strona elowa. optymalizacja, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • windykator.xlx.pl
  • Podobne

     

    strona elowa. optymalizacja, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Strona docelowa.
    Optymalizacja, testy,
    konwersja
    Autor: Tim Ash
    ISBN: 978-83-246-2102-6
    :
    The Definitive Guide to Testin
    g
    and Tuning for Conversion
    s
    Format: 180x235, stron: 416
    Poznaj metody optymalizacyjne i zwiêksz swoje zyski

    Jakie elementy na stronie s¹ najwa¿niejsze?

    Jak klienci podejmuj¹ decyzje?

    Jak opracowaæ skuteczny plan optymalizacji?
    Optymalizacja stron docelowych staje siê obecnie najpotê¿niejsz¹ metod¹ zwiêkszania
    zysków. Siêgaj¹ po ni¹ specjaliœci, chc¹cy zbudowaæ sta³¹ przewagê konkurencyjn¹.
    Istotna jest nie tylko optymalizacja treœci zawartej na stronie (powinna ona byæ czytelna
    i przejrzysta), ale tak¿e struktura linków, nag³ówków i tagów. Jeœli chcesz zdobyæ
    nowych klientów i zatrzymaæ dotychczasowych, powinieneœ sprawiæ, ¿eby Twoja strona
    WWW by³a czytelna zarówno dla u¿ytkownika, jak i przegl¹darek.
    Ksi¹¿ka „Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja” zawiera opis najlepszych
    metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegó³owe
    informacje dotycz¹ce zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które daj¹
    najwiêksze szanse na zwiêkszenie skutecznoœci. Dziêki temu podrêcznikowi dowiesz
    siê, jak wykorzystywaæ testy i metody optymalizacyjne, aby unikn¹æ pu³apek, które
    mog¹ opóŸniæ lub nawet wstrzymaæ realizacjê Twojego planu zwiêkszania dochodów
    z prowadzenia witryny internetowej.

