social-media-marketing.-odkryj-potencjal-facebooka, 123ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • elk.keep.pl
  • Podobne

     

    social-media-marketing.-odkryj-potencjal-facebooka, 123ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treci
    Wprowadzenie
    7
    Cz I
    Podstawowe informacje o mediach spoecznociowych
    11
    1
    Nie jest atwo, szybko ani tanio
    13
    2
    Strategie obecnoci w mediach spoecznociowych
    20
    3
    Koniecznie zdefiniuj swoje cele
    26
    4
    Nie zwrot z inwestycji, a zwrot z dialogu
    35
    5
    Poznaj swoich odbiorców i dowiedz si, co robi
    42
    Cz II
    Najwaniejszy jest dialog
    51
    6
    Dialog i tak ma miejsce — z Tob czy bez Ciebie
    53
    7
    Nie zwlekaj, zapewnij sobie pomoc prawn
    58
    8
    Nie obawiaj si ludzi nastawionych negatywnie
    65
    9
    Poznaj wszystkie spoecznoci
    73
    10
    Nie przychod z pustymi rkoma
    79
    11
    Blogerzy nie znaj granic
    85
    12
    Nie ma dwóch takich samych firm
    91
    13
    Nie zakochuj si
    97
    14
    miao rezygnuj z tego, co si nie sprawdza
    104
    15
    Nie obawiaj si nowoci (ale te nie przesadzaj)
    111
    Cz III Media spoecznociowe od kuchni
    117
    16
    Kady pracownik Twojej firmy ma swój udzia
    w realizacji strategii jej obecnoci w mediach spoecznociowych
    119
    17
    Opracuj polityki zwizane z aktywnoci pracowników
    w serwisach spoecznociowych
    125
    18
    Pamitaj o etyce
    132
    19
    Ustal, kto odpowiada za prowadzenie dialogu
    137
    20
    Znakomity program obsugi klienta jest wietnym przyczókiem
    do wejcia w mediasfer spoecznociow
    146
    21
    Praktykanci s od parzenia kawy, a nie od reprezentowania firmy
    w mediach spoecznociowych
    151
    22
    Pamitaj o spójnoci brandingu i przekazu
    157
    23
    Bd przejrzysty — na zaufanie i uwag odbiorców trzeba sobie zapracowa
    164
    24
    Internauci ufaj ikonom i awatarom
    172
    4
    Social Media Marketing
    Cz IV Nie chodzi o Ciebie
    177
    25
    Zrezygnuj z kontroli, zapomnij o ego
    179
    26
    Uwanie nadstawiaj uszu
    187
    27
    Twoi klienci znaj Twoje produkty lepiej od Ciebie
    194
    28
    Wszystko sprowadza si do pomysu
    200
    29
    Twoje treci musz by wartociowe
    206
    30
    Najwaniejsze to dzieli si z innymi
    212
    31
    Chcesz odnie sukces? Musisz by towarzyski
    220
    32
    Zapytaj czonków swojej spoecznoci
    226
    33
    Dostajesz to, co sam dajesz
    232
    Cz V
    Media spoecznociowe w perspektywie marketingu online
    237
    34
    Ludzie nie chc by celem dziaa marketingowych
    239
    35
    Rónica midzy monitorowaniem dialogu a prowadzeniem bada
    244
    36
    Optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO)
    i reklama pay-per-click (PPC)
    37
    Linki i pozycja w wynikach wyszukiwania stanowi skutek uboczny
    dziaa podejmowanych w mediach spoecznociowych
    255
    38
    Uzgodnij dziaania marketingowe podejmowane offline
    z tymi podejmowanymi w mediach spoecznociowych
    261
    39
    Stwórz przyjazny mediom spoecznociowym pressroom
    i promuj tam swoje eventy
    267
    40
    YouTube to druga co do wielkoci wyszukiwarka internetowa
    272
    41
    W wyszukiwaniu w mediach spoecznociowych liczy si chwila obecna
    277
    42
    Przegldarka internetowa to dzi nie wszystko
    282
    43
    Nowe sygnay dla wyszukiwarek internetowych
    286
    44
    Wybór konsultanta ds. mediów spoecznociowych
    291
    45
    Podsumowanie
    297
    Skorowidz
    303
    79
    Nie przychod z pustymi rkoma
    Rozdzia
    Nie przychod z pustymi rkoma
    W wielu kulturach obowizuje zwyczaj, e przychodzc na przyjcie, naley
    przynie podarunek dla gospodarza lub gospodyni. Jeeli zjawisz si z pu-
    stymi rkoma, inni gocie mog krytycznie odnie si do faktu, e zigno-
    rowae ich tradycj. Moesz spotka si z niezwykle chodnym przyjciem
    ze strony niektórych osób, które uznaj Twoje zachowanie za niegrzeczne.
    Zastanów si teraz nad dziaaniami marketingowymi, jakie podejmujesz
    w mediasferze spoecznociowej. Nie moesz ignorowa zwyczajów danej
    wspólnoty i oczekiwa, e zostaniesz przyjty do grona uytkowników z otwar-
    tymi ramionami. Nieprzychylne reakcje innych mog mie miejsce, gdy:
    Zjawie si na przyjciu, cho nie bye na nie zaproszony (po prostu
    stane w drzwiach).
