thinking in java scan, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • animecen.pev.pl
  • Podobne

     

    thinking in java scan, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDZ DO
    Thinking in Java
    edycja polska
    PRZYK£ADOWY ROZDZIA£
    SPIS TRECI
    KATALOG KSI¥¯EK
    Autor: Bruce Eckel
    T³umaczenie: Adrian Nowak, Szymon Kobalczyk,
    £ukasz Fryz
    ISBN: 83-7197-452-3
    Tytu³ orygina³u:
    Format: B5, stron: oko³o 816
    KATALOG ONLINE
    Thinking in Java. Second Edition.
    ZAMÓW DRUKOWANY KATALOG
    Przyk³ady na ftp: 328 kB
    TWÓJ KOSZYK
    Najlepsza ksi¹¿ka na temat Javy, Jeden ze zdecydowanie najlepszych kursów Javy,
    jaki kiedykolwiek widzia³em, dla jakiegokolwiek jêzyka -- to wybrane opinie
    o  propozycji wydawnictwa Helion.
    Ksi¹¿ka zarówno dla pocz¹tkuj¹cych, jak i ekspertów:
    DODAJ DO KOSZYKA
    "
    "
    "
    "
    CENNIK I INFORMACJE
    Uczy jêzyka Java, nie za mechanizmów zale¿nych od platformy systemowej.
    Poprzez omówienie podstaw wprowadza tematykê zaawansowan¹.
    Omawia ponad 300 dzia³aj¹cych programów Javy, ponad 15 000 linii kodu.
    Dog³êbnie objanienia zasady obiektowoci oraz ich zastosowania w Javie.
    ZAMÓW INFORMACJE
    O NOWOCIACH
    ZAMÓW CENNIK
    Pocz¹wszy od podstaw sk³adni Javy do jej najbardziej zaawansowanych w³aciwoci
    (obliczenia rozproszone, zaawansowany potencja³ obiektowy, wielow¹tkowoæ),
    ksi¹¿ka ta zosta³a napisana przede wszystkim po to, by rozbudziæ w pocz¹tkuj¹cym
    programicie zainteresowanie Jav¹. Przystêpny styl Bruce'a Eckela i ukierunkowane
    przyk³ady powoduj¹, i¿ nawet najbardziej tajemnicze pojêcia staj¹ siê zrozumia³e.
    Bruce Eckel jest autorem ksi¹¿ki
    tóra zdoby³a nagrodê Software
    Development Jolt Award dla najlepszej ksi¹¿ki 1995 roku. Programowaniem zajmuje
    siê profesjonalnie od 20 lat. Uczy ludzi na ca³ym wiecie, jak programowaæ
    z  zastosowaniem obiektów ju¿ od 1986 roku, najpierw jako konsultant C++ a teraz
    Javy. By³ cz³onkiem Komitetu Standardów C++, napisa³ 5 innych ksi¹¿ek na temat
    programowania zorientowanego obiektowego, wyda³ ponad 150 artyku³ów i prowadzi³
    felietony w wielu magazynach informatycznych. Stworzy³ cie¿kê C++, Javy i Pythona
    na konferencji Software Development Conference. Zdoby³ tytu³ naukowy z zakresu
    Zastosowañ Fizyki oraz tytu³ magistra z zakresu In¿ynierii Oprogramowania.
    CZYTELNIA
    FRAGMENTY KSI¥¯EK ONLINE
    Thinking in C++
    "
    "
    "
    Nagroda dla najlepszej ksi¹¿ki przyznana przez czytelników JavaWorld w 2000
    roku.
    Nagroda dla najlepszej ksi¹¿ki przyznana przez redakcjê Java Developer
    Journal, 1999.
    Nagroda za twórczoæ od Software Development Magazine, 1999.
