umysl sprzedawcy, e-książki, ZM
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji Darmowa publikacja dostarczona przez Copyright by Złote Myśli & Artur Wojciechowski, rok 2008 Autor: Artur Wojciechowski Tytuł: Umysł sprzedawcy Data: 29.12.2012 Złote Myśli Sp. z o.o. ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice email: Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. P r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g ) SPIS TREŚCI ........................................................................................................ 5 ....................................................... 8 .................................................. 10 ............................................................................... 10 ............................................................... 15 ............................................ 16 Uwarunkowania i sukces ................................................................................ 17 Podświadomość .............................................................................................. 19 DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ KLĘSKI? 22 Słabe nastawienie ........................................................................................... 22 Brak nieustannego treningu ............................................................................ 23 Zwlekanie ........................................................................................................ 24 Nieumiejętność ponoszenia klęski ................................................................. 24 Krytyka - Odrzucenie - Problem ..................................................................... 26 Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową ................................................. 27 ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ .......................................... 29 Tradycyjne motywy robienia zakupów ............................................................ 29 Współczesne motywy robienia zakupów ........................................................ 31 Trzy grupy potrzeb .......................................................................................... 32 Potrzeby Twojego klienta ............................................................................... 36 Arkusz I: Potrzeby twojego klienta ............................................................. 39 Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta ............................................... 40 Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne ..................................................... 40 WAŻNE CECHY SUKCESU .............................................................................. 42 Wyrazistość postanowienia ............................................................................ 42 Pragnienie ....................................................................................................... 42 Entuzjazm ....................................................................................................... 43 Zastosowanie wiedzy ..................................................................................... 43 Zaufanie do siebie .......................................................................................... 44 Ujmująca osobowość ...................................................................................... 44 Wiara i ufność ................................................................................................. 44 Zdolność do dodatkowego wysiłku ................................................................. 44 Wytrwałość ..................................................................................................... 45 Ukierunkowanie na cele ................................................................................. 45 Samodyscyplina .............................................................................................. 45 Osobista inicjatywa ......................................................................................... 45 Wyobraźnia ..................................................................................................... 46 Koncentracja ................................................................................................... 46 Pozytywny wizerunek samego siebie ............................................................. 46 Wyciąganie nauki z niepowodzeń .................................................................. 47 Dobre zdrowie ................................................................................................. 47 Liczyć swój czas i pieniądze ........................................................................... 48 Ścisłe myślenie ............................................................................................... 48 Empatia ........................................................................................................... 48 Rozpoznaj swoje mocne strony ...................................................................... 50 Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości ................................. 51 Arkusz II: Ocena cech charakteru .............................................................. 52 JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ ........................................................... 53 Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do sprzedawania? ................... 54 Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży ....................................................... 55 Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do sprzedawania ......................... 56 ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI ........................................ 59 Demobilizujące myśli ...................................................................................... 61 Arkusz I: Demobilizujące myśli ................................................................... 62 Arkusz II: Lepszy sposób myślenia ............................................................ 65 WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE .................................................... 68 Wynagradzaj się na każdym etapie ................................................................ 69 Arkusz I: Nagrody ....................................................................................... 69 BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH .......................................... 72 Zasada sześciokrotnego kontaktu .................................................................. 72 Twój wskaźnik sprzedaży ............................................................................... 74 Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży ................................................................... 77 NA ZAKOŃCZENIE ............................................................................................ 81 ZAPOWIEDŹ ...................................................................................................... 82 UMYSŁ SPRZEDAWCY – darmowy fragment – Złote Myśli Artur Wojciechowski ● str. 5 Od autora Witaj! Nazywam się Artur Wojciechowski. Ten facet na zdjęciu to ja. To przeze mnie siedzisz teraz przed monitorem komputera i śledzisz ten tekst w nadziei, że dowiesz się, co przeszkadza Ci w skutecznej sprzedaży oraz jak czerpać radość ze sprzedaży. Od 1992 roku zajmuję się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebyłem drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Zahaczyłem o sprzedaż wielopoziomową, tak zwany MLM, sprzedawałem własne usługi jako terapeuta, aż trafiłem do branży pośrednictwa finansowego, gdzie zacząłem karierę jako agent ubezpieczeniowy. Współpracowałem z największymi instytucjami finansowymi w Polsce takimi jak: Commercial Union, Norwich Union (obecnie Sampo), Zurych (obecnie Generali), HMI i Compensa z grupy Ergo. Od 2000 roku służę handlowcom oraz menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem. Wspieram ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz rozwoju umiejętności osobistych, a także wykorzystania Internetu w biznesie. Dzisiaj mówię o sobie: “Jestem trenerem – praktykiem”. Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Artur Wojciechowski
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|