    Wprosie si (dowiedziae si o przyjciu i zwyczajnie powiedziae
    wszystkim, e jeste zaproszony i e si zjawisz).
    Nie zapytae, czy moesz przyj na przyjcie (gospodarz wspomnia
    co o jego organizacji, ale nigdy wyranie Ci nie zaprosi, a mimo to
    si zjawie).
    Nie przyniose ze sob upominku (zostae formalnie i oficjalnie za-
    proszony, ale zachowae si bezmylnie).
    Mona powiedzie, e niewiele rónisz si od bohaterów filmu
    Polowa-
    nie na druhny
    granych przez Vince’a Vaughna i Owena Wilsona. Jedyna
    rónica polega na tym, e nie zostaniesz zaproszony przez liczne druhny,
    lecz po prostu wyrzucony. Jak wspominaam w poprzednim rozdziale, nie-
    zwykle istotne jest to, aby zna spoeczno, której czonkiem chcesz zosta
    — nawet jeli zjawisz si na przyjciu nieproszony, bdziesz dobrze przy-
    gotowany i zaoferujesz czonkom spoecznoci konkretn warto.
    80
    Social Media Marketing
    DOWIEDZ SI, CO MA WARTO
    DLA CZONKÓW SPOECZNOCI
    Analizujc zachowanie czonków wspólnoty, w której aktywno chciaby si zaangao-
    wa w zwizku z realizacj strategii obecnoci w mediach spoecznociowych, dowiadujesz
    si, co czonkowie Twojej grupy docelowej uznaj za wartociowe. Kada spoeczno jest
    inna, w zwizku z czym dar w postaci „uniwersalnego” pakietu darmowych próbek Twoich
    produktów i usug nigdzie nie bdzie przedstawia sob wikszej wartoci. Wanie dlatego
    badania nad odbiorcami maj tak due znaczenie. Powi kilka tygodni na obserwacje
    i ustal, co ma najwiksz warto dla czonków danej spoecznoci — dziki temu bdziesz
    w stanie odpowiednio dopasowa swój podarunek do ich potrzeb.
    Zastanów si nad tym przez chwil: skoro czonkowie spoecznoci niezwykle negatyw-
    nie odnosz si do komunikatów marketingowych kierowanych pod ich adresem, dlaczego
    mieliby pozytywnie zareagowa na Twoje przybycie i Twoj ofert darmowych próbek naj-
    nowszego produktu? Sam fakt, e podczas kampanii promocyjnej zorganizowanej w su-
    permarketach próbki rozeszy si jak woda, nie oznacza jeszcze, e osign taki sam sukces
    wród czonków spoecznoci internetowej.
    Trzeba pamita, e dla czonków spoecznoci — czy to dla grupy blogerów, czy te dla
    mam zdobywajcych wiedz na temat alergii pokarmowych swoich dzieci — róne rzeczy
    mog przedstawia sob konkretn warto (czsto moe by tych rzeczy kilka). Do typo-
    wych przykadów zaliczy naley moliwo opowiedzenia swojej historii w popularnym
    serwisie spoecznociowym. Moe te chodzi o szans publikacji wasnych zdj za pomo-
    c najnowszego narzdzia internetowego albo o list produktów, z którymi nie naley -
    czy przyjmowanych leków. Dopóki nie zaczniesz obserwowa i przysuchiwa si dialo-
    gowi prowadzonemu przez czonków Twojej spoecznoci, nie bdziesz wiedzia, co ma dla
    nich warto.
    Formuowanie rónych propozycji na lepo to na ogó zwyka strata czasu. Bezpatne
    próbki rozdawane w hipermarketach znakomicie sprawdzaj si w wiecie offline, ponie-
    wa stanowi co w rodzaju natychmiastowego impulsu do zakupu — a kiedy kto wydaje
    na zakupy spoywcze wiksz kwot, bezpatna próbka zawsze wydaje mu si atrakcyjna.
    Nie mona tego jednak przekada na ludzi, którzy godzinami omawiaj swoje zaintereso-
    wania. To zupenie inna spoeczno.
    Spoecznoci internetowe nie maj w sobie nic z supermarketu. Owszem, s w stanie
    rozprzestrzeni informacje o Twoim produkcie po caym wiecie w cigu kilku sekund, nie
    zapominajmy jednak, e dziel si swoimi dowiadczeniami z Twoj mark, produktami
    i usugami, omawiajc je przez dugie godziny. Dla niektórych czonków takich spoecznoci
    darmowa próbka to co, co jest „dostpne dla kadego”. Kiedy w drzwiach zjawia si przed-
    stawiciel jakiej firmy, czonek spoecznoci internetowej powicajcy swój czas na dzie-
    lenie si wraeniami z innymi oczekuje od niego znacznie wicej. Jeeli nie zjawisz si
    z odpowiednim podarkiem, moesz nawet nie przekroczy progu.
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com