tylko-tutaj-ty-marka-inna-niz-wszystkie-sztuka-autentycznego-brandingu-osobistego tymark, Poradniki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apan.keep.pl
  • Podobne

     

    tylko-tutaj-ty-marka-inna-niz-wszystkie-sztuka-autentycznego-brandingu-osobistego tymark, Poradniki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDŹ DO:
    TY — MARKA INNA
    NIŻ WSZYSTKIE.
    SZTUKA AUTENTYCZNEGO
    BRANDINGU OSOBISTEGO

    Spis treści
    Przykładowy rozdział

    KATALOG KSIĄŻEK:

    Katalog online
    Zamów drukowany
    katalog
    Autor: Hubert K Rampersad
    Tłumaczenie: Magda Witkowska
    ISBN: 978-83-246-2513-0
    Tytuł oryginał
    Format: 158
    ×
    235, stron: 344

    CENNIK I INFORMACJE:

    Zamów informacje
    o nowościach
    Zamów cennik

    Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
    • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
    • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
    • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć
    TY — najlepsza marka w mieœcie
    Marki rządzą dziœ naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej
    za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie
    jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing
    czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.
    Nadszedł czas, byœ przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem,
    który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek.
    Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spoœród tłumu. Œwiatowej klasy
    specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliœci.
    Stwórz markę, która pozwoli Ci:
    • uwolnić Twój potencjał;
    • wzbogacić relacje z innymi;
    • wzmocnić poczucie własnej wartoœci;
    • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
    Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi
    zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe,
    wartoœci, wyjątkowoœć, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem
    do satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie
    przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też
    większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwoœci.
    CZYTELNIA:

