tylko-tutaj-ty-marka-inna-niz-wszystkie-sztuka-autentycznego-brandingu-osobistego tymark, Poradniki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] IDŹ DO: TY — MARKA INNA NIŻ WSZYSTKIE. SZTUKA AUTENTYCZNEGO BRANDINGU OSOBISTEGO Spis treści Przykładowy rozdział KATALOG KSIĄŻEK: Katalog online Zamów drukowany katalog Autor: Hubert K Rampersad Tłumaczenie: Magda Witkowska ISBN: 978-83-246-2513-0 Tytuł oryginał Format: 158 × 235, stron: 344 CENNIK I INFORMACJE: Zamów informacje o nowościach Zamów cennik Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę: • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć TY — najlepsza marka w mieœcie Marki rządzą dziœ naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji. Nadszedł czas, byœ przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spoœród tłumu. Œwiatowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliœci. Stwórz markę, która pozwoli Ci: • uwolnić Twój potencjał; • wzbogacić relacje z innymi; • wzmocnić poczucie własnej wartoœci; • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej. Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartoœci, wyjątkowoœć, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwoœci. CZYTELNIA: Fragmenty książek online Do koszyka Do przechowalni Nowość Promocja Onepress.pl Helion SA ul. Kościuszki 1c 44-100 Gliwice tel. (32) 230 98 63 e-mail: redakcja: redakcjawww@onepress.pl informacje: o księgarni onepress.pl Spis treci ...7... S pis treci O autorze ...................................................................................................................9 Sowo wstpne ........................................................................................................11 Przedmowa .............................................................................................................13 Podzikowania ........................................................................................................21 1. Wprowadzenie ..................................................................................................23 Cz I Autentyczny branding osobisty .............................................................39 2. Model autentycznego brandingu osobistego ..................................................41 3. Wyznacz i sformuuj swoje osobiste ambicje .................................................53 4. Zdefiniuj i stwórz swoj osobist mark .......................................................107 5. Opracuj swoj osobist zrównowaon kart wyników ...............................133 6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, mark osobist i osobist zrównowaon kart wyników ......................................................165 7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej z Twoimi zachowaniami i dziaaniami; jedno z samym sob ..................187 Cz II Autentyczny branding firmowy .........................................................199 8. Model autentycznego brandingu firmowego ................................................201 9. Wyznacz i sformuuj ambicje firmy ..............................................................207 10. Zdefiniuj i stwórz mark firmow .................................................................219 11. Opracuj firmow zrównowaon kart wyników .........................................239 12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, mark firmow i firmow zrównowaon kart wyników ......................................................259 13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy i mark firmow; jedno z Twoj mark firmow ......................................267 Epilog ....................................................................................................................287 Posowie ................................................................................................................291 Dodatek A Osobiste ambicje, marka osobista i osobista zrównowaona karta wyników ......................................................299 ...8... TY – marka inna ni wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego Dodatek B Schemat coachingowy oraz program certyfikacji Certified Personal Brand Coach (CPBC) ......................................................303 Dodatek C Personal BrandSoft ...........................................................................325 Dodatek D Mój system zarzdzania yciem