ty tu rzadzisz, e-książki, ZM
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji Darmowa publikacja dostarczona przez Copyright by Złote Myśli & Marek Olejniczak, rok 2011 Autor: Marek Olejniczak Tytuł: Ty tu rządzisz! Data: 29.12.2012 Złote Myśli Sp. z o.o. ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice email: Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. P r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g ) Spis treści Wstęp ................................................................................................................... 9 Czy perswazja jest nieetyczna? ............................................................... 11 Czym więc jest perswazja?.................................................................. 12 Perswazja na nieświadomym poziomie umysłu ......................... 13 Zasada win–win ...................................................................................... 13 Emocje Odpowiedni stan emocjonalny............................................................... 17 Ciekawość pierwszym stopniem do piekła?................................. 18 Prawo aureoli ........................................................................................... 18 Jak wywołać dowolny stan emocjonalny u rozmówcy? .......... 20 Jedno pytanie .................................................................................... 20 Czy to Cię nigdy nie dziwiło? ............................................................. 22 Nieświadoma kompetencja ......................................................... 22 Ach, ci zakochani… ......................................................................... 23 Jakich ludzi najbardziej lubisz? ......................................................... 24 Prawo sympatii........................................................................................ 25 Niezwykłe doświadczenie................................................................... 27 Znaczenie komunikacji ........................................................................ 28 Kalibracja................................................................................................... 29 Potęga nieświadomego umysłu ....................................................... 30 Zniekształcenia ................................................................................. 31 Usunięcia............................................................................................. 31 Generalizacja ..................................................................................... 31 Co wyłapuje nieświadomy umysł Twojego rozmówcy?........... 32 Uaktywnienie neuronów lustrzanych............................................. 33 Struktura rapportu ....................................................................................... 35 Odwzorowanie, czyli pacing ............................................................... 35 Co daje pacing?................................................................................. 35 Odwzorowanie ubioru ......................................................................... 36 Odzwierciedlenie postawy rozmówcy ........................................... 39 Odwzorowanie tonu głosu i prędkości mówienia...................... 40 Wyostrz swoje zmysły..................................................................... 43 Odwzorowanie wartości i przekonań drugiej osoby ................ 43 Odwzorowanie doświadczeń klienta .............................................. 44 Potwierdzanie bieżącego doświadczenia klienta .......................... 45 Odwzoruj przeszłe doświadczenia klienta.................................... 46 Potwierdzaj bieżący stan emocjonalny klienta ........................... 47 Odwzorowanie głębokości i tempa oddechu.............................. 49 Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy — hit czy kit? .................. 49 Wzrokowcy ......................................................................................... 50 Kinestetycy ......................................................................................... 51 Słuchowcy........................................................................................... 53 Postawa i szybkość mówienia ........................................................... 54 Zmiany systemu reprezentacji .......................................................... 55 Jak używać predykatów — przykład ........................................ 56 Skąd się biorą kolorowe słowa? ................................................. 56 Brak wyróżniającego się systemu reprezentacji ................... 57 Pacing — ćwiczenia praktyczne........................................................ 57 Pacing w praktyce ........................................................................... 58 Jak ćwiczyć pacing?......................................................................... 58 Jak budować dobry kontakt z grupą?............................................. 59 Czy powstał już między Wami most energetyczny?.................. 65 Prowadzenie Prowadź swojego rozmówcę tam, gdzie chcesz............................... 69 Zmień stan emocjonalny rozmówcy ............................................... 69 Język perswazji........................................................................................ 70 Jak działają perswazyjne struktury lingwistyczne?.................... 71 Zasianie pewnych idei w nieświadomym umyśle Twojego rozmówcy.................................................................................................. 72 Umysł świadomy versus nieświadomy .......................................... 72 Niedoskonałość umysłu nieświadomego ............................... 73 Dlaczego umysł nieświadomy nie rozumie zaprzeczeń?... 73 Sabotowanie naszych wysiłków ....................................................... 74 Jak wykorzystać słowo „nie” na swoją korzyść? ..................... 75 Fatalne działanie słowa „spróbuj” ..................................................... 76 „Spróbuj” działa na Twoją korzyść.............................................. 76 „Spróbuj” + „Nie”, czyli zasada synergii (1 + 1 = 3) ................ 77 Słowo „ale”................................................................................................. 78 Presupozycje ............................................................................................ 79 Presupozycje czasu i miejsca ....................................................... 80 Presupozycje zmiany czasu .......................................................... 82 Presupozycje oparte na przysłówkach..................................... 83 Presupozycje „świadomości czegoś” ......................................... 84 Presupozycje pozornego wyboru .............................................. 85 Presupozycje oparte na liczbach porządkowych ................. 86 Spiętrzanie presupozycji ............................................................... 87 Łączenie wzorców językowych: presupozycje + „nie” + „spróbuj” .................................................................................................... 88 Magia spójników .................................................................................... 89 Implikacja spójnikowa.......................................................................... 91
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|