tylko-tutaj-sekrety-sprzedazy-jak-zwyciezac-w-kazdej-sytuacji-handlowej sesprz, Poradniki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Sekrety sprzeda¿y. Jak zwyciŒ¿a w ka¿dej sytuacji handlowej Autor: Geoff King T‡umaczenie: Dawid Wietrzykowski ISBN: 978-83-246-1628-2 How to Win in Any Sales Situation Format: A5, stron: 240 Poufne materia‡y odtajnione! Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceæ Sekret nr 3. Tajna broæ handlowca doskona‡ego Mo¿esz osi„gn„ w ¿yciu wszystko, jeli tylko wczeniej zdecydujesz, czego naprawdŒ chcesz Codziennie co komu sprzedajesz. Musisz udowodni, ¿e Twoja oferta jest najlepsz„ z mo¿liwych, a Ty jeste kim wyj„tkowym. Chcesz by osob„ przekonuj„c„ i hipnotyzuj„c„? UmiejŒtno skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej po‡owa sukcesu. Potrafisz to robi? Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak czŒsto os„dzasz ksi„¿kŒ po ok‡adce? Czy wiesz, ¿e mo¿esz rozpracowa charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawŒ, ¿e w osi„gniŒciu sukcesu mo¿e Ci pomc (albo zaszkodzi) jŒzyk Twojego cia‡a? Zwr uwagŒ na to, co mwisz i jak to robisz. Nie lekcewa¿ te¿ wykorzystywania s‡w na papierze. Pragniesz osi„gn„ sukces to bŒdzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysi‡kw, talentw, umiejŒtnoci i wiedzy w‡anie, szczeglnie wiedza jest Twoim sprzymierzeæcem. Jak mawia Brian Tracy zdobywaj„c informacje, ktrych nie posiadaj„ Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz siŒ na samo czo‡o stawki. Efektywne spotkania i oferty handlowe Zdobywanie nowych klientw za pomoc„ sprawdzonych technik Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy Rozmowy telefoniczne, ktre przynosz„ zamierzony skutek Bieg z umiechem przez pole minowe negocjacji Spis treści Podziękowania 10 Wstęp: O czym jest ta książka i w czym może Ci pomóc? 9 CZĘŚĆ I Spotkania handlowe i propozycje handlowe 13 1 O czym mówić na spotkaniach handlowych 15 Przygotowywanie się do spotkań handlowych 16 Pierwsze wrażenia — trzy dwunastki 18 Struktura typowego spotkania handlowego 19 Wprowadzenie 19 Konsultacja (pytania) 20 Pytania kontrolne 24 Sprzedaż 25 Prośba o transakcję 31 Wykorzystaj spotkanie, aby zdobyć kolejne spotkanie 36 2 Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta 37 Konieczność szybkiej i trafnej oceny innych 38 Podstawy współczesnej psychologii: cztery główne typy ludzkich zachowań 39 Dlaczego więc ludzie tak często źle oceniają innych? 44 3 Wykorzystywanie emocji w sprzedaży 47 Ludzie kupują od ludzi, których lubią 48 Skoncentruj emocje w odpowiednim miejscu 49 Jakie emocje towarzyszą podejmowaniu decyzji zakupu? 50 4 Język ciała na spotkaniach handlowych 53 Jakie znaczenie ma w handlu język ciała? 54 Przekonujący i nieprzekonujący język ciała 54 Język ciała, na który należy zwracać uwagę u innych 58 4 5 Jak pisać propozycje handlowe 63 Co należy umieścić w propozycji handlowej? 65 Trzymaj wszystkie propozycje w jednym miejscu 71 6 Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży 73 Jak pisać poprawnym językiem? 74 Korekta 79 Jakie dokumenty handlowe będą Ci potrzebne? 79 CZĘŚĆ II Jak znaleźć nowych klientów 87 Nowi klienci kontra istniejący klienci 88 Teoria pozyskiwania nowych klientów 89 Cztery główne sposoby na znalezienie nowych klientów 90 7 Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych 91 Jak zdobyć odpowiednie listy adresowe 92 Jaki komunikat zawrzeć w przesyłce reklamowej? 94 Ile listów należy wysłać? 96 Pomiar sukcesu przesyłek reklamowych 97 Pisanie biuletynów 99 8 Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów 101 Uczestniczenie w seminariach prowadzonych przez innych 102 Prowadzenie własnych seminariów 105 Inne możliwości niż seminaria 111 Uzupełnianie seminariów 111 9 Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży 113 Kilka prawd na temat sprzedaży przez telefon 114 Cztery możliwe reakcje na Twój telefon 115 Co powinieneś powiedzieć? 117 Przedostawanie się przez asystentki 124 Powszechne kwestie dotyczące rozmów telefonicznych 126 10 Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych 133 Trzy typy partnerów handlowych 134 Jak sprawić, aby układy partnerskie przynosiły korzyści 134 W jaki rodzaj układów partnerskich nie powinieneś się angażować? 136 Dbaj o dobrych partnerów 137 5 CZĘŚĆ III Jak stać się kompletnym handlowcem 139 11 Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę 141 Jak tworzy się dobrą markę? 142 Reklama 144 12 Prezentacje, wyjścia i targi 149 Najlepsze metody prezentacji 150 Jak ilość publiczności wpływa na prezentację? 152 Obsługa stoiska targowego 153 13 Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów 157 Publikowanie artykułów w prasie 158 Znajdowanie dziennikarzy i publikacji 160 Oświadczenia prasowe 161 Inne sposoby kontaktowania się z prasą 164 Wywiady w mediach 165 Co począć, gdy zbierają się nad Tobą czarne, medialne chmury 170 Agencje public relations 171 Maksymalnie wykorzystaj profesjonalne stowarzyszenia 173 Wygrywaj nagrody 173 14 Jak pokonać konkurencję 175 Czego szukają konsumenci? 176 Na co handlowcy marnują najwięcej czasu? 177 Cztery ogólne zasady postępowania z konkurencją 179 Wyczucie czasu podczas formalnych przetargów 180 Poczekalnia 181 15 Jak mierzyć wyniki własnej działalności 183 Mierzenie wydajności własnej firmy w stosunku do konkurencji 184 Raportowanie sprzedaży 185 Jak nagradzać osiągnięcia handlowe 187 16 Zarządzanie kontaktami 189 Do czego potrzebny jest system zarządzania kontaktami? 190 Jakie nazwiska powinny znaleźć się w systemie? 192 Wybór systemu zarządzania kontaktami 193 6 17 Zarządzanie rozbudowanymi kontami 197 Zdobądź więcej informacji na temat firmy 198 Jak zdobywać kontakty w obrębie konta? 198 Metody zdobywania dodatkowych zleceń dzięki istniejącym kontaktom 200 Zespołowe prowadzenie konta 201 18 Negocjacje 203 Jeśli możesz uniknąć negocjacji, zrób to 204 Pięć pytań, które przygotują Cię do negocjacji 204 Dziewięć zasad negocjacji 207 Najpowszechniejsze sytuacje związane z negocjowaniem 209 Jak kupują profesjonaliści? 212 19 Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów 213 Co powinno znaleźć się w zarysie umowy 214 Ogólne uwagi na temat umów 217 Jak uniknąć problemów podczas zawierania umów? 221 A więc podpisaliście umowę! 222 20 Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? 225 Co tworzy motywację? 226 Musisz zadbać o to, aby los się do Ciebie uśmiechnął 227 Bibliografia 229 Skorowidz 233 7
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|