sztuka pisania perswazyjnyc, KSIĄŻKI

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • umic.opx.pl
  • Podobne

     

    sztuka pisania perswazyjnyc, KSIĄŻKI

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Niniejszy ebook jest
    własnością prywatną
    .
    Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
    w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
    w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
    się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie
    z
    © Copyright for Polish edition by
    Data: 06.03.2007
    Tytuł: Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
    Autor: Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak
    Wydanie I
    ISBN: 978-83-7521-165-8
    Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
    Korekta: Lidia Kaźmierczak
    Skład: Anna Grabka
    Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
    Netina Sp. z o. o.
    ul. Daszyńskiego 5
    44-100 Gliwice
    WWW:
    EMAIL:
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    All rights reserved.
     SPIS TREŚCI
    ....................................................................................5
    .......................................................8
    ............................................8
    ............................................11
    ....................................14
    ...............................16
    STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO
    W
    ...........................................................................21
    ....45
    JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I
    PRAKTYCE
    PRZEKONANIA)
    ................53
    USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO
    .55
    ............................................56
    ...............................................................................56
    ................................................................................56
    ...........................................................................57
    .................................................................................59
    .............................................................................61
    .......................................................................62
    ..............................................................64
    ...................................................................65
    ..................................................................................66
    ....68
    .........................................69
    ......................................................71
    ..................................................................................71
    .....................................................72
    ..................................................................74
    .......................................................................75
    ..........................................75
    ...............................................77
    ...............................................78
    ...............................................................91
    ..............................................................101
    ....................................................................102
    ......................................................................102
    .............................................................103
    ..........................................................................104
    ..........................................................................105
    ......................................................105
    ............................................................108
    .................................................109
    ..........................................................110
    ......................................................................111
    .......................................112
    NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI
     ............................113
    .................................................114
    ..........................................................115
    ...............................................116
    ............................116
    .................................................................117
    ...............................................................................118
    ...........................................................120
    ...................................................................121
    ............................................121
    ..............................................................123
    ..................................................................124
    ........................................................................126
    ......................128
    ....................................................................164
     SZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW - P. R. Michalak i J. Woźniak

    str.
    5
    Wstęp?
    Wstęp?
    Nazywam się Piotr R. Michalak. Zapewne nie interesowałoby Cię to jak
    się nazywam, gdyby nie fakt, że czytasz moją książkę. Skoro już czytasz
    moją książkę, oznacza to, iż zainteresowała Cię ona. Czy nie
    zastanawiałeś się nigdy jak to się dzieje, że niektóre teksty Cię
    interesują, a inne nie?
    Jak to możliwe, że spośród wszystkich dostępnych książek wybrałeś
    właśnie tę? Być może tytuł Cię zainteresował. Być może okładka Ci się
    spodobała.
    Tytuły sprzedają, to zostało dowiedzione w badaniach. Czytałem kiedyś
    o wydawnictwie amerykańskim. Wydawnictwo to robiło specyficzny
    zabieg na książkach, które się słabo sprzedawały. Zmieniali tytuł.
    Okazywało się, że ta sama, identyczna książka, z nowym tytułem
    sprzedawała się często w ilości kilkukrotnie większej niż pierwotnie. I to
    bez żadnych dodatkowych sztuczek przy promocji książki. Jak to
    możliwe? Czyżby faktycznie sam tytuł mógł zadecydować o tak
    ogromnej różnicy skuteczności?
    Ekonomiści często mówią o zasadzie
    ceteris
    paribus
    .
    Ceteris
    paribus
    oznacza „przy niezmienności pozostałych czynników”. Bardziej po
    ludzku: Kiedy w moim przykładzie wydawnictwo wydaje po pewnym
    czasie nową książkę, ustalamy, że będziemy mierzyć ilość sprzedanych
    sztuk. Co na to wpływa? Multum czynników. Okres, sezonowość, popyt
    na rynku, popularność danego tematu, reklama, publicity, wszelkie inne
    formy promocji, okładka, dystrybucja… Tych czynników jest po prostu
    mnóstwo.
    Copyright by Wydawnictwo
    &
       [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com