tylko-tutaj-tylko-dla-kobiet-jak-mezczyzni-postrzegaja-biznes-oraz-kobiety-w-biznesie tykobi, Poradniki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apan.keep.pl
  • Podobne

     

    tylko-tutaj-tylko-dla-kobiet-jak-mezczyzni-postrzegaja-biznes-oraz-kobiety-w-biznesie tykobi, Poradniki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDŹ DO:
    TYLKO DLA KOBIET.
    JAK MĘŻCZYŹNI
    POSTRZEGAJĄ BIZNES
    ORAZ KOBIETY W BIZNESIE

    Spis treści
    Przykładowy rozdział

    KATALOG KSIĄŻEK:

    Katalog online
    Zamów drukowany
    katalog
    Autor: Christopher V. Flett
    Tłumaczenie: Małgorzata Kalbarczyk
    ISBN: 978-83-246-1782-1
    Tytuł oryginału:
    What Men Don’t Tell Women
    Alpha Male Playbook
    Format: A5, stron: 272

    CENNIK I INFORMACJE:

    Zamów informacje
    o nowościach
    Zamów cennik

    Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest
    wszystkim.
    autor
    CZYTELNIA:
    • Typy osobowoœci w biznesie
    • Męski punkt widzenia
    • Kobiety–sabotażystki
    • Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa
    • Elementy biznesu, które „kręcą” facetów
    • Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy
    Alfa… a potem długo nic
    Samiec alfa — to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia
    i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków
    i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim œwiecie współczesnego
    biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym
    pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie
    œwiadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się
    w kontekœcie wszystkich spółek deweloperskich w mieœcie. To po prostu „lepszy goœć”
    — mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedoœcigniony ideał
    samców nie–alfa.
    Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol
    władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza,
    co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym
    terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłoœników cygar na szczerą
    i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta,
    aby zdobywać szczyty w œwiecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować,
    nawet obrażać, ale jednoczeœnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w œrodowisku,
    w którym nadal dominują macho.
    Kobiety nie powinny prosić o równoœć, powinny przejąć kontrolę.

    Fragmenty książek
    online
    Do koszyka
    Do przechowalni
    Nowość
    Promocja
    Onepress.pl Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. (32) 230 98 63
    e-mail:
    redakcja:
    redakcjawww@onepress.pl
    informacje:
    o księgarni onepress.pl
    autor
    Spis treści
    Przedmowa
    5
    CZĘŚĆ I
    Męski punkt widzenia
    9
    1
    Kim jesteś?
    11
    2
    Typy osobowości w biznesie
    49
    3
    Dostać się do głowy mężczyzny Alfa
    65
    4
    Elementy biznesu, które „kręcą” mężczyzn
    93
    CZĘŚĆ II
    Kobieta jako sabotażystka
    121
    5
    Wylewanie wody z łodzi: branie wszystkiego do siebie 123
    6
    Śpiewające syreny: przywdziewanie masek
    131
    7
    Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań 147
    8
    Na mieliźnie: wymyślanie wymówek
    153
    9
    Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny
    159
    10
    Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic 163
    3
     4
    SPIS TREŚCI
    11
    Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy
    swoich osobistych problemów
    169
    12
    Szamoczesz się i toniesz: poszukiwanie akceptacji
    ze strony otoczenia
    175
    13
    Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej:
    marzenie o sprawiedliwości w biznesie
    179
    14
    Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie
    187
    15
    „Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie”:
    próba bycia lubianą i wielkoduszną
    193
    16
    „To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!”:
    proszenie o to, czego potrzebujesz
    197
    17
    Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B
    201
    18
    „Witamy na pokładzie!”:
    zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie
    207
    CZĘŚĆ III
    Typowe pytania zadawane przez kobiety
    213
    Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza?
    213
    Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku
    220
    Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej?
    227
    Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy:
    zbaczanie z kursu
    233
    Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ
    241
    Polityczna poprawność: poruszanie się
    po niepewnych wodach
    242
    Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina
    244
    Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość:
    bitwy podjazdowe
    251
    Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich
    257
    Epilog
    261
    5
    Wylewanie wody z łodzi:
    branie wszystkiego do siebie
    Czy kiedykolwiek:
    1.
    Czułaś, że ominęła Cię dobra okazja?
    2.
    Spytałaś klienta, dlaczego nie zostałaś wybrana do pracy nad
    projektem?
    3.
    Spytałaś klienta, dlaczego nie zostałaś wybrana do zespołu?
    4.
    Czułaś, że przeszedł Ci obok nosa awans na jakieś stanowisko?
    5.
    Czułaś, że masz dobre relacje z klientem, a on zlecił pracę
    Twojej konkurencji?
    6.
    Czułaś, że wspierałaś kogoś (klienta, kolegę), ale z jego strony
    nie otrzymałaś pomocy?
    Kobiety obrywają w biznesie za bycie nadmiernie emocjo-
    nalnymi. „Nie bierz tego osobiście, nie chodzi o ciebie. Tak jest po
    prostu najlepiej dla firmy”. Nawet jeśli usłyszymy te słowa, wcale
    nie czujemy się lepiej. W idealnym świecie biznes jest apolityczny,
    123
     124
    WYLEWANIE WODY Z ŁODZI: BRANIE WSZYSTKIEGO DO SIEBIE
    aseksualny i obiektywny. Niestety, ludzie spowodowali bałagan,
    przynosząc na tę płaszczyznę własne problemy. Biznes jest budo-
    wany w oparciu o osobiste zależności, ale osoby, dla których decyzje
    biznesowe okazały się niekorzystne, nie powinny brać tego do siebie.
    Łatwiej powiedzieć, niż wykonać.
    Kiedy zapadłe decyzje nie są po mojej myśli, próbuję zastanowić
    się, co mogłem zrobić inaczej, dlaczego klienci zdecydowali wbrew
    mojej sugestii i co takiego uczyniłem, że mogło skutkować nieko-
    rzystnym rezultatem końcowym. Gdy tylko dopadnie mnie podobny
    tok myślenia, zatrzymuję się i „resetuję”. Biznes to biznes. Nie chodzi
    o atak na moją osobę. Decyzje powinny odzwierciedlać to, co jest
    najlepsze z punktu widzenia firmowych celów. Ciężko przełknąć
    gorzką pigułkę, ale nie ma wyjścia. Zawsze staram się oddzielić siebie
    od konkretnego zdarzenia i spojrzeć obiektywnie na aspekt czysto
    biznesowy. Zadaję sobie pytania:
    1.
    Jakich jest pięć potencjalnych powodów, dla których nie zosta-
    łem wybrany do pracy nad projektem?
    2.
    Czy doszło do jakichkolwiek konfliktów pomiędzy osobami
    zaangażowanymi w proces podejmowania decyzji?
    3.
    Czy miał miejsce nacisk polityczny na władzę?
    4.
    Gdybym ja był na ich miejscu, jak bym zdecydował?
    5.
    Jakie mogłyby być potencjalne negatywne skutki mojego zwy-
    cięstwa?
    6.
    Czego mnie to może nauczyć?
    Odpowiedzi uzyskuję dzięki obiektywnemu przyjrzeniu się
    przebiegowi zdarzeń. W zeszłym roku nasza firma komunikacyjna
    została zaproszona do złożenia oferty w przetargu na przeprowa-
    dzenie badań i opracowanie planu uzdrowienia problematycznego
    rejonu Vancouver. Teren jest opanowany przez prostytutki, narko-
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com