ty tu rzadzisz, e-książki, ZM

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smakujzapachy.keep.pl
  • Podobne

     

    ty tu rzadzisz, e-książki, ZM

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
    Darmowa publikacja dostarczona przez
    Copyright by Złote Myśli & Marek Olejniczak, rok 2011
    Autor: Marek Olejniczak
    Tytuł: Ty tu rządzisz!
    Data: 29.12.2012
    Złote Myśli Sp. z o.o.
    ul. Toszecka 102
    44-117 Gliwice
    email:
    Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
    w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
    publikacji
    bez
    pisemnej
    zgody
    Wydawcy.
    Zabrania
    się
    jej
    odsprzedaży,
    zgodnie
    z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
    Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
    informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
    ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
    autorskich.
    Autor
    oraz
    Wydawnictwo
    Złote
    Myśli
    nie
    ponoszą
    również
    żadnej
    odpowiedzialności
    za
    ewentualne
    szkody
    wynikłe
    z
    wykorzystania
    informacji
    zawartych
    w książce.
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    All rights reserved.
    P
    r
    ed
    by
    TCPDF
    (
    www
    .t
    cpd
    f.
    o
    r
    g
    )
    Spis treści
    Wstęp ................................................................................................................... 9
    Czy perswazja jest nieetyczna? ............................................................... 11
    Czym więc jest perswazja?.................................................................. 12
    Perswazja na nieświadomym poziomie umysłu ......................... 13
    Zasada win–win ...................................................................................... 13
    Emocje
    Odpowiedni stan emocjonalny............................................................... 17
    Ciekawość pierwszym stopniem do piekła?................................. 18
    Prawo aureoli ........................................................................................... 18
    Jak wywołać dowolny stan emocjonalny u rozmówcy? .......... 20
    Jedno pytanie .................................................................................... 20
    Czy to Cię nigdy nie dziwiło? ............................................................. 22
    Nieświadoma kompetencja ......................................................... 22
    Ach, ci zakochani… ......................................................................... 23
    Jakich ludzi najbardziej lubisz? ......................................................... 24
    Prawo sympatii........................................................................................ 25
    Niezwykłe doświadczenie................................................................... 27
    Znaczenie komunikacji ........................................................................ 28
    Kalibracja................................................................................................... 29
    Potęga nieświadomego umysłu ....................................................... 30
    Zniekształcenia ................................................................................. 31
    Usunięcia............................................................................................. 31
    Generalizacja ..................................................................................... 31
    Co wyłapuje nieświadomy umysł Twojego rozmówcy?........... 32
    Uaktywnienie neuronów lustrzanych............................................. 33
    Struktura rapportu ....................................................................................... 35
    Odwzorowanie, czyli
    pacing
    ............................................................... 35
    Co daje pacing?................................................................................. 35
    Odwzorowanie ubioru ......................................................................... 36
    Odzwierciedlenie postawy rozmówcy ........................................... 39
    Odwzorowanie tonu głosu i prędkości mówienia...................... 40
    Wyostrz swoje zmysły..................................................................... 43
    Odwzorowanie wartości i przekonań drugiej osoby ................ 43
    Odwzorowanie doświadczeń klienta .............................................. 44
    Potwierdzanie bieżącego doświadczenia klienta .......................... 45
    Odwzoruj przeszłe doświadczenia klienta.................................... 46
    Potwierdzaj bieżący stan emocjonalny klienta ........................... 47
    Odwzorowanie głębokości i tempa oddechu.............................. 49
    Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy — hit czy kit? .................. 49
    Wzrokowcy ......................................................................................... 50
    Kinestetycy ......................................................................................... 51
    Słuchowcy........................................................................................... 53
    Postawa i szybkość mówienia ........................................................... 54
    Zmiany systemu reprezentacji .......................................................... 55
    Jak używać predykatów — przykład ........................................ 56
    Skąd się biorą kolorowe słowa? ................................................. 56
    Brak wyróżniającego się systemu reprezentacji ................... 57
    Pacing
    — ćwiczenia praktyczne........................................................ 57
    Pacing w praktyce ........................................................................... 58
    Jak ćwiczyć pacing?......................................................................... 58
    Jak budować dobry kontakt z grupą?............................................. 59
    Czy powstał już między Wami most energetyczny?.................. 65
    Prowadzenie
    Prowadź swojego rozmówcę tam, gdzie chcesz............................... 69
    Zmień stan emocjonalny rozmówcy ............................................... 69
    Język perswazji........................................................................................ 70
    Jak działają perswazyjne struktury lingwistyczne?.................... 71
    Zasianie pewnych idei w nieświadomym umyśle Twojego
    rozmówcy.................................................................................................. 72
    Umysł świadomy
    versus
    nieświadomy .......................................... 72
    Niedoskonałość umysłu nieświadomego ............................... 73
    Dlaczego umysł nieświadomy nie rozumie zaprzeczeń?... 73
    Sabotowanie naszych wysiłków ....................................................... 74
    Jak wykorzystać słowo „nie” na swoją korzyść? ..................... 75
    Fatalne działanie słowa „spróbuj” ..................................................... 76
    „Spróbuj” działa na Twoją korzyść.............................................. 76
    „Spróbuj” + „Nie”, czyli zasada synergii (1 + 1 = 3) ................ 77
    Słowo „ale”................................................................................................. 78
    Presupozycje ............................................................................................ 79
    Presupozycje czasu i miejsca ....................................................... 80
    Presupozycje zmiany czasu .......................................................... 82
    Presupozycje oparte na przysłówkach..................................... 83
    Presupozycje „świadomości czegoś” ......................................... 84
    Presupozycje pozornego wyboru .............................................. 85
    Presupozycje oparte na liczbach porządkowych ................. 86
    Spiętrzanie presupozycji ............................................................... 87
    Łączenie wzorców językowych: presupozycje + „nie” +
    „spróbuj” .................................................................................................... 88
    Magia spójników .................................................................................... 89
    Implikacja spójnikowa.......................................................................... 91
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com