osobistym ....................................329 Bibliografia ...........................................................................................................333 Spis rysunków i tabel ...........................................................................................337 ...187... ROZDZIA 7 U jednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej z Twoimi zachowaniami i dziaaniami; jedno z samym sob Staram si, eby moje ycie nie byo scenariuszem pisanym przez innych. Jestem przekonana, e jeeli czowiek nie yje w zgodzie ze sob, to yje tylko czci ycia i co gorsza inni te maja z tego cz. — Henryka Bochniarz spaniaa tosamo marki osobistej, potna historia marki osobistej, skuteczna krótka prezentacja oraz Twoja unikalna warto mog uczyni Ci czowiekiem sukcesu. Jeli jednak nie bd odzwierciedla Twojej faktycznej natury i w rezul- tacie uniemoliwi Ci wypenienie obietnic skadanych przez Twoj mark, te same czynniki mog zadecydowa o tym, e zostaniesz wielkim przegranym. Nie speniasz skadanych obietnic? To gwarantowany sposób na utrat reputacji i zniszczenie sobie kariery. Postanów zatem, e bdziesz y i postpowa zgodnie z autentyczn obietnic Twojej marki, a zanim co obiecasz, upewnij si, e bdziesz w stanie dotrzyma sowa. Jeli tego nie zrobisz, cay Twój branding osobisty bdzie jedynie zabiegiem kosmetycznym, egoistycznym dziaaniem, przejawem chciwoci i nieczyst zagrywk. Ludzie oczekuj, e wywiesz si ze skadanych im obietnic. Jeli powiedziae, e co zrobisz, nie pomog Ci adne wymówki. Kada zamana obietnica szkodzi wizerunkowi Twojej marki osobistej. Powinie- ne równie dotrzymywa tych obietnic, które skadasz sobie sam. Jeeli zamiesz tak obietnic, nie zaznasz spokoju wewntrznego i nie wyksztacisz w sobie oso- bistej charyzmy oraz przejrzystoci — tymczasem s to cechy bardzo istotne dla Twojej marki osobistej. Musisz konsekwentnie trzyma si wyznawanych przez W ...188... TY – marka inna ni wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego siebie wartoci, powiniene take postpowa absolutnie przejrzycie i wiarygod- nie. Marka osobista zbudowana na kamstwach w pewnym momencie zawali si z hukiem (prawda zawsze wychodzi na jaw), natomiast marka zbudowana na Twojej prawdziwej osobowoci pozostanie trwaa i silna. Warto w tym miejscu przy- toczy sowa Dwighta Eisenhowera: „Osoba, która wyej od zasad ceni sobie przy- wileje, bardzo szybko utraci jedno i drugie”. Twój autentyczny branding osobisty powinien odzwierciedla to, kim naprawd jeste, musi by równie zgodny z kodeksem moralnym i kodeksem zachowa, które wypywaj bezporednio z Twoich osobistych ambicji. Oznacza to, e Twoja marka powinna odzwierciedla to, kim jeste, na czym Ci zaley i co jest Twoj pasj. Jeli chcesz zapracowa sobie na zaufanie innych, musisz postpowa zgodnie z tymi wartociami (czyli po prostu by sob). Jeeli ludzie uwierz, e jeste osob autentyczn, e yjesz zgodnie z wyznawanymi zasadami i stanowisz jedno z samym sob, znacznie atwiej bdzie im obdarzy Ci zaufaniem. Zaufa- nie jest pochodn spójnoci wyznawanych wartoci z postawami i zachowaniami — masz po prostu by szczery wobec samego siebie. Pamitaj, e najwaniejsze relacje brandingowe utrzymujesz wanie ze sob. Nie wystarczy, e bdziesz auten- tyczny w kontaktach z innymi ludmi. Budowanie zaufania rozpoczyna si od szczeroci i autentyzmu w relacjach z samym sob. W zwizku z powyszym powi- niene znale równowag midzy osobistymi ambicjami i mark osobist a Two- imi dziaaniami — w ten sposób zbudujesz stabilny fundament pod zaufanie. Caa sztuka polega na tym, by osign jedno z samym sob. Wewntrzna jed- no jest bardzo wanym krokiem na drodze do rozwoju osobistego i wzmacnia- nia swojej uczciwoci, szczeroci, solidno, wiarygodnoci, przejrzystoci oraz charyzmy osobistej. Jeeli w taki sposób patrzysz na wasne ycie, wyej cenisz równie ycie innych. Jednoczenie gotowy jeste równie wspiera innych w budowaniu solidnych fundamentów, na których oni równie mogliby budowa wasn solidno, szczero i wiarygodno. Osoby posiadajce wspomniane wyej cechy: Postpuj tak, jak deklaruj. Dotrzymuj danego sowa — ich czyny zawsze odzwierciedlaj ich sowa, a take ich osobiste ambicje i mark osobist. Dotrzymuj obietnic skadanych za porednictwem swojej marki — midzy ich postpowaniem a zaoeniami marki osobistej nie ma rozbienoci. Robi to, co obiecay, nawet jeli musz pokona bardzo istotne przeszkody.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|