to twoja firma. 12 kroków do sukcesu cała książka, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->SPIS TRE CIBiznesplan na wag z otaZnajd swój b kitny oceanZadbaj o finansowanieZmie my lenie i sta si kapitanem12131415Kwestie formalne i podatkoweZak adanie dzia alno ciW a ciwo ci urz dów skarbowychSk adki ZUSRodzaje ewidencji ksi gowychForma opodatkowaniaWybór terminów p atno ci zaliczek na podatek dochodowyPrzychody w dzia alno ci gospodarczejPodstawowe koszty w dzia alno ci gospodarczejPodatek VATDokumentowanie sprzeda yKasa fiskalnaSamochód w firmie a odliczenie podatku VATKary za niewype nianie obowi zków podatkowychBrak rodków a zap ata podatkuWa ne terminy171724242830394142597071757879813Kup książkęPoleć książkę4TO TWOJA FIRMAFinansowanie dzia alno ciKredytRodzaje kredytówKredyt a wiek firmyDokumentyKredyt a biznesplanKredyt a wk ad w asnyZabezpieczeniePor czeniaIle to kosztujeKredyt w walutach obcychOkres kredytowaniaKredyt a podatkiLeasingRodzaje leasinguWarunki uzyskaniaLeasing a kredytLeasing a podatkiIle to kosztujeLeasing w walucie obcejFaktoringRodzaje faktoringuFaktoring a kredytIle to kosztujeAnio y biznesuJak znale anio a biznesuWarunki i kosztyrodki z Unii EuropejskiejKto dostanie pieni dze z UEGdzie po rodki z UEDotacja a mikropo yczka85868789909191929394969798989999100101102104105106107108108109110110110112112Mniej to wi cej.O efektywno ci w czasach rozproszeniaTo czas zarz dza namiA mo e by tak inaczej? Zarz dzaj energi , nie czasemZarz dzaj energiPoprosz o stres. Byle mobilizuj cySprinterzy czy d ugodystansowcy?Przestoje mog by twórczeNawyki i rytua y117121122123123125125127Kup książkęPoleć książkęSpis tre ciNap dza nas znaczenie i cel…Po pierwsze: nie zapominaj o ostrzeniu pi y. O sprawno ci fizycznejPo drugie: oddychaj. G boko oddychaj.O w a ciwym korzystaniu z emocjiPo trzecie: skup si ! O koncentracji, z odziejach czasui odk adaniu na pó niejPo czwarte: na czym (tak naprawd ) Ci zale y?O warto ciach, priorytetach i celach5129130137141147Zarz dzanie lud miMa y mo e wi cejWizerunek pracodawcy ma znaczeniePozb d si kompleksówPotrzeba matk wynalazkuRekrutacja jest podróPoka swoj twarzZapraszamy na pok adPracownik, Twój fanTo nie musi by koniec157157158159159167173183190193Skuteczna sprzedaNajcz stsze b dy w podej ciu do zarz dzania sprzedaKilka s ów o dzisiejszym rynkuOczekiwania Klientów — wczoraj, dzi i jutro…Sprzeda B2C i B2B — cechy charakterystyczne i ró niceStrategia sprzeda y — mierz si y na zamiaryPodstawy zarz dzania sprzedaProduktCzy wierzysz w swój produkt?Modele sprzeda y: sprzeda pasywna — Klient przychodzi do mnieModele sprzeda y: sprzeda aktywna — ja docieram do KlientaProfil mojego Idealnego klienta. Okre lanie grupy docelowejCo dla Twoich Klientów b dzie wa ne?Jakimi motywami zakupu kieruje si Twój Klient?Jak sprzedawa jeszcze wi cej? Cross- i up-sellingLejek sprzeda yTechniki sprzeda y — czyli jak sprzedawai robi to na profesjonalnym poziomie?Kana y sprzeda y197199202203204205206207208210211213214216216219221Kup książkęPoleć książkę6TO TWOJA FIRMAProste i czasami bezkosztowe narz dzia wspieraj ce sprzedaPozyska e Klienta, ale jak go utrzyma ?Automotywacja w sprzeda y227228232Franczyza, czyli sposób na w asny biznesWprowadzenie do biznesu na licencjiPodstawowe informacje o franczyzieRynek franczyzy w PolsceNiezb dna wiedza na startZosta franczyzobiorc — dlaczego warto skorzystaz gotowego pomys u na firmKorzy ci, jakie daje franczyzaWady franczyzy dla franczyzobiorcyKto nie powinien by biorc licencjiJak wybra dla siebie najlepszy systemKryteria oceny franczyzodawcyZ kim warto wspó pracowa i jakie systemy omijaJak sprawdzi franczyzodawcJak oceni ofert i swoje mo liwo ciRzeczywiste koszty gotowego pomys uJak obliczy realny koszt inwestycji we franczyz ?Zosta franczyzodawc — tworzenie silnej markii rozwijanie jej we franczyzieDo wiadczenieLogoAnaliza op acalno ciPakiet franczyzowyDzielenie si sukcesem i korzy ci z tym zwi zaneWady dla franczyzodawcyJaki biznes mo na rozwija we franczyziePodstawy tworzenia dobrego systemu franczyzowegoElementy pakietu licencyjnegoJak znale franczyzobiorców i ekspansja na rynki zagraniczneUwarunkowania prawne dzia alno ci systemów franczyzowychKodeks cywilnyUstawa Prawo w asno ci przemys owejUstawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencjiUstawa o ochronie konkurencji i konsumentówUstawa o prawie autorskim i prawach pokrewnychPrawo Unii EuropejskiejEuropejski kodeks etyki udzielania franczyzy235235236237238240240243244246246248250251252253254255255255255256257258259261265267268268268268269269270Kup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|