szesc-pikseli-oddalenia.-zarabiaj-dzieki-sieci-web-2.0 cała książka, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • umic.opx.pl
  • Podobne

     

    szesc-pikseli-oddalenia.-zarabiaj-dzieki-sieci-web-2.0 cała książka, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDŹ DO:
    SZEŚĆ PIKSELI ODDALENIA.
    ZARABIAJ DZIĘKI
    SIECI WEB 2.0
    Spis treści
    Przykładowy rozdział


    Autor: Mitch Joel
    Tłumaczenie: Anna Kanclerz
    ISBN: 978-83-246-2668-7
    Tytuł oryginału:
    Six Pixels of Separation
    :
    Everyone Is Connected. Connect Your
    Business to Everyone
    Format: B5, stron: 320
    KATALOG KSIĄŻEK:
    Katalog online
    Zamów drukowany
    katalog


    CENNIK I INFORMACJE:
    Technologia to TY
    Zamów informacje
    o nowościach
    Zamów cennik

    • Nowe modele biznesowe
    • Tworzenie sieci kontaktów
    • Badania i analityka
    • Marki generowane przez konsumentów
    • Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
    To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych,
    przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy,
    jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam
    zrozumieć ten nowo powstały œwiat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyœć.

    CZYTELNIA:
    Fragmenty książek
    online

    Do koszyka
    Dan Ariely,
    autor książki Predictably Irrational
    Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaœć. Teraz oczywiœcie nic nie
    stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną
    wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty — z klientami, znajomymi,
    a nawet konkurentami. Jeœli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się
    pospieszcie.
    Do przechowalni
    Nowość
    Seth Godin,
    autor książki Plemiona 2.0
    W dzisiejszym œwiecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie
    kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym,
    że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziœ przeżycie zależy od umiejętnoœci stworzenia
    prawdziwej wartoœci dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania.
    Dla każdego, kto chce zrozumieć œwiat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik.
    Daniel. H. Pink,
    autor książki A Whole New Mind
    Promocja
    Przedsiębiorczoœć 2.0
    Szeœć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteœmy ze sobą
    połączeni siecią znajomoœci obejmującą do szeœciu osób — ja znam kogoœ — kto zna
    kogoœ — kto zna kogoœ — kto zna kogoœ — kto zna kogoœ — kto zna kogoœ — kto zna
    CIEBIE. To noœna i mocna hipoteza… Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały
    ją pożreć, przeżuć i wypluć.
    Onepress.pl Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. (32) 230 98 63
    e-mail:
    redakcja:
    redakcjawww@onepress.pl
    informacje:
    o księgarni onepress.pl
    Spis treści
    9
    WSTĘP
    ROZDZIAŁ 1
    Znajdę Cię w Google’u… a Ty mnie
    13
    ROZDZIAŁ 2
    Ekonomia zaufania
    33
    ROZDZIAŁ 3
    Przedsiębiorczość 2.0
    53
    ROZDZIAŁ 4
    Inicjatywy oparte na zaufaniu, viral expansion loop i „długa droga”
    69
    ROZDZIAŁ 5
    Poznaj siłę swojego głosu
    91
    ROZDZIAŁ 6
    Realny świat
    111
    ROZDZIAŁ 7
    Media to Ty
    125
    ROZDZIAŁ 8
    Od mediów masowych do masowych treści
    141
     8
    SZEŚĆ PIKSELI ODDALENIA
    ROZDZIAŁ 9
    Cyfrowy darwinizm
    159
    ROZDZIAŁ 10
    Od mass mediów do „ja” jako środka przekazu
    175
    ROZDZIAŁ 11
    Spal statki
    193
    ROZDZIAŁ 12
    Wiedza plemienna
    209
    ROZDZIAŁ 13
    Cyfrowy nomada
    227
    ROZDZIAŁ 14
    Participation 2.0
    243
    263
    PODZIĘKOWANIA
    265
    O AUTORZE
    RO
    ZDZIAŁ
    3
    Przedsiębiorczość 2.0
    Jak to się mówi: „To nie jest oldsmobile twojego ojca”
    1
    . Bycie odnoszącym sukcesy
    przedsiębiorcą nigdy jeszcze nie było takie trudne. Z kolei nigdy wcześniej tak ła-
