the smashing book #2. edycja polska scan, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • animecen.pev.pl
  • Podobne

     

    the smashing book #2. edycja polska scan, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Ty t u ł : Sm a sh i ng B o ok # 2
    Tłumaczenie: Julia Szajkowska
    ISBN: 978-83-246-3549-8
    Translation copyright © Helion 2012
    All rights reserved
    © 2011 Smashing Media GmbH
    All Rights Reserved. Authorised translation from the English language edition published by John Wiley
    & Sons Limited. Responsibility for the accuracy of the translation rests solely with Helion S. A. and is not
    the responsibility of John Wiley & Sons Limited. No part of this book may be reproduced in any form
    without the written permission of the original copyright holder, John Wiley & Sons Limited.
    Wiley and the Wiley Publishing logo are trademarks or registered trademarks of John Wiley and Sons,
    Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries, and may not be used without written
    permission. iPhone, iPad, and iPod are trademarks of Apple Computer, Inc. All other trademarks are the
    property of their respective owners.
    Wiley Publishing, Inc. is not associated with any product or vendor mentioned in the book. This book is
    not endorsed by Apple Computer, Inc.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
    publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
    fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje
    naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
    Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich
    właścicieli.
    Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
    kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za
    związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo
    HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania
    informacji zawartych w książce.
    Wydawnictwo HELION
    ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
    tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
    e-mail: helion@helion.pl
    WWW: http://helion.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
    Drogi Czytelniku!
    Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
    http://helion.pl/user/opinie/smash2
    Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
    Printed in Poland.

    Kup książkę

    Poleć książkę

    Oceń książkę

    Księgarnia internetowa
    Spis treści
    Zasady projektowania graiki doskonałej
    13
    Znaczenie projektu. Różnice między dobrymi i złymi projektami.
    Projekty ponadczasowe. Minimalizm relacyjny. Kontrast, pustka,
    napięcie. Typograia. Język obrazu.
    Widoczne kontra niewidoczne
    47
    Dostrzeganie w projektach tego, co niewidoczne. Projektowanie
    zgodne z przebiegiem myśli użytkownika. Modele myślenia.
    Tłoczno czy przejrzyście? Wzory projektów i wskazówki dotyczące
    interfejsu.
    Projektowanie z myślą o urządzeniach przenośnych
    71
    Programy dedykowane kontra aplikacje internetowe. Projektowanie
    i sprzedawanie aplikacji. Właściwości oprogramowania na
    urządzenia przenośne. Zasady tworzenia dobrych programów.
    Interfejs użytkownika w aplikacjach na urządzenia przenośne.
    Wygląd aplikacji dla urządzeń przenośnych.
    Szkice, szablony i prototypy
    103
    Proces projektowania. Wizualizacja we wstępnym szkicu.
    Zapis stosowany w szkicach. Rozrysowywanie kadrów. Techniki
    i narzędzia. Szablony mało szczegółowe i bardzo szczegółowe.
    Prototypy. Testy i ostatnie poprawki.
    Znaki ostrzegawcze w projektowaniu
    aplikacji internetowych
    131
    Projektowanie z myślą o dalszym rozwoju, nie na potrzeby chwili.
    Nie projektuj dla siebie. Dlaczego HTML i CSS schodzą na
    psy? Malowanie w HTML i zawiłości składni CSS. Problemy ze
    skryptami JavaScript i działaniem aplikacji po stronie serwera.
    Przyszłość typograii w sieci
    171
    Rozwój typograii w internecie. Reguła @font-face. WOFF.
    Ruch na rzecz uwolnienia krojów pisma. Licencjonowanie
    fontów. Usługi związane z internetowymi krojami pisma. Palące
    problemy sieciowej typograii. Funkcje OpenType i zaawansowane
    zagadnienia typograii internetowej. Moduł fontów w CSS3.
    Nasi rozmówcy.
    Reguły projektowania gier w planowaniu
    interakcji i użyteczności aplikacji
    219
    Łączenie psychologii społecznej, teorii projektowania gier
    i ekonomii. Podglądacze. Ograniczony altruizm. Oczekiwana
    wzajemność. Wet za wet. Malejąca użyteczność. Mechanika gier
    — świat, gracze i zasady. Zwycięskie strategie dla użytkowników
    i przedsiębiorstw. Podręcznik projektanta i strategie projektowania.
    Techniki projektowania gier poparte przykładami z życia.
    Co sprawia, że klikają? Psychologia zachowań
    użytkowników i projektowania aplikacji internetowych
    253
    Różne spojrzenia na zagadnienie projektowania. Znaczenie
    oddziaływań społecznych. Nieświadome podejmowanie decyzji.
    Weryikacja społeczna. Efekt przyspieszenia u celu. Rozpraszanie
    sposobem zwracania uwagi. Zaspokorczanie. Wzorce myślowe.
    Obsługa błędów. Niezamierzona nieuwaga.
    Wzorce projektowe wykorzystywane na stronach
    e-commerce (studia przypadków)
    273
    Układ. Architektura informacji. Nawigacja. Kolorystyka. Towary,
    dokonywanie zakupów i strony koszyka. Nazewnictwo stosowane
    na przyciskach i wzory projektów. Projektowanie stron pomocy
    i kontaktu. Bezpośrednie działania marketingowe.
    Jak wydać książkę (taką jak ta)?
    317
    Wydawać na własną rękę czy szukać wydawnictwa? Pisanie,
    redagowanie i przygotowywanie do druku. Ceny, działania
    marketingowe i kolportaż. Książki w wersji elektronicznej:
    PDF, EPUB, Mobipocket. Druk na życzenie.
    Skorowidz
    353
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com