    Konwersja

    Strony docelowe

    Projektowanie zorientowane na u¿ytkownika

    Proces decyzyjny

    Identyfikacja problemów

    Źród³a ruchu na stronie

    Najwa¿niejsze dzia³ania konwersyjne

    Optymalizacja – aspekty praktyczne

    Metody optymalizacyjne

    Budowanie zespo³u i pozyskiwanie wsparcia

    Opracowanie planu dzia³ania
    Skoncentruj siê na kliencie, zoptymalizuj swoj¹ stronê i patrz, jak rosn¹ Twoje zyski!
    Spis treści
    Wprowadzenie ................................................................................................................19
    Część I
    Wprowadzenie ............................................................................. 23
    Rozdział 1 Zagadnienia ogólne .............................................................................. 25
    Kilka cennych chwil… ................................................................................................26
    Trzy kluczowe czynniki w marketingu internetowym ..................................................30
    Akwizycja ................................................................................................................................... 31
    Konwersja .................................................................................................................................. 38
    Retencja ..................................................................................................................................... 46
    Mit konwersji doskonałej .............................................................................................48
    Co jest nie tak na tym obrazku? ..................................................................................50
    13
    Rozdział 2 Strony docelowe .................................................................................... 53
    Rodzaje stron docelowych .............................................................................................54
    Które elementy Twojej strony są najważniejsze? ...........................................................56
    Dla kogo została zaprojektowana Twoja strona docelowa? ............................................57
    Na czym polega pożądane działanie konwersyjne? ........................................................58
    Jaka jest wartość działania konwersyjnego w czasie? .....................................................61
    Podnoszenie wartości wskaźnika konwersji a wyniki finansowe firmy ...........................................61
    Rozdział 3 Zrozumieć swoich odbiorców ................................................................... 75
    Empatia, czyli element kluczowy ..................................................................................76
    Od początku do końca .................................................................................................77
    Dane demograficzne i segmentacja ...............................................................................78
    Statystyki strony ......................................................................................................................... 79
    Zróżnicowanie źródeł ruchu generowanego na stronie .................................................................80
    Style behawioralne .......................................................................................................84
    Myers-Briggs ............................................................................................................................... 85
    Keirsey-Bates .............................................................................................................................. 87
    Model Platinum Rule .................................................................................................................. 88
    Projektowanie zorientowane na użytkownika ...............................................................90
    Testy użyteczności .......................................................................................................................90
    Archetypy ................................................................................................................................... 91
    Role ............................................................................................................................................. 95
    Zadania ....................................................................................................................................... 95
    Macierz ........................................................................................................................ 96
     14
    Rozdział 4 Proces decyzyjny .................................................................................... 99
    Proces decyzyjny — informacje ogólne .......................................................................100
    Świadomość (uwaga) ..................................................................................................102
    Bannery reklamowe ................................................................................................................... 103
    Wyskakujące okienka przy wejściu na stronę .............................................................................104
    Wyskakujące okienka przy opuszczaniu strony ..........................................................................104
    Świadomość a strona główna .....................................................................................................105
    Kluczowe czynniki w budowaniu świadomości ..........................................................................108
    Zainteresowanie .........................................................................................................109
    Autoselekcja .............................................................................................................................. 109
    Identyfikacja potrzeby ............................................................................................................... 110
    Potrzeba ..................................................................................................................... 112
    Czy masz to, czego szuka odwiedzający? ....................................................................................113
    Działanie ....................................................................................................................122
    Czy odwiedzający powinien pozyskać to, co go interesuje, właśnie od Ciebie? ............................122
    Transakcja ................................................................................................................................. 131
    Część II
    Co i jak optymalizować ................................................................. 143
    Rozdział 5 Dlaczego Twoja strona nie jest doskonała? ............................................. 145
    Twoje dziecko jest brzydkie ........................................................................................146
    Identyfikacja problemów ............................................................................................147
    Analiza ról odwiedzających ........................................................................................................148
    Statystyki WWW ..................................................................................................................... 150
    Wyszukiwanie na stronie ........................................................................................................... 160
    Testy użyteczności .....................................................................................................................162
    Analizy użyteczności ..................................................................................................................162
    Wywiady zogniskowane ............................................................................................................ 163
    Badania okulograficzne .............................................................................................................. 163
    Pracownicy zajmujący się obsługą klientów ...............................................................................164
    Badania ankietowe .................................................................................................................... 165
    Fora i blogi ................................................................................................................................ 165
    Oto Twój mózg ..........................................................................................................166
    Masz trzy mózgi ........................................................................................................................ 166
    Uczenie się ................................................................................................................................ 169
    Konwencje i ograniczenia .......................................................................................................... 170
    Podstawowe kwestie związane z użytecznością ...........................................................171
    Struktura informacji .................................................................................................................. 172
    Osiągalność informacji ...............................................................................................................172
    Język ......................................................................................................................................... 175
    Wygląd strony .......................................................................................................................... 180
    Rozdział 6 Wybór elementów do testowania .......................................................... 185
    Informacje ogólne .......................................................................................................186
    Zakres oddziaływania ................................................................................................................186
    Uszczegółowienie ...................................................................................................................... 190
    Zasięg ....................................................................................................................................... 193
