sztuka pisania perswazyjnyc, KSIĄŻKI
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejszy ebook jest własnością prywatną . Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z © Copyright for Polish edition by Data: 06.03.2007 Tytuł: Sztuka pisania perswazyjnych tekstów Autor: Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak Wydanie I ISBN: 978-83-7521-165-8 Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Lidia Kaźmierczak Skład: Anna Grabka Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Netina Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI ....................................................................................5 .......................................................8 ............................................8 ............................................11 ....................................14 ...............................16 STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO W ...........................................................................21 ....45 JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I PRAKTYCE PRZEKONANIA) ................53 USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO .55 ............................................56 ...............................................................................56 ................................................................................56 ...........................................................................57 .................................................................................59 .............................................................................61 .......................................................................62 ..............................................................64 ...................................................................65 ..................................................................................66 ....68 .........................................69 ......................................................71 ..................................................................................71 .....................................................72 ..................................................................74 .......................................................................75 ..........................................75 ...............................................77 ...............................................78 ...............................................................91 ..............................................................101 ....................................................................102 ......................................................................102 .............................................................103 ..........................................................................104 ..........................................................................105 ......................................................105 ............................................................108 .................................................109 ..........................................................110 ......................................................................111 .......................................112 NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI ............................113 .................................................114 ..........................................................115 ...............................................116 ............................116 .................................................................117 ...............................................................................118 ...........................................................120 ...................................................................121 ............................................121 ..............................................................123 ..................................................................124 ........................................................................126 ......................128 ....................................................................164 SZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW - P. R. Michalak i J. Woźniak ● str. 5 Wstęp? Wstęp? Nazywam się Piotr R. Michalak. Zapewne nie interesowałoby Cię to jak się nazywam, gdyby nie fakt, że czytasz moją książkę. Skoro już czytasz moją książkę, oznacza to, iż zainteresowała Cię ona. Czy nie zastanawiałeś się nigdy jak to się dzieje, że niektóre teksty Cię interesują, a inne nie? Jak to możliwe, że spośród wszystkich dostępnych książek wybrałeś właśnie tę? Być może tytuł Cię zainteresował. Być może okładka Ci się spodobała. Tytuły sprzedają, to zostało dowiedzione w badaniach. Czytałem kiedyś o wydawnictwie amerykańskim. Wydawnictwo to robiło specyficzny zabieg na książkach, które się słabo sprzedawały. Zmieniali tytuł. Okazywało się, że ta sama, identyczna książka, z nowym tytułem sprzedawała się często w ilości kilkukrotnie większej niż pierwotnie. I to bez żadnych dodatkowych sztuczek przy promocji książki. Jak to możliwe? Czyżby faktycznie sam tytuł mógł zadecydować o tak ogromnej różnicy skuteczności? Ekonomiści często mówią o zasadzie ceteris paribus . Ceteris paribus oznacza „przy niezmienności pozostałych czynników”. Bardziej po ludzku: Kiedy w moim przykładzie wydawnictwo wydaje po pewnym czasie nową książkę, ustalamy, że będziemy mierzyć ilość sprzedanych sztuk. Co na to wpływa? Multum czynników. Okres, sezonowość, popyt na rynku, popularność danego tematu, reklama, publicity, wszelkie inne formy promocji, okładka, dystrybucja… Tych czynników jest po prostu mnóstwo. Copyright by Wydawnictwo &
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|