umysl sprzedawcy, e-książki, ZM

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apan.keep.pl
  • Podobne

     

    umysl sprzedawcy, e-książki, ZM

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
    Darmowa publikacja dostarczona przez
    Copyright by Złote Myśli & Artur Wojciechowski, rok 2008
    Autor: Artur Wojciechowski
    Tytuł: Umysł sprzedawcy
    Data: 29.12.2012
    Złote Myśli Sp. z o.o.
    ul. Toszecka 102
    44-117 Gliwice
    email:
    Niniejsza
    publikacja
    może
    być
    kopiowana,
    oraz
    dowolnie
    rozprowadzana
    tylko
    i
    wyłącznie
    w
    formie
    dostarczonej
    przez
    Wydawcę.
    Zabronione

    jakiekolwiek
    zmiany
    w
    zawartości
    publikacji
    bez
    pisemnej
    zgody
    Wydawcy.
    Zabrania
    się
    jej
    odsprzedaży,
    zgodnie
    z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
    Autor
    oraz
    Wydawnictwo
    Złote
    Myśli
    dołożyli
    wszelkich
    starań,
    by
    zawarte
    w
    tej
    książce
    informacje
    były
    kompletne
    i
    rzetelne.
    Nie
    biorą
    jednak
    żadnej
    odpowiedzialności
    ani
    za
    ich
    wykorzystanie,
    ani
    za
    związane
    z
    tym
    ewentualne
    naruszenie
    praw
    patentowych
    lub
    autorskich.
    Autor
    oraz
    Wydawnictwo
    Złote
    Myśli
    nie
    ponoszą
    również
    żadnej
    odpowiedzialności
    za
    ewentualne
    szkody
    wynikłe
    z
    wykorzystania
    informacji
    zawartych
    w książce.
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    All rights reserved.
    P
    r
    ed
    by
    TCPDF
    (
    www
    .t
    cpd
    f.
    o
    r
    g
    )
    SPIS TREŚCI
    ........................................................................................................
    5
    .......................................................
    8
    ..................................................
    10
    ...............................................................................
    10
    ...............................................................
    15
    ............................................
    16
    Uwarunkowania i sukces
    ................................................................................
    17
    Podświadomość
    ..............................................................................................
    19
    DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ KLĘSKI?
    22
    Słabe nastawienie
    ...........................................................................................
    22
    Brak nieustannego treningu
    ............................................................................
    23
    Zwlekanie
    ........................................................................................................
    24
    Nieumiejętność ponoszenia klęski
    .................................................................
    24
    Krytyka - Odrzucenie - Problem
    .....................................................................
    26
    Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową
    .................................................
    27
    ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ
    ..........................................
    29
    Tradycyjne motywy robienia zakupów
    ............................................................
    29
    Współczesne motywy robienia zakupów
    ........................................................
    31
    Trzy grupy potrzeb
    ..........................................................................................
    32
    Potrzeby Twojego klienta
    ...............................................................................
    36
    Arkusz I: Potrzeby twojego klienta
    .............................................................
    39
    Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta
    ...............................................
    40
    Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
    .....................................................
    40
    WAŻNE CECHY SUKCESU
    ..............................................................................
    42
    Wyrazistość postanowienia
    ............................................................................
    42
    Pragnienie
    .......................................................................................................
    42
    Entuzjazm
    .......................................................................................................
    43
    Zastosowanie wiedzy
    .....................................................................................
    43
    Zaufanie do siebie
    ..........................................................................................
    44
    Ujmująca osobowość
    ......................................................................................
    44
    Wiara i ufność
    .................................................................................................
    44
    Zdolność do dodatkowego wysiłku
    .................................................................
    44
    Wytrwałość
    .....................................................................................................
    45
    Ukierunkowanie na cele
    .................................................................................
    45
    Samodyscyplina
    ..............................................................................................
    45
    Osobista inicjatywa
    .........................................................................................
    45
    Wyobraźnia
    .....................................................................................................
    46
    Koncentracja
    ...................................................................................................
    46
    Pozytywny wizerunek samego siebie
    .............................................................
    46
    Wyciąganie nauki z niepowodzeń
    ..................................................................
    47
    Dobre zdrowie
    .................................................................................................
    47
    Liczyć swój czas i pieniądze
    ...........................................................................
    48
    Ścisłe myślenie
    ...............................................................................................
    48
    Empatia
    ...........................................................................................................
    48
    Rozpoznaj swoje mocne strony
    ......................................................................
    50
    Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości
    .................................
    51
    Arkusz II: Ocena cech charakteru
    ..............................................................
    52
    JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ
    ...........................................................
    53
    Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do
    sprzedawania?
    ...................
    54
    Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży
    .......................................................
    55
    Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do
    sprzedawania
    .........................
    56
    ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
    ........................................
    59
    Demobilizujące myśli
    ......................................................................................
    61
    Arkusz I: Demobilizujące myśli
    ...................................................................
    62
    Arkusz II: Lepszy sposób myślenia
    ............................................................
    65
    WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
    ....................................................
    68
    Wynagradzaj się na każdym etapie
    ................................................................
    69
    Arkusz I: Nagrody
    .......................................................................................
    69
    BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH
    ..........................................
    72
    Zasada sześciokrotnego kontaktu
    ..................................................................
    72
    Twój wskaźnik sprzedaży
    ...............................................................................
    74
    Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży
    ...................................................................
    77
    NA ZAKOŃCZENIE
    ............................................................................................
    81
    ZAPOWIEDŹ
    ......................................................................................................
    82
    UMYSŁ SPRZEDAWCY –
    darmowy fragment –
    Złote Myśli
    Artur Wojciechowski

    str. 5
    Od autora
    Witaj!
    Nazywam się Artur Wojciechowski.
    Ten facet na zdjęciu to ja. To przeze mnie
    siedzisz teraz przed monitorem komputera
    i śledzisz ten tekst w nadziei, że dowiesz się,
    co przeszkadza Ci w skutecznej sprzedaży
    oraz jak czerpać radość ze sprzedaży.
    Od 1992 roku zajmuję się problematyką aktywnej sprzedaży,
    zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności
    osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych
    struktur sprzedaży, przebyłem drogę od szeregowego sprzedawcy po
    dyrektora struktury. Zahaczyłem o sprzedaż wielopoziomową, tak
    zwany MLM, sprzedawałem własne usługi jako terapeuta, aż trafiłem
    do branży pośrednictwa finansowego, gdzie zacząłem karierę jako
    agent ubezpieczeniowy. Współpracowałem z największymi
    instytucjami finansowymi w Polsce takimi jak: Commercial Union,
    Norwich Union (obecnie Sampo), Zurych (obecnie Generali), HMI
    i Compensa z grupy Ergo.
    Od 2000 roku służę handlowcom oraz menedżerom swoją wiedzą,
    umiejętnościami i doświadczeniem. Wspieram ich działania
    w obszarach zarządzania sprzedażą oraz rozwoju umiejętności
    osobistych, a także wykorzystania Internetu w biznesie.
    Dzisiaj mówię o sobie: “Jestem trenerem – praktykiem”.
    Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
    & Artur Wojciechowski
      [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com