start-up-bez-pieniedzy, E-booki, EBOOKI-najlepsze-ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • windykator.xlx.pl
  • Podobne

     

    start-up-bez-pieniedzy, E-booki, EBOOKI-najlepsze-ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    SŁOWO WST
    PNE
    Wszyscy mi mówili, •e na napisanie słowa wstžpnego do mojej
    ksi¤•ki powinienem namówi¥ jak¤¦ „grub¤ rybž”. Okazało siž, •e
    moja ksi¤•ka jest odrobinž zbyt kontrowersyjna, odrobinž zbyt bezpo-
    ¦rednia i mo•e zawiera¥ pewn¤ dozž „łazienkowego” humoru – inny-
    mi słowy, nie ma słowa wstžpnego.
    Ja jestem jednak Toaletowym Przedsižbiorc¤ (
    Toilet Paper Entre-
    preneur
    – TPE). Doprowadzam robotž do ko¯ca. Dlatego sam napi-
    sałem słowo wstžpne, które jest przyspieszonym kursem zdobywania
    atrybutów Toaletowego Przedsižbiorcy – którym musisz siž sta¥, aby
    odnie¦¥ sukces w biznesie.
    Oto osiem najwa•niejszych atrybutów Toaletowego Przedsižbiorcy.
    1.
    Toaletowy Przedsi
    biorca rozwija mocne fundamenty wiary
    – wie, •e sukces jest niemal w stu procentach zdeterminowany
    przez jego przekonania, a nie wykształcenie, ¦rodki ani okoliczno-
    ¦ci. Kiedy Toaletowi Przedsižbiorcy wierz¤, •e co¦ osi¤gn¤, a na-
    stžpnie wspieraj¤ to nieugižtym, zdecydowanym działaniem – do-
    konaj¤ tego.
    ODWA
    SI
    MARZY
    I 7
     2.
    Toaletowy Przedsibiorca ma pasj
    – zawsze działa
    w obszarze
    swoich pasji. Pasja mo•e nie by¥ widoczna ani oczywista dla osób
    z zewn¤trz, ale jest taka dla niego.
    3.
    Toaletowy Przedsibiorca skłania si do przedwczesnego
    działania
    – zawsze podejmuje działanie, nie siedzi bez ruchu.
    Przedwczesne podjžcie działania mo•e sprawi¥, •e Toaletowi
    Przedsižbiorcy sparz¤ siž, ale w wižkszo¦ci przypadków s¤ jednak
    nagradzani za to, •e działaj¤ raczej zbyt wcze¦nie ni• za pó°no.
    4.
    Toaletowy Przedsi
    biorca jest wyj
    tkowo dobry w wyj
    tkowo
    niewielu dziedzinach
    – potrafi rozpozna¥ niewielk¤ liczbž zalet,
    które posiada, i doszczžtnie je wykorzysta¥. Wszystko, w czym jest
    kiepski, zlecane jest komu¦ innemu.
    5.
    Toaletowy Przedsibiorca wykorzystuje pomysłowo• zamiast
    pieni
    dzy
    – pieni¤dze mog¤ by¥ jak narkotyk, który tymczasowo
    ukrywa przed Tob¤ Twoje problemy. Pieni¤dze pozwalaj¤ na robie-
    nie głupich rzeczy bez bolesnych konsekwencji; podtrzymuj¤ Twoj¤
    głupotž. Toaletowy Przedsižbiorca wie, •e mistrzostwo w przedsiž-
    biorczo¦ci osi¤ga siž dzižki pomysłowo¦ci i perfekcyjnej koncentracji.
    6.
    Toaletowy Przedsibiorca opanowuje nisz
    – wybiera rynek, na
    którym konkurencja jest słaba lub nie oferuje szerokiego wachlarza
    produktów, usług czy warto¦ci, które on mo•e zaoferowa¥. Wtedy
    przejmuje panowanie nad t¤ nisz¤.
    7.
    Toaletowy Przedsibiorca łczy długoterminow koncentracj
    z krótkoterminowym działaniem
    – ma absolutn¤ pewno¦¥, gdzie
    znajduje siž jego punkt docelowy, ale nie ma szczegółowego planu,
    który opisuje krok po kroku, jak tam dotrze¥. Zamiast tego podej-
    muje działanie krótkoterminowe (w 90-dniowych okresach), dziž-
    ki któremu osi¤ga znaczne postžpy. Wtedy ponownie ocenia swoje
    cele, tworzy plany na kolejne 90 dni i wprowadza je w •ycie.
