swiadomy telemarketing Interaktywne narzedzie dla telemarketerow i menedzerow call center, e-książki, onepress
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądźtowarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności aniza ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowychlub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-PhilipczykProjekt okładki: Pracownia Liternictwa i Grafiki Grzegorz KalisiakIlustracja na okładce: Karolina PalmowskaFotografie w książce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plWWW:http://onepress.pl(księgarnia internetowa, katalog książek)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adreshttp://onepress.pl/user/opinie/swteleMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.ISBN: 978-83-246-9250-7Copyright © Helion 2015Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis tre ciWST PJAK CZYTAKSICZROZDZIAROZDZIAROZDZIACZKI: TELEMARKETER7111. JA, TELEMARKETER2. JA I MOI KLIENCI3. JA I MOJE ROZMOWYII: MENEDER TELEMARKETINGU156989ROZDZIA 4. KOMPETENCJE NIEZB DNEW CALL CENTERROZDZIAROZDZIA5. SYSTEM CALL CENTER6. ZAMIAST ZAKO CZENIA167181195DODATEK A: ZARZ DZANIEPRZEZ GRYWALIZACJ197Kup książkęPoleć książkę6|WIADOMY TELEMARKETINGKup książkęPoleć książkęJA I MOI KLIENCI|69Rozdzia 2.Ja i moi klienciWbrew pozorom w tym rozdziale znów b dzie du o o Tobie. Do-wiesz si zaraz, jak sprawi , eby ka dy Twój rozmówca by idealny.Za chwil b dziesz uczestniczy w zabawach, dzi ki którym pozb -dziesz si niechcianego dialogu wewn trznego i przezwyci ysz tre-m zwi zan z kontaktowaniem si z obcymi lud mi. Dodatkowodowiesz si , jak doskonale pozna swojego klienta, i zdradzimy Citajemnic , w jaki sposób zdoby klucze do jego umys u, tak by ka -dy z Was (zarówno klient, jak i Ty) na koniec rozmowy odczuwawygran .Ten rozdzia to g ównie zadania, zabawy i wiczenia — zare-zerwuj wi c sobie troch spokoju, aby rzetelnie podej do tematuklientów. W ko cu to oni s kwintesencj telemarketingu. Czytajpowoli, rób notatki, wyci gaj wnioski i… baw si dobrze.SPRAW, BY KA DY TWÓJ ROZMÓWCABY IDEALNYWró my do tematu umiej tno ci naszego mózgu. W poprzednim roz-dziale, przyznaj , troch upro ci em temat. Tworzenie i odtwarzanieobrazów to nie jedyna umiej tno mózgu. Mo e on zrobi jeszczedwie inne rzeczy. Oprócz obrazów potrafi te tworzy i odtwarzad wi ki i dodatkowo tworzy i odtwarza odczucia kinestetyczneKup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|