totalny model sprzedaży full version, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treści Wstęp 7 I. Zarządzanie sprzedażą 9 1. Menedżer sprzedaży — rola, zakres obowiązków, kompetencje 11 1.1. Bilans otwarcia, czyli uporządkowanie swojej roli 13 1.2. