strategie-free-marketingu, Darmowe ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • windykator.xlx.pl
  • Podobne

     

    strategie-free-marketingu, Darmowe ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
    Darmowa publikacja dostarczona przez
    Copyright by Złote Myśli & Andrzej Smoleń, rok 2010
    Autor: Andrzej Smoleń
    Tytuł: Strategie free marketingu
    Data: 28.04.2011
    Złote Myśli Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    44-100 Gliwice
    email:
    Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
    w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
    publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
    z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
    Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
    informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
    ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
    autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
    odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
    w książce.
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    All rights reserved.
    SPIS TREŚCI
    .......................................................5
    ...............................7
    ................................ 10
    ........................................................... 10
    ................................................. 12
    ............................................................ 15
    ........................................... 18
    ................................... 22
    ............................ 24
    ..... 28
    .................................................................. 31
    .................................................. 36
    ......................................... 37
    ........................ 39
    .................................................................. 39
    ................................ 41
    ............. 45
    .................................................................................. 47
    ................................................... 51
    ........................................................... 52
    ................................................................ 54
    ................. 56
    ............................. 56
    ................................ 59
    ................................................................ 61
    ...................................................... 64
    ......................... 67
    ................................. 67
    ........................................................... 72
    ...................... 75
    .............................................................. 77
    ................ 85
    ......................................................... 93
    ................................... 96
    ........................................................ 101
    ........................................ 103
    .................................................... 109
    ................................................................. 114
    ................................... 118
    ........................................................... 133
    ............................................................... 137
    .......................... 142
    ............................ 146
    ........................................................ 146
    ............................ 158
    ............................................... 158
    .................................................................... 162
    ....................................................................... 165
    .................................................................... 169
    ....................................................................... 172
    ................ 179
    .......... 181
    STRATEGIE FREE MARKETINGU —
    darmowy fragment —
    Złote Myśli
    Marketing pozasieciowy
    Marketing pozasieciowy
    Telemarketing
    Drugą ważną rzeczą, na jaką powinieneś zwrócić uwagę,
    jest komunikacja za pomocą telefonu (zarówno odbiera-
    nie telefonów, udzielanie odpowiedzi na pytania zadawa-
    ne przez klientów, jak również komunikacja na zewnątrz).
    Nawiązywanie kontaktu na zewnątrz jest o tyle trudne, że
    to Ty musisz być dobrze przygotowany do rozmowy, abyś
    nie został od razu zbyty. Ja kiedyś, gdy zaczynałem dzwo-
    nić do klientów, miałem zapisane trzy warianty rozmów.
    Zawsze je kładłem w takim miejscu, abym mógł szybko na
    nie zerknąć w razie potrzeby. Oczywiście zanim zacząłem
    z nich korzystać, czytałem je w taki sposób, aby wypowia-
    danie słów w nich zawartych wychodziło jak najnatural-
    niej. Napisanie scenariusza rozmowy daje gwarancję, że
    użyjemy różnych słów, a do nas będzie należała ocena,
    które najlepiej działają. Zwróćcie uwagę na sprzedawców,
    którzy do Was dzwonią, np. z ofertą na korzystanie
    5
       [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com