    8.
    Toaletowy Przedsibiorca NIE jest normalny
    – to ryzykant. Toa-
    letowi Przedsižbiorcy s¤ odrobinž dziwni i by¥ mo•e trochž szaleni.
    Definitywnie inni. Nie przestrzegaj¤ zasad ani norm społecznych
    i dokonuj¤ zmiany
    status quo
    .
    Czy widzisz w tym wszystkim siebie? Je¦li tak, albo je¦li chciałby¦
    siž w tym zobaczy¥, ta ksi¤•ka wstrz¤¦nie Twoim ¦wiatem.
    8
    I START-UP BEZ PIENI
    DZY
    WPROWADZENIE
    Świat jest bardziej
    plastyczny, niż Ci się wydaje
    i oczekuje, aż wydobędziesz
    z niego kształt.
    Bono
    The world is more malleable
    than you think and it’s waiting
    for you to hammer it into
    shape.
    Bono
    ODWA
    SI
    MARZY
    I 9
    Jestem zmžczony… Zmžczony setkami, o ile nie tysi¤cami ksi¤•ek
    biznesowych, które s¤ jedynie tytułami i nie zawieraj¤ tre¦ci. Wižk-
    szo¦¥ z tych ksi¤•ek nale•ałoby skondensowa¥ do jednej lub dwóch
    stron warto¦ciowej tre¦ci. Pozostałych powinno siž u•ywa¥ do podcie-
    rania tyłka.
    Nie umiem Wam nawet powiedzie¥, jak wiele ksi¤•ek zaczynałem
    analizowa¥, aby po kilku minutach zmusza¥ siž do ich dalszego czyta-
    nia, a ostatecznie da¥ za wygran¤. Od deski do deski przeczyta¥ warto
    jedynie kilka wybranych ksi¤•ek biznesowych.
    „Start-up bez pieniždzy”
    ma by¥ z zało•enia publikacj¤ inn¤
    i o wiele lepsz¤ ni• tradycyjne ksi¤•ki biznesowe oraz przestarzałe
    akademickie nauki – od pierwszego, do ostatniego słowa. Nie znaj-
    dziecie tu nieaktualnych koncepcji ani „zoptymalizowanej metodyki
    przedsižbiorczego działania”. Mój tekst przychodzi wprost „z oko-
    pów”. Cały wysiłek, do¦wiadczenie i wszystkie swoje zasoby wło•yłem
    w to, aby „Start-up bez pieniždzy”
    stał siž
    jedn¤ z najlepszych ksi¤•ek.
    Zdecydujcie sami, czy ni¤ jest.
    Ta ksi¤•ka ma sprowadzi¥ Was na ziemiž, pomóc w przegnaniu
    sceptyków i da¥ Wam kopniaka w tyłek tak, by¦cie siž ruszyli i zaczžli
    działa¥.
    Im mniej posiadasz czego¦, co jest Ci niezbždne, tym wa•niejsze siž
    to dla Ciebie staje i tym m¤drzej z tego korzystasz. Prawda ta dotyczy
    wszystkiego – miło¦ci, jedzenia, pieniždzy, a nawet (lub zwłaszcza) pa-
    pieru toaletowego.
    Czy kiedykolwiek „załatwiałe¦ interes” ze spodniami wokół kostek
    i kiedy byłe¦ gotowy doko¯czy¥, okazywało siž, •e zabraknie papie-
    ru toaletowego? Nie zaprzeczaj! Dobrze wiesz, o czym mówiž. Trzy
    naddarte listki papieru, które zdaj¤ siž z Ciebie drwi¥, zawieszone na
    krawždzi tekturowej tuby.
    Niezbyt dobrze jest znale°¥ siž w tak gównianej sytuacji (gra słów
    zamierzona). Masz wtedy tylko dwie lub trzy opcje. Mo•esz zawoła¥
    o pomoc, co jest STANOWCZO zbyt upokarzaj¤ce, ale jest jakim¦ wyj-
    ¦ciem. Mógłby¦ te•, szuraj¤c w poni•eniu nogami, uda¥ siž na poszu-
    kiwanie nowej rolki. To straszne, ale równie• jest jakim¦ wyj¦ciem.
    Ostatni¤ opcj¤, i zazwyczaj najlepsz¤, jest zadowolenie siž tym, co jest.
    A kiedy zaprzžgniesz do pracy swój przedsižbiorczy umysł, u¦wiado-
    10
    I START-UP BEZ PIENI
    DZY
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com