strategie free marketingu, e-książki, ZM
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji Darmowa publikacja dostarczona przez Copyright by Złote Myśli & Andrzej Smoleń, rok 2010 Autor: Andrzej Smoleń Tytuł: Strategie free marketingu Data: 29.12.2012 Złote Myśli Sp. z o.o. ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice email: Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. P r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g ) SPIS TREŚCI OD AUTORA ........................................................5 Co da Twojej firmie „Free Marketing”? ................................7 ORGANIZACJA DZIAŁAŃ ................................. 10 Plan Marketingowy ............................................................ 10 Zastosowanie marketingu .................................................. 12 Segmentacja rynku ............................................................. 15 Monitorowanie bazy klientów ........................................... 18 Konkurencja i potrzeba jej badania ................................... 22 Mechanizmy kontaktu klientów z firmą ............................. 24 Sztuka sprzedaży — kluczowa umiejętność w biznesie ..... 28 Obsługa klienta .................................................................. 31 Szukanie niszy rynkowej ................................................... 36 Twoje środowisko i możliwości .......................................... 37 ........................ 39 .................................................................. 39 ................................ 41 ............. 45 .................................................................................. 47 ................................................... 51 ........................................................... 52 ................................................................ 54 MARKETING NIESTANDARDOWY ................. 56 Promuj się przez udzielanie wywiadów .............................. 56 Przekaz ustny — jak go wykorzystać? ................................. 59 Wartość dodana ................................................................. 61 Marketing zapachowy . ...................................................... 64 MARKETING W INTERNECIE ......................... 67 Możliwości i ograniczenia Internetu .................................. 67 Forum internetowe ............................................................ 72 Lista mailingowa i korzyści z jej posiadania ....................... 75 Blog — co to jest? ............................................................... 77 Portale społecznościowe — narzędzie promocji ................. 85 Marketing wirusowy .......................................................... 93 Darmowe ogłoszenie w Internecie .................................... 96 Katalogi internetowe ......................................................... 101 Aukcje — platformy handlowe ......................................... 103 Serwisy skojarzeniowe ..................................................... 109 Napisz artykuł . ................................................................. 114 Google i jego darmowe narzędzia .................................... 118 Twoja strona www ............................................................ 133 Pozycjonowanie ................................................................ 137 Autoresponder — darmowy pracownik ........................... 142 NARZĘDZIA I PROGRAMY ............................ 146 Darmowe programy ......................................................... 146 CECHY PRZEDSIĘBIORCY ............................. 158 Zarządzanie sobą w czasie . ............................................... 158 Kreatywność ..................................................................... 162 Motywacja ........................................................................ 165 Asertywność ..................................................................... 169 Cierpliwość ........................................................................ 172 CZY CHCESZ OSIĄGNĄĆ SUKCES? ................. 179 Dlaczego niektórzy ludzie nie osiągają sukcesów? ........... 181 STRATEGIE FREE MARKETINGU — darmowy fragment — Złote Myśli Marketing pozasieciowy Marketing pozasieciowy Telemarketing Drugą ważną rzeczą, na jaką powinieneś zwrócić uwagę, jest komunikacja za pomocą telefonu (zarówno odbiera- nie telefonów, udzielanie odpowiedzi na pytania zadawa- ne przez klientów, jak również komunikacja na zewnątrz). Nawiązywanie kontaktu na zewnątrz jest o tyle trudne, że to Ty musisz być dobrze przygotowany do rozmowy, abyś nie został od razu zbyty. Ja kiedyś, gdy zaczynałem dzwo- nić do klientów, miałem zapisane trzy warianty rozmów. Zawsze je kładłem w takim miejscu, abym mógł szybko na nie zerknąć w razie potrzeby. Oczywiście zanim zacząłem z nich korzystać, czytałem je w taki sposób, aby wypowia- danie słów w nich zawartych wychodziło jak najnatural- niej. Napisanie scenariusza rozmowy daje gwarancję, że użyjemy różnych słów, a do nas będzie należała ocena, które najlepiej działają. Zwróćcie uwagę na sprzedawców, którzy do Was dzwonią, np. z ofertą na korzystanie 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|