    Fragmenty książek
    online
    Do koszyka
    Do przechowalni
    Nowość
    Promocja
    Onepress.pl Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. (32) 230 98 63
    e-mail:
    redakcja:
    redakcjawww@onepress.pl
    informacje:
    o księgarni onepress.pl
    Spis treci
    ...7...
    S
    pis treci
    O autorze ...................................................................................................................9
    Sowo wstpne ........................................................................................................11
    Przedmowa .............................................................................................................13
    Podzikowania ........................................................................................................21
    1. Wprowadzenie ..................................................................................................23
    Cz I Autentyczny branding osobisty .............................................................39
    2. Model autentycznego brandingu osobistego ..................................................41
    3. Wyznacz i sformuuj swoje osobiste ambicje .................................................53
    4. Zdefiniuj i stwórz swoj osobist mark .......................................................107
    5. Opracuj swoj osobist zrównowaon kart wyników ...............................133
    6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, mark osobist
    i osobist zrównowaon kart wyników ......................................................165
    7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej
    z Twoimi zachowaniami i dziaaniami; jedno z samym sob ..................187
    Cz II Autentyczny branding firmowy .........................................................199
    8. Model autentycznego brandingu firmowego ................................................201
    9. Wyznacz i sformuuj ambicje firmy ..............................................................207
    10. Zdefiniuj i stwórz mark firmow .................................................................219
    11. Opracuj firmow zrównowaon kart wyników .........................................239
    12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, mark firmow
    i firmow zrównowaon kart wyników ......................................................259
    13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy
    i mark firmow; jedno z Twoj mark firmow ......................................267
    Epilog ....................................................................................................................287
    Posowie ................................................................................................................291
    Dodatek A Osobiste ambicje, marka osobista
    i osobista zrównowaona karta wyników ......................................................299
     ...8...
    TY – marka inna ni wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
    Dodatek B Schemat coachingowy oraz program certyfikacji
    Certified Personal Brand Coach (CPBC) ......................................................303
    Dodatek C Personal BrandSoft ...........................................................................325
    Dodatek D Mój system zarzdzania yciem osobistym ....................................329
    Bibliografia ...........................................................................................................333
    Spis rysunków i tabel ...........................................................................................337
    ...187...
    ROZDZIA 7
    U
    jednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki
    osobistej z Twoimi zachowaniami i dziaaniami;
    jedno z samym sob
    Staram si, eby moje ycie nie byo scenariuszem pisanym przez innych. Jestem
    przekonana, e jeeli czowiek nie yje w zgodzie ze sob, to yje tylko czci
    ycia i co gorsza inni te maja z tego cz.
    — Henryka Bochniarz
    spaniaa tosamo marki osobistej, potna historia marki osobistej, skuteczna
    krótka prezentacja oraz Twoja unikalna warto mog uczyni Ci czowiekiem
    sukcesu. Jeli jednak nie bd odzwierciedla Twojej faktycznej natury i w rezul-
    tacie uniemoliwi Ci wypenienie obietnic skadanych przez Twoj mark, te
    same czynniki mog zadecydowa o tym, e zostaniesz wielkim przegranym.
    Nie speniasz skadanych obietnic? To gwarantowany sposób na utrat reputacji
    i zniszczenie sobie kariery. Postanów zatem, e bdziesz y i postpowa zgodnie
    z autentyczn obietnic Twojej marki, a zanim co obiecasz, upewnij si, e bdziesz
    w stanie dotrzyma sowa. Jeli tego nie zrobisz, cay Twój branding osobisty
    bdzie jedynie zabiegiem kosmetycznym, egoistycznym dziaaniem, przejawem
    chciwoci i nieczyst zagrywk. Ludzie oczekuj, e wywiesz si ze skadanych
    im obietnic. Jeli powiedziae, e co zrobisz, nie pomog Ci adne wymówki.
    Kada zamana obietnica szkodzi wizerunkowi Twojej marki osobistej. Powinie-
    ne równie dotrzymywa tych obietnic, które skadasz sobie sam. Jeeli zamiesz
    tak obietnic, nie zaznasz spokoju wewntrznego i nie wyksztacisz w sobie oso-
    bistej charyzmy oraz przejrzystoci — tymczasem s to cechy bardzo istotne dla
    Twojej marki osobistej. Musisz konsekwentnie trzyma si wyznawanych przez
    W
     ...188...
    TY – marka inna ni wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
    siebie wartoci, powiniene take postpowa absolutnie przejrzycie i wiarygod-
    nie. Marka osobista zbudowana na kamstwach w pewnym momencie zawali si
    z hukiem (prawda zawsze wychodzi na jaw), natomiast marka zbudowana na
    Twojej prawdziwej osobowoci pozostanie trwaa i silna. Warto w tym miejscu przy-
    toczy sowa Dwighta Eisenhowera: „Osoba, która wyej od zasad ceni sobie przy-
    wileje, bardzo szybko utraci jedno i drugie”.
    Twój autentyczny branding osobisty powinien odzwierciedla to, kim naprawd
    jeste, musi by równie zgodny z kodeksem moralnym i kodeksem zachowa,
    które wypywaj bezporednio z Twoich osobistych ambicji. Oznacza to, e Twoja
    marka powinna odzwierciedla to, kim jeste, na czym Ci zaley i co jest Twoj
    pasj. Jeli chcesz zapracowa sobie na zaufanie innych, musisz postpowa
    zgodnie z tymi wartociami (czyli po prostu by sob). Jeeli ludzie uwierz, e
    jeste osob autentyczn, e yjesz zgodnie z wyznawanymi zasadami i stanowisz
    jedno z samym sob, znacznie atwiej bdzie im obdarzy Ci zaufaniem. Zaufa-
    nie jest pochodn spójnoci wyznawanych wartoci z postawami i zachowaniami —
    masz po prostu by szczery wobec samego siebie. Pamitaj, e najwaniejsze relacje
    brandingowe utrzymujesz wanie ze sob. Nie wystarczy, e bdziesz auten-
    tyczny w kontaktach z innymi ludmi. Budowanie zaufania rozpoczyna si od
    szczeroci i autentyzmu w relacjach z samym sob. W zwizku z powyszym powi-
    niene znale równowag midzy osobistymi ambicjami i mark osobist a Two-
    imi dziaaniami — w ten sposób zbudujesz stabilny fundament pod zaufanie.
    Caa sztuka polega na tym, by osign jedno z samym sob. Wewntrzna jed-
    no jest bardzo wanym krokiem na drodze do rozwoju osobistego i wzmacnia-
    nia swojej uczciwoci, szczeroci, solidno, wiarygodnoci, przejrzystoci oraz
    charyzmy osobistej. Jeeli w taki sposób patrzysz na wasne ycie, wyej cenisz
    równie ycie innych. Jednoczenie gotowy jeste równie wspiera innych
    w budowaniu solidnych fundamentów, na których oni równie mogliby budowa
    wasn solidno, szczero i wiarygodno. Osoby posiadajce wspomniane wyej
    cechy:
    Postpuj tak, jak deklaruj.
    Dotrzymuj danego sowa — ich czyny zawsze odzwierciedlaj ich sowa,
    a take ich osobiste ambicje i mark osobist.
    Dotrzymuj obietnic skadanych za porednictwem swojej marki — midzy
    ich postpowaniem a zaoeniami marki osobistej nie ma rozbienoci.
    Robi to, co obiecay, nawet jeli musz pokona bardzo istotne przeszkody.
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com