    Spójność .................................................................................................................................... 193
    Segmentacja odbiorców ............................................................................................................. 195
    Trwałość .................................................................................................................................... 196
    Bagaż ........................................................................................................................................ 197
    Wybór elementów do testowania ...............................................................................198
    Budowa strony .......................................................................................................................... 198
    Struktura informacji .................................................................................................................. 199
    Prezentacja treści .......................................................................................................................200
    Rozkład akcentów ..................................................................................................................... 200
    Optymalizacja przepływu odwiedzających przez szereg stron ......................................201
    Systematyczność ........................................................................................................................202
    Związki ..................................................................................................................................... 202
    Elastyczność .............................................................................................................................. 204
    Ponadczasowe motywy testowe ..................................................................................205
    Mniej znaczy więcej ...................................................................................................................205
    Personalizacja ............................................................................................................................ 209
    Testowanie oferty ...................................................................................................................... 210
    Testy cenowe ..............................................................................................................211
    Metody jakościowe ....................................................................................................................211
    Metody ilościowe .......................................................................................................................212
    15
    Rozdział 7 Optymalizacja — aspekty praktyczne ..................................................... 217
    Zaciśnij zęby i brnij naprzód .......................................................................................218
    Kłamstwa, bezczelne kłamstwa, statystyki .................................................................218
    Ignorowanie części danych .........................................................................................................219
    Niereprezentatywne próby ........................................................................................................ 219
    Nadmierne uogólnianie ............................................................................................................. 222
    Zwodnicze pytania .................................................................................................................... 222
    Fałszywa przyczynowość ............................................................................................................223
    Punkt wyjścia .............................................................................................................224
    Rachunek prawdopodobieństwa ................................................................................................224
    Metody statystyczne .................................................................................................................. 230
    Statystyka stosowana ................................................................................................................. 231
    Czy znalazłem coś lepszego? .......................................................................................232
    Jak duża pewność jest mi potrzebna? ..........................................................................234
    Zebranie niewystarczającej ilości danych ....................................................................................234
    Czy „ważne” oznacza to samo co „statystycznie istotne”? ...........................................................237
    Zrozumieć uzyskane wyniki .......................................................................................................237
    O ile lepsza jest ta strona? ..........................................................................................238
    Jak długo powinien trwać test? ..................................................................................241
    Przepustowość danych ...............................................................................................................241
    Wartość znalezionych usprawnień .............................................................................................242
    Zakres prowadzonego testu ....................................................................................................... 243
    Współzależność zmiennych ........................................................................................244
    16
    Rozdział 8 Metody optymalizacyjne ...................................................................... 249
    Wprowadzenie do optymalizacji .................................................................................250
    Zmienne wejściowe i wyjściowe .................................................................................................250
    Zmienna .................................................................................................................................... 250
    Wartość .................................................................................................................................... 251
    Współczynnik rozgałęzienia .......................................................................................................252
    Układ ........................................................................................................................................ 252
    Zakres przestrzeni wyszukiwania ............................................................................................... 253
    Budowa testu ............................................................................................................................ 253
    Kwestie ogólne ...........................................................................................................255
    Pomiary i obliczenia .................................................................................................................. 256
    Zmiany w składzie odwiedzających ............................................................................................262
    Zmiany technologiczne .............................................................................................................. 267
    Uwagi ogólne .............................................................................................................268
    Testy A/B ...................................................................................................................269
    Zalety testu A/B ........................................................................................................................ 269
    Wady testu A/B ........................................................................................................................ 270
    Testy wieloczynnikowe ...............................................................................................272
    Gromadzenie danych ................................................................................................................. 273
    Analiza danych .......................................................................................................................... 274
    Parametryczne cząstkowe testy czynnikowe ...............................................................................278
    Parametryczne kompletne testy czynnikowe ..............................................................................290
    Nieparametryczne kompletne testy czynnikowe ........................................................................293
    Część III
    Do dzieła! .................................................................................... 297
    Rozdział 9 Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia ......................................... 299
    Krąg podejrzanych .....................................................................................................300
    Doświadczenie użytkownika ......................................................................................................302
    Menedżer produktu ................................................................................................................... 304
    Administrator strony ................................................................................................................. 305
    Administrator systemu .............................................................................................................. 306
    Grafik ....................................................................................................................................... 307
    Copywriter ................................................................................................................................ 308
    Menedżer do spraw marketingu ................................................................................................309
    Programista ............................................................................................................................... 310
    Kontroler jakości .......................................................................................................................311
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com