vademecum doradcy ubezpieczeniowego, e-książki, ZM
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji Darmowa publikacja dostarczona przez Copyright by Złote Myśli & Waldemar Mielczarek, rok 2008 Autor: Waldemar Mielczarek Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego Data: 29.12.2012 Złote Myśli Sp. z o.o. ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice email: Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. P r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g ) SPIS TREŚCI ...............................................................7 ...........................................................................10 .........................................................................10 ...........................................16 ZMIEŃ TRYB ŻYCIA .........................................................................................19 GODNE ZAPAMIĘTANIA .............................................................................21 MOTYWACJA ....................................................................................................21 GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................25 CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI? ....................................................25 GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ ....................................................................30 ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM DO SUKCESU ..........................34 PIERWSZY KROK: ROZMOWY TELEFONICZNE ............................38 PRZYKŁAD I: ..................................................................43 PRZYKŁAD II: Z JAWNEGO POLECENIA ...............................................................................45 PRZYKŁAD III ...................................................................................................46 PRZYKŁAD IV ...................................................................................................50 PRZYKŁAD V .....................................................................................................51 GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................52 ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY .....................................................................53 ROZMOWA TELEFONICZNA ..........................................................................53 SPOTKANIE ......................................................................................................54 JAK PRZEKONAĆ KLIENTA DO .............................................62 ANALIZA FINANSOWA ...................................................................................66 GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................68 SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ ..........................................................72 GODNE ZAPAMIĘTANIA .............................................................................77 GDY KLIENT MA OBIEKCJE ...........................................................................78 OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER LUB ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU? AGENT ............................................................80 OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA UBEZPIECZENIOWY ...........85 POMOCNE ZWROTY I PYTANIA ....................................................................87 „NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY ........................................................90 ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY .............................................................................94 PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY DO UBEZPIECZENIE” ................................................................100 LUDZIE KUPUJĄ LUDZI! ..............................................................................103 GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................108 ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ .............................108 TWÓJ RYNEK .................................................................................115 SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO ..............................................115 POLECENIA .....................................................................................................116 ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW .....................................................118 GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................121 PRZYKŁAD PROFESJONALNEGO POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM, .......123 JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI, ......................................130 GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................133 ZŁY MENTOR, CZYLI OSOBA TOKSYCZNA ...................................134 .....................136 .........138 GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................138 ..........................................138 SWOJEGO CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W TEJ HISTORII? TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA NIM DOBRE ........................................................139 ......................139 CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA NA UMÓWIONE SPOTKANIE, ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM PIERWSZE WRAŻENIE? SPOTKANIA? ..........................................................................................139 CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE? ..............................................140 CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO JESTEŚ I JAKI JEST CEL KLIENT POTRZEBUJE? .........140 CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ, CO DAJE ................................................................141 CZY ZAWSZE JEDZIESZ NA SPOTKANIE PRZYGOTOWANY? .........141 CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O MU JEGO POLISA? UBEZPIECZENIACH, AŻ OBOJE 142 CZY BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ NA TEMAT KONKURENCJI? ............143 CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ NA MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z TOBĄ? POTRZEBACH ...............................................................143 CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE KLIENTA? OCHRONĘ? ............................................................................................144 CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY? ................................................145 CZY ZAWSZE PREZENTUJESZ KILKA RÓŻNYCH ROZWIĄZAŃ? ...145 CZY ZAWSZE POLECASZ KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA? .........................................145 CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO PODKREŚLASZ ODPOWIADA MU? .................................................................................146 CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH I ADEKWATNYCH NABYŁ KLIENT, .......................................................146 CZY CZASAMI OMAWIASZ SZCZEGÓŁY? ...........................................146 CZY ZAWSZE OMAWIASZ KOSZTY? ...................................................146 CZY PODCZAS SPOTKANIA MÓWISZ PO POLSKU, ZROZUMIALE? ...............................................147 CZY KSZTAŁCISZ SWOICH KLIENTÓW? ............................................147 CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO CIERPLIWY? ...................................147 INFORMACJI? CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE OTRZYMUJĄ WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO WARTOŚCI ICH PIENIĘDZY? ............147 CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ OBSŁUGĘ .........................................................148 CZY ZAWSZE BIERZESZ OD KLIENTA POLECENIA? .......................148 CZY JESTEŚ SPRZEDAWCĄ WYSOKIEJ KLASY? ...............................149 GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................149 ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO WYSOKIEJ JAKOŚCI? ...........................150 CUDOWNY TEKST .........................................................................152 ZAKOŃCZENIE ...............................................................................155 AGENTA
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|