trening-mentalny.-gry-i-zabawy-dla-dzieci cała książka, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • animecen.pev.pl
  • Podobne

     

    trening-mentalny.-gry-i-zabawy-dla-dzieci cała książka, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treści
    Wstęp
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    8
    2
    Dzieci potrzebują
    wychowania
    1
    Całe życie to trening mentalny
    Reguły i wolna przestrzeń
    . . . . . . . . . . . .
    26
    Dlaczego bezstresowe wychowanie
    musi być konsekwentne
    . . . . . . . . . . . . .
    26
    Co właściwie oznacza
    „trening mentalny”?
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    12
    Dobry przykład
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    29
    Trening mentalny dla dzieci
    . . . . . . . . . .
    13
    Zmiany planów i wyjątki od reguły
    . . .
    36
    Zwiększanie trudności
    krok za krokiem
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    14
    Pierwsza reguła brzmi:
    „Frajda przy nauce”
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    37
    W jakim wieku
    zaczynać trening mentalny?
    . . . . . . . . .
    15
    Uczenie się poprzez wspólne myślenie
    i wypróbowywanie rozwiązań
    . . . . . . .
    38
    Podstawy neurologii
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    16
    Wyjaśnione poglądowo
    — zakotwiczone w pamięci
    . . . . . . . . . .
    46
    Wykorzystywanie faz uczenia się
    i stosowanie bodźców
    odpowiednich do wieku
    . . . . . . . . . . . . .
    17
    Różne oczekiwania
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    47
    Spis treści
    5
    Powiedzcie to pozytywnie
    . . . . . . . . . . .
    48
    Sensowne spędzanie wolnego czasu
    . .
    49
    Świadome kierowanie
    zewnętrznymi wpływami
    . . . . . . . . . . . .
    52
    3
    Wasze dziecko ma potrzeby
    — na szczęście!
    Dziecko najedzone
    — dziecko zadowolone?
    . . . . . . . . . . . . .
    56
    Proste i konkretne sformułowania
    . . . .
    88
    1. Potrzeby cielesne
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    57
    2. Potrzeba bezpieczeństwa
    . . . . . . . . . . . .
    73
    Regularna ocena sukcesów
    . . . . . . . . . .
    90
    3. Potrzeba miłości i przynależności
    . . . .
    76
    Osiągnięcia muszą wzrastać
    . . . . . . . . .
    90
    4. Potrzeba bycia docenionym
    . . . . . . . . . .
    77
    Wielkie cele — dzieci
    i profesjonalna kariera?
    . . . . . . . . . . . . . .
    91
    5. Potrzeba samorealizacji
    . . . . . . . . . . . . .
    79
    Różne cele — kto wygra?
    . . . . . . . . . . . .
    93
    4
    Czy ambitne cele pozaszkolne
    można pogodzić z nauką?
    . . . . . . . . . . .
    96
    Silniejsza motywacja dzięki
    właściwie określonym celom
    Co robić w przypadku trudności
    z motywacją?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    99
    Motywacja motorem
    większych osiągnięć
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    84
    Motywacja jest równoznaczna
    z przyjemnością
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    100
    Jeśli oczekiwania rodziców
    przerastają dzieci
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    84
    Uznawanie i przesuwanie
    granic możliwości dziecka
    . . . . . . . . . .
    100
    Wspólne określanie
    właściwych celów
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    85
    Oszukiwanie oznaką kreatywnego
    rozwiązywania problemów?
    . . . . . . . .
    102
    Czy dorośli powinni pomagać
    dzieciom w poszukiwaniu celów?
    . . . .
    86
    6
    Spis treści
    Radzenie sobie z presją i stresem
    . . . .
    104
    Aktywny lub rozluźniony na życzenie
    . .
    129
    Odpowiednia interpretacja
    rezygnacji i agresji
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    105
    Zanurzenie się w świat fantazji
    . . . . . . .
    131
    Podróż w głąb ciała
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    134
    Motywacja poprzez
    wzajemny szacunek
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    106
    W tym jest jeszcze więcej uskrzydlenia
    . .
    139
    Ogólne ćwiczenia
    na wzmocnienie koncentracji
    . . . . . . . .
    142
    Zręczne rozwiązywanie
    konl iktów w grupie
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    107
    Właściwe ukierunkowanie uwagi
    . . . . .
    146
    5
    Siła psychiki
    — dobre wyniki
    Możliwie dokładna
    ocena własnych sił
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    112
    Najlepsze techniki
    zwiększania siły psychicznej
    . . . . . . . .
    112
    Sukces stale w centrum uwagi
    . . . . . . . .
    113
    Motyw przewodni dla
    Dziennika sukcesów w sporcie
    . . . . . . . .
    116
    Plany działania dają
    poczucie bezpieczeństwa
    . . . . . . . . . . . .
    120
    Koncentracja — wiadomo jak
    . . . . . . .
    125
    Zapomnieć o wszystkim wokół
    — stan uskrzydlenia
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    126
    Aktywacja i rozluźnienie
    . . . . . . . . . . . . . .
    127
    Spis treści
    7
    7
    Sprawność psychiczna
    podczas zawodów
    Wiedza daje
    poczucie bezpieczeństwa
    . ..........
    176
    Mentalny trening techniki
    ..........
    176
    Skrypt ułatwiający lepsze
    wykonywanie ruchów
    ..............
    178
    Mentalne trenowanie techniki
    z dziećmi
    . ..........................
    180
    Przyzwyczajanie się do rywalizacji
    . ..
    183
    Siedem czynników
    wpływających na sukces
    . ...........
    184
    Postrzeganie i przewidywanie
    własnego sukcesu
    ..................
    188
    Prognoza i reakcja
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    190
    Pozytywne rozmowy z samym sobą
    pozwolą osiągnąć lepsze wyniki
    podczas zawodów
    . .................
    196
    6
    Koordynacja pomaga
    Waszemu dziecku
    zachować równowagę
    Epilog . .............................200
    Podziękowania .....................201
    Silni w sieci . ........................202
    Polecane książki . ...................204
    Krótki przegląd ćwiczeń ............207
    Po co ćwiczyć koordynację?
    . ........
    154
    Mały program treningowy
    w hali sportowej
    . ...................
    156
    Ćwiczenie koordynacji w domu
    .....
    164
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com