    Wydawnictwo Helion
    ul. Chopina 6
    44-100 Gliwice
    tel. (32)230-98-63
    e-mail: helion@helion.pl
     Przedmowa do wydania drugiego ............................................................................................23
    Java 2 ...............................................................................................................................24
    Warunki wstpne......................................................................................................................25
    Nauka Javy...............................................................................................................................26
    Cele ..........................................................................................................................................26
    Dokumentacja on-line..............................................................................................................27
    Zawarto'( rozdziałów ..............................................................................................................27
    +wiczenia.................................................................................................................................32
    Kody -ródłowe.........................................................................................................................32
    Konwencje zapisu............................................................................................................33
    Wersje Javy..............................................................................................................................34
    Seminaria .................................................................................................................................34
    Projekt okładki .........................................................................................................................35
    Podzikowania .........................................................................................................................35
    Współpracownicy internetowi.........................................................................................37
    Postpuj/ca abstrakcja .............................................................................................................40
    Obiekt posiada interfejs ...........................................................................................................41
    Ukrywanie implementacji ........................................................................................................43
    Wielokrotne wykorzystanie implementacji .............................................................................44
    Dziedziczenie: wielokrotne u7ycie interfejsu ..........................................................................45
    Relacja „bycia czym'” a relacja „bycia podobnym do czego'” ......................................48
    Wymienialno'( obiektów z u7yciem polimorfizmu.................................................................49
    Abstrakcyjne klasy bazowe i interfejsy ...........................................................................52
     Obiekty, sposób przechowywania i czas 7ycia ........................................................................53
    Kolekcje i iteratory ..........................................................................................................54
    Hierarchia z pojedynczym korzeniem .............................................................................55
    Biblioteki kolekcji i ich stosowanie.................................................................................56
    Dylemat domowy: kto powinien posprz/ta(?..................................................................57
    Obsługa wyj/tków — eliminowanie błdów...........................................................................58
    Wielow/tkowo'(......................................................................................................................59
    Trwało'(...................................................................................................................................60
    Java i Internet ...........................................................................................................................60
    Czym jest Internet?..........................................................................................................60
    Programowanie po stronie klienta ...................................................................................62
    Programowanie po stronie serwera .................................................................................67
    Osobny obszar: aplikacje.................................................................................................67
    Analiza i projektowanie ...........................................................................................................68
    Etap 0. Zrób plan .............................................................................................................70
    Etap 1. Co mamy stworzy(? ............................................................................................70
    Etap 2. Jak to zrobimy? ...................................................................................................73
    Etap 3. Zbuduj j/dro ........................................................................................................76
    Etap 4. Przegl/daj przypadki u7ycia................................................................................76
    Etap 5. Ewolucja..............................................................................................................77
    Planowanie popłaca.........................................................................................................78
    Programowanie ekstremalne (Extreme Programming)............................................................79
    Najpierw napisz testy.......................................................................................................79
    Programowanie w parach ................................................................................................80
    Dlaczego Java odnosi sukcesy .................................................................................................81
    Systemy jest łatwiej opisa( i zrozumie( ..........................................................................81
    Maksymalne zwikszenie wydajno'ci dziki bibliotekom..............................................81
    Obsługa błdów ...............................................................................................................82
    Programowanie na wielk/ skal ......................................................................................82
    Strategie przej'cia....................................................................................................................82
    Wskazówki ......................................................................................................................82
    Problemy zarz/dzania......................................................................................................84
    Java kontra C++ .......................................................................................................................85
    Podsumowanie .........................................................................................................................86
    !!"!#
    Dostp do obiektów poprzez referencje...................................................................................89
    Wszystkie obiekty trzeba stworzy(..........................................................................................90
    Gdzie przechowujemy dane?...........................................................................................91
    Przypadek specjalny: typy podstawowe..........................................................................92
    Tablice w Javie................................................................................................................93
    Nigdy nie ma potrzeby niszczenia obiektu ..............................................................................94
    Zasig...............................................................................................................................94
    Zasig obiektów...............................................................................................................94
    Tworzenie nowych typów danych — klasa.............................................................................95
    Pola i metody ...................................................................................................................96
    Metody, argumenty i warto'ci zwracane .................................................................................97
    Lista argumentów ............................................................................................................98
