go oszczędza .......................................................... 46
    Myśl wstecz ............................................................................................................................ 47
    Konsultacje z potencjalnymi użytkownikami ......................................................................... 48
    Przewidywanie cyklu sprzedaży ............................................................................................. 49
    Tworzenie planu .......................................................................................................................... 50
    Różnica między idealnym a skończonym ............................................................................... 52
    Ujednolicony plan realizacji ...................................................................................................52
    Jak realizować projekty w terminie? ...................................................................................... 55
    Gromadzenie apostołów ..........................................................................................................56
    Planowanie .............................................................................................................................. 62
    Rozdział 4. Chcę tu Rracowa. ................................................................63
    Ludzie .......................................................................................................................................... 63
    Podkreślanie etosu firmy ............................................................................................................. 64
    Wspólny język ............................................................................................................................. 65
    Zebrania .................................................................................................................................. 65
    Obieg informacji ..................................................................................................................... 66
    Środowiska pracy ........................................................................................................................ 66
    Relacje z pracownikami .............................................................................................................. 68
    Dzielenie się sukcesem ............................................................................................................... 69
    Stabilność firmy .......................................................................................................................... 70
    Uwalnianie ludzkiego ducha ....................................................................................................... 71
    Rozdział 5. Gromadzedie irodkzw .........................................................73
    Porada .......................................................................................................................................... 74
    Pieniądze ..................................................................................................................................... 74
    Pieniądze, które będziesz musiał zwrócić osobiście ............................................................... 75
    Pieniądze, które będzie musiała spłacić firma ........................................................................ 77
    Pieniądze zainwestowane w firmę .......................................................................................... 77
    Biznesplan ................................................................................................................................... 79
    Zespół zarządzający ................................................................................................................ 80
    Szansa ...................................................................................................................................... 80
    Okoliczności ........................................................................................................................... 81
    Struktura .................................................................................................................................. 82
    Streszczenie ............................................................................................................................. 83
    Spis treści
    5
    Sprzedaj pomysł w windzie .....................................................................................................83
    Niepubliczna emisja pierwotna ...............................................................................................83
    Czy warto ubiegać się o kapitał wysokiego ryzyka? ...............................................................84
    Pomoc w naturze ......................................................................................................................84
    Zrób to sam ..............................................................................................................................84
    Rozdział 6. irodukcia oRrodramowadia ............................................... 87
    Ludzie ..........................................................................................................................................88
    Zdobywanie odpowiednich ludzi .............................................................................................88
    Zabezpiecz się ..........................................................................................................................93
    Małe jest piękne .......................................................................................................................93
    Proces ...........................................................................................................................................94
    Negocjowanie zmian ...................................................................................................................95
    Z dala od problemów ...................................................................................................................95
    Zarządzanie ryzykiem ..............................................................................................................95
    Zapas czasu i pieniędzy ...........................................................................................................96
    Likwidowanie czynników rozpraszających .............................................................................97
    Projekty zlecone ....................................................................................................................104
    Wiedzieć, kiedy skończyć .....................................................................................................108
    Lista kontrolna ...........................................................................................................................108
    Rozdział 7. Jak die wywaRa. otwartych drzwiy ................................. 111
    Cel ..............................................................................................................................................112
    Myśl, dyskutuj, uzgadniaj ..........................................................................................................113
    Główne obszary zastosowania komponentów ...........................................................................114
    Szukanie pakietów komponentów .............................................................................................114
    Im szersze zastosowanie, tym większe korzyści .......................................................................116
    Pamiętaj, że świat się zmienia ...................................................................................................116
    Programowanie wieloplatformowe ............................................................................................117
    Rozdział 8. irodramowadie ez zdryzoty ........................................... 119
    Czy masz doświadczenie? .........................................................................................................119
    Strategia .....................................................................................................................................120
    Budowanie zespołu ....................................................................................................................121
    Wybór odpowiednich ludzi ...................................................................................................121
    Rekrutacja ..............................................................................................................................121
    Rozmowy kwalifikacyjne ......................................................................................................123
    Motywowanie pracowników .................................................................................................125
    Struktura płac .........................................................................................................................125
    Wyposażenie ..........................................................................................................................126
    Szkolenie ................................................................................................................................127
    Planowanie i rozdzielanie pracy ................................................................................................127
    Kontrola i komunikacja .........................................................................................................127
    Biurowe intrygi ......................................................................................................................128
    Zwolnienia .............................................................................................................................128
    Redukcje ................................................................................................................................129
    Pracujący zdalnie ...................................................................................................................129
    Awanse ..................................................................................................................................130
    Poznaj siebie i swoich ludzi ...................................................................................................130
    Utrzymywanie zespołu ..........................................................................................................130
    6
    Sprzedaj swój software
    Rozdział 9. Wczesda eOimidacia łędzw ...............................................133
    Obsesja jakości .......................................................................................................................... 134
    Jak podejść do kwestii jakości? ................................................................................................ 135
    Jak klasyfikować błędy? ........................................................................................................... 135
    Jak mierzyć jakość? .................................................................................................................. 136
    Poprawność ........................................................................................................................... 137
    Niezawodność ....................................................................................................................... 137
    Wydajność ............................................................................................................................. 138
    Integralność ........................................................................................................................... 138
    Użyteczność .......................................................................................................................... 138
    Utrzymywalność ................................................................................................................... 139
    Elastyczność .......................................................................................................................... 139
    Testowalność ......................................................................................................................... 139
    Przenośność ........................................................................................................................... 139
    Możliwość wielokrotnego zastosowania .............................................................................. 140
    Interoperacyjność .................................................................................................................. 141
    Kwantyfikatory jakości to po prostu wskaźniki ....................................................................... 141
    Jak mierzyć jakość? .................................................................................................................. 141
    Charakterystyka funkcjonalna .................................................................................................. 142
    Punkty funkcyjne .................................................................................................................. 142
    Metoda Mark II ..................................................................................................................... 143
    Punkty charakterystyczne ..................................................................................................... 143
    Metryka wybuchowa ............................................................................................................. 144
    Punkty charakterystyczne 3D ............................................................................................... 144
    COCOMO ............................................................................................................................. 144
    Błędy ......................................................................................................................................... 144
    Kontrola wersji .......................................................................................................................... 145
    Klasyfikacja .............................................................................................................................. 145
    Długość ................................................................................................................................. 145
    Liczba i rozmiar błędów ....................................................................................................... 146
    Metryka gęstości błędów ...................................................................................................... 146
    Dalsza klasyfikacja ............................................................................................................... 146
    Jak z góry minimalizować liczbę błędów? ............................................................................... 147
    Przeczesz swoje plany techniczne gęstym grzebieniem ....................................................... 147
    Podziel duży projekt na etapy ............................................................................................... 148
    Bazuj na codziennych konsolidacjach .................................................................................. 148
    Utwórz dobre środowisko dla komunikacji .......................................................................... 148
    Testowanie ................................................................................................................................ 148
    Procedura .............................................................................................................................. 149
    Plan testów ............................................................................................................................ 149
    Testy autorskie ...................................................................................................................... 149
    Sprzęt do testowania ............................................................................................................. 150
    Testy wewnętrzne (nieformalne) .......................................................................................... 150
    Wspólne programowanie (nieformalny codzienny nadzór) ................................................. 150
    Kontrola zewnętrzna ............................................................................................................. 150
    Testy konsumenckie .............................................................................................................. 151
    Jak najwcześniejsze rozpoczęcie beta-testów ....................................................................... 151
    Monitorowanie funkcjonalności ........................................................................................... 151
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com