    two nie podejmowało się decyzji o zostaniu przedsiębiorcą. Kiedy chcesz zaistnieć
    w cyfrowym świecie, musisz sobie z tym paradoksem i wyzwaniem poradzić.
    KRÓTKA HISTORIA OSOBISTA
    Kilka lat temu jeden z moich przyjaciół chciał otworzyć sklep. Pośrednio zdobył
    wcześniej doświadczenie w sprzedaży detalicznej, ale czuł, że miał dobry pomysł,
    a wybrana przez niego lokalizacja (modna dzielnica dużej aglomeracji miejskiej)
    zapewni mu powodzenie. Kiedy zapytałem go o plany internetowe, mój przyjaciel
    potwierdził, że chce mieć stronę internetową, aby klienci mogli uzyskiwać bieżące
    informacje na temat wyprzedaży i innych wydarzeń, wiedzieć, jak się z nim
    skontaktować, sprawdzić godziny otwarcia sklepu czy znaleźć inne wiadomo-
    ści. Kiedy zacząłem drążyć, pytając go o handel elektroniczny oraz internetowy
    program lojalnościowy, a także jak zamierza zarządzać kontaktami z klientami
    w wielu serwisach społecznościowych, zawahał się i stwierdził, że najpierw
    chce zobaczyć, jak będzie sobie radzić sklep w rzeczywistym świecie, zanim za-
    angażuje się w kanał internetowy.
    1
    Autor nawiązuje do kampanii marketingowej oldsmobila („This is not your father’s Oldsmobile”),
    jaka była prowadzona pod koniec lat 80. w celu ożywienia sprzedaży marki, postrzeganej jako
    przestarzała i nienowoczesna. Kampania przyniosła wręcz odwrotny skutek, ponieważ zraziła
    do marki jej wiernych fanów —
    przyp. tłum.
    53
      54
    SZEŚĆ PIKSELI ODDALENIA
    Innymi słowy, zajął się jazdą próbną oldsmobilem swojego ojca.
    Co prawda pomysł biznesowy mojego kolegi był nowy i oryginalny, ale z punktu
    widzenia czystej przedsiębiorczości idea prowadzenia sklepu tylko w świecie rze-
    czywistym była zaskakująca. Dlaczego miałby podejmować działalność tylko
    przy jednej ulicy, w jednym mieście i w jednym kraju, zamiast zaistnieć totalnie
    w internecie, dzięki czemu miałby nieograniczone możliwości rynkowe, znacz-
    nie mniej zmartwień związanych z infrastrukturą i organizacją oraz prawdziwą
    możliwość przekonania się, jak jego pomysł sprawdziłby się w skali globalnej?
    Jak wiesz, rewolucja cyfrowa na nowo zdefiniowała rolę przedsiębiorcy. Skoń-
    czyły się czasy budowania wiarygodności przez robienie drobnych interesów
    w skali lokalnej. Wkroczyliśmy do świata, w którym ludzie mogą całkowicie ze-
    rwać z pracą w korporacji, odpalić laptop, opracować własną stronę internetową,
    zademonstrować branży swoją wiedzę w przestrzeni społecznej, nawiązać kontakty
    z podobnie myślącymi osobami w internetowych serwisach społecznościowych,
    a nawet reklamować się za pomocą słów kluczowych na jednej (lub wszystkich)
    z wyszukiwarek internetowych, płacąc za reklamę na zasadzie pay-per-click.
    Nawet jeśli nie posiadasz biura ani wizytówek, Twoja firma (i marka) jest połą-
    czona z milionami ludzi i ma przed sobą tysiące biznesowych możliwości.
    LAPTOP… ŁĄCZE… SKALA GLOBALNA
    Ostatecznie mój przyjaciel zamknął sklep. Nie zbankrutował doszczętnie, ale
    sklep zdecydowanie nie przynosił oczekiwanych zysków. Jak na ironię ktoś miał
    podobny pomysł do koncepcji mego przyjaciela, ale zrealizował go w ramach
    czysto internetowego przedsięwzięcia, które do teraz prosperuje.
    Nie możesz już dłużej się wahać co do formy czy funkcji Twojego biznesu
    w internecie. Oto poważny powód: dominujące na realnym rynku firmy są obecne
    w sieci i przestrzegając pierwszej zasady indoktrynacji marketingu interneto-
    wego, próbują swoich sił w marketingu wyszukiwarek internetowych. Szybko
    zdają sobie sprawę z tego, że ich zagrożeniem nie są ich bezpośredni konkuren-
    ci. Tak naprawdę, nie są to nawet firmy z „drugiej ligi”. To drobny i głodny suk-
    cesów przedsiębiorca, który dostrzegł swoją szansę i otwierające się przed nim
      [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com