    Tworzenie programu w Javie...................................................................................................99
    Widoczno'( nazw ............................................................................................................99
    Wykorzystanie innych komponentów ...........................................................................100
    Słowo kluczowe static ...................................................................................................101
    Twój pierwszy program w Javie............................................................................................102
    Kompilacja i uruchomienie............................................................................................103
    Komentarze oraz dokumentowanie kodu...............................................................................104
    Dokumentacja w komentarzach.....................................................................................105
    Składnia .........................................................................................................................105
    Osadzony HTML ...........................................................................................................106
    @see: odwołanie do innych klas ...................................................................................106
    Znaczniki dokumentowania klas ...................................................................................107
    Znaczniki dokumentacji zmiennych..............................................................................107
    Znaczniki dokumentacji metod......................................................................................107
    Przykład dokumentowania kodu....................................................................................108
    Styl programowania ...............................................................................................................109
    Podsumowanie .......................................................................................................................110
    +wiczenia...............................................................................................................................110
    $%"&
    U7ywanie operatorów Javy....................................................................................................111
    Kolejno'(.......................................................................................................................111
    Przypisanie.....................................................................................................................112
    Operatory matematyczne...............................................................................................114
    Operatory zwikszania i zmniejszania...........................................................................116
    Operatory relacji............................................................................................................117
    Operatory logiczne.........................................................................................................118
    Operatory bitowe ...........................................................................................................120
    Operatory przesunicia..................................................................................................121
    Operator trójargumentowy if-else .................................................................................124
    Przecinek........................................................................................................................125
    ŁaPcuchowy operator + .................................................................................................125
    Najczstsze pułapki przy u7ywaniu operatorów ...........................................................126
    Operatory rzutowania ....................................................................................................126
    W Javie nie ma „sizeof”.................................................................................................129
    Powtórka z kolejno'ci operatorów ................................................................................129
    Kompendium operatorów ..............................................................................................130
    Sterowanie wykonaniem ........................................................................................................138
    Prawda i fałsz.................................................................................................................138
    if-else.............................................................................................................................138
    return..............................................................................................................................139
    Iteracja ...........................................................................................................................139
    do-while.........................................................................................................................140
    for...................................................................................................................................140
    break i continue..............................................................................................................142
    switch.............................................................................................................................146
    Podsumowanie .......................................................................................................................150
    +wiczenia...............................................................................................................................150
    '"%"!&
    Gwarantowana inicjalizacja przez konstruktor......................................................................151
    Przeci/7anie metod.................................................................................................................153
    Rozró7nianie przeci/7onych metod ...............................................................................155
    Przeci/7anie a typy podstawowe...................................................................................155
    Przeci/7anie przez warto'ci zwracane...........................................................................158
    Konstruktory domy'lne .................................................................................................159
    Słowo kluczowe this ......................................................................................................159
    Sprz/tanie: finalizacja i od'miecanie pamici .......................................................................162
    Do czego słu7y finalize()?.............................................................................................163
    Musimy przeprowadzi( sprz/tanie ................................................................................164
    Warunek 'mierci............................................................................................................167
    Jak działa od'miecacz pamici ......................................................................................168
    Inicjalizacja składowych ........................................................................................................171
    Okre'lanie sposobu inicjalizacji ....................................................................................172
    Inicjalizacja w konstruktorze.........................................................................................173
    Inicjalizacja tablic..................................................................................................................178
    Tablice wielowymiarowe ..............................................................................................182
    Podsumowanie .......................................................................................................................185
    +wiczenia...............................................................................................................................185
    (%"#)
    Pakiet — jednostka biblioteczna............................................................................................188
    Tworzenie unikatowych nazw pakietów .......................................................................189
    Własna biblioteka narzdziowa.....................................................................................192
    Wykorzystanie instrukcji import do zmiany zachowania..............................................193
    Pułapka zwi/zana z pakietami .......................................................................................195
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com