strategie-free-marketingu, Darmowe ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji Darmowa publikacja dostarczona przez Copyright by Złote Myśli & Andrzej Smoleń, rok 2010 Autor: Andrzej Smoleń Tytuł: Strategie free marketingu Data: 28.04.2011 Złote Myśli Sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice email: Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI .......................................................5 ...............................7 ................................ 10 ........................................................... 10 ................................................. 12 ............................................................ 15 ........................................... 18 ................................... 22 ............................ 24 ..... 28 .................................................................. 31 .................................................. 36 ......................................... 37 ........................ 39 .................................................................. 39 ................................ 41 ............. 45 .................................................................................. 47 ................................................... 51 ........................................................... 52 ................................................................ 54 ................. 56 ............................. 56 ................................ 59 ................................................................ 61 ...................................................... 64 ......................... 67 ................................. 67 ........................................................... 72 ...................... 75 .............................................................. 77 ................ 85 ......................................................... 93 ................................... 96 ........................................................ 101 ........................................ 103 .................................................... 109 ................................................................. 114 ................................... 118 ........................................................... 133 ............................................................... 137 .......................... 142 ............................ 146 ........................................................ 146 ............................ 158 ............................................... 158 .................................................................... 162 ....................................................................... 165 .................................................................... 169 ....................................................................... 172 ................ 179 .......... 181 STRATEGIE FREE MARKETINGU — darmowy fragment — Złote Myśli Marketing pozasieciowy Marketing pozasieciowy Telemarketing Drugą ważną rzeczą, na jaką powinieneś zwrócić uwagę, jest komunikacja za pomocą telefonu (zarówno odbiera- nie telefonów, udzielanie odpowiedzi na pytania zadawa- ne przez klientów, jak również komunikacja na zewnątrz). Nawiązywanie kontaktu na zewnątrz jest o tyle trudne, że to Ty musisz być dobrze przygotowany do rozmowy, abyś nie został od razu zbyty. Ja kiedyś, gdy zaczynałem dzwo- nić do klientów, miałem zapisane trzy warianty rozmów. Zawsze je kładłem w takim miejscu, abym mógł szybko na nie zerknąć w razie potrzeby. Oczywiście zanim zacząłem z nich korzystać, czytałem je w taki sposób, aby wypowia- danie słów w nich zawartych wychodziło jak najnatural- niej. Napisanie scenariusza rozmowy daje gwarancję, że użyjemy różnych słów, a do nas będzie należała ocena, które najlepiej działają. Zwróćcie uwagę na sprzedawców, którzy do Was dzwonią, np. z ofertą na korzystanie 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|