uwodzicielska-sprzedaz, KSIĄŻKI

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • myleskennedy.pev.pl
  • Podobne

     

    uwodzicielska-sprzedaz, KSIĄŻKI

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Niniejszy
    darmowy
    ebook zawiera
    fragment
    pełnej wersji pod tytułem:
    Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
    Darmowa publikacja
    dostarczona przez
    Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
    rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
    Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
    publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
    odsprzedaży, zgodnie z
    © Copyright for Polish edition by
    Data: 23.01.2008
    Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż (fragment utworu)
    Autor: Rafał Graj
    Wydanie I
    Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
    Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak
    Skład: Anna Popis-Witkowska
    Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    44-100 Gliwice
    WWW:
    EMAIL:
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    All rights reserved.
    SPIS TREŚCI
    .............................................................................
    6
    JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE
    W SPRZEDAŻY”
    ...............
    7
    Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w
    sprzedaży?
    ......................................
    8
    .............................................................................................
    11
    POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI
    .................................................
    13
    ...........................................................................
    14
    Żeby coś kupić, najpierw
    musisz
    coś
    sprzedać
    ..................................................
    17
    Pasja
    ..................................................................................................................
    19
    ............................................................
    20
    ......................................................................................
    22
    Daj klientowi to, czego chce –
    i jeszcze
    więcej...
    ..............................................
    22
    Zasada „win to win”
    ...........................................................................................
    24
    Twoja pewność siebie...
    ....................................................................................
    25
    Zatrzymaj klienta na dłużej
    ...............................................................................
    26
    Tajemnice systemów sprzedaży
    ........................................................................
    27
    Po co w ogóle tworzyć systemy?
    ...................................................................
    27
    I Prostota
    .......................................................................................................
    29
    II Łatwa kontrola
    ..........................................................................................
    29
    III Jednolitość
    ...............................................................................................
    29
    IV Szczelność
    .................................................................................................
    29
    V Efektywność
    ...............................................................................................
    29
    VI Elastyczność
    .............................................................................................
    30
    UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA
    ....................................................
    31
    Co to jest mowa ciała?
    ........................................................................................
    31
    Dlaczego korzystać z mowy ciała w
    uwodzeniu
    w sprzedaży?
    ..........................
    31
    Twój chód i biodra
    .............................................................................................
    34
    Ustawienie nóg
    ..................................................................................................
    35
    Biżuteria i długopis
    ............................................................................................
    37
    Zakończenie
    .......................................................................................................
    40
    Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała
    ........................................
    40
    SPOSÓB UBIERANIA SIĘ
    ................................................................
    42
    Jak cię widzą, tak cię piszą
    ................................................................................
    43
    Klasyczny ubiór
    ..................................................................................................
    45
    Cechy ubioru kobiety z klasą
    .............................................................................
    47
    I na koniec – zapach
    ..........................................................................................
    49
    Sztuczki tuszujące niedoskonałości
    ..................................................................
    50
    Nierealna piękność wzorem kobiecości
    ............................................................
    52
    TON GŁOSU
    .....................................................................................
    54
    DOPASOWANIE I KOTWICE
    ............................................................
    57
    Dopasowanie
    ......................................................................................................
    57
    Lingwistyka
    ...................................................................................................
    58
    Twoja mowa
    ..................................................................................................
    58
    Kotwice
    ..........................................................................................................
    59
    PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY
    ..........................................................
    61
    Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny
    ..........................................................
    61
    W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety?
    ................................................
    63
    Biologia szukania partnera
    ................................................................................
    67
    MAGIA JĘZYKA
    ...............................................................................
    68
    Linia czasu a lingwistyka
    ...................................................................................
    69
    Przyszłość
    ......................................................................................................
    69
    Przeszłość
    ......................................................................................................
    70
    Teraźniejszość
    ...............................................................................................
    70
    Kasowniki „nie” i „ale"
    .......................................................................................
    71
    Słowo „nie"
    .....................................................................................................
    71
    Słowo „ale”
    .....................................................................................................
    72
    Struktura metamodelu
    ......................................................................................
    74
    Usunięcie
    .......................................................................................................
    75
    Generalizacje
    .................................................................................................
    77
    Zniekształcenia
    ..................................................................................................
    78
    Potencjalny wybór
    .............................................................................................
    80
    NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE
    W SPRZEDAŻY”
    .............
    ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA
    .......................................................
    89
    Ćwiczenie 1
    .........................................................................................................
    91
    Ćwiczenie
    .......................................................................................................
    91
    Cel ćwiczenia
    ..................................................................................................
    91
    Rady
    ...............................................................................................................
    91
    Ćwiczenie 2
    ........................................................................................................
    92
    Ćwiczenie
    .......................................................................................................
    92
    Cel ćwiczenia
    .................................................................................................
    92
    Uwagi
    .............................................................................................................
    92
    Ćwiczenie 3
    ........................................................................................................
    93
    Ćwiczenie
    .......................................................................................................
    93
    Cel ćwiczenia
    .................................................................................................
    93
    Uwagi
    .............................................................................................................
    93
    Książka a szkolenie na żywo
    ..............................................................................
    94
    Misja 1
    ............................................................................................................
    95
    Misja 2
    ...........................................................................................................
    96
    NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE
    ...........................................................
    98
    83
    UWODZICIELSKA SPRZEDAŻ –
    darmowy fragment –
    Rafał Graj

    str. 5
    Wprowadzenie
    Witam, nazywam się Rafał Graj, jestem specjalistą, jeśli chodzi o naj-
    nowsze techniki sprzedaży. Pewnego dnia zapragnąłem uczyć
    mądrego podejścia do życia. Kiedyś narodziło się we mnie pragnienie
    bycia nauczycielem – i teraz spełniam swoje marzenie, kocham ludzi
    i pragnę, by było im w życiu jak najlepiej. Słowo „nauczyciel” oznacza
    dla mnie powołanie i pasję – biorę odpowiedzialność za twoje cele
    i traktuję to bardzo poważnie. Moim priorytetem jest to, byś uczyła
    się najlepszych technik – takich, które działają i przyniosą ci sukces.
    Ja proszę cię tylko o jedną rzecz – o to, byś mi zaufała. Tylko wtedy
    będę mógł przekazać ci w pełni to, co jest ci potrzebne. Jestem wła-
    ścicielem firmy szkoleniowej Secret Sales
    i zaj-
    muję się zawodowo byciem trenerem handlowców, biznesmenów
    oraz ludzi, którzy inwestują w swój rozwój. W wolnych chwilach zaj-
    muję się nauczaniem osób niepełnosprawnych – przystosowuję je do
    świata, używając technik neurolingwistycznego programowania.
    Gdybym miał opisać Rafała w dwóch zdaniach:
    Niezwykły człowiek z niezwykłą wiedzą i energią. Każdy, kto jesz-
    cze myśli, że czegoś nie umie lub nie może – powinien jak najszyb-
    ciej poznać Rafała na żywo.
    Mirosław Bakulski – właściciel firmy
    Copyright by Wydawnictwo
    & Rafał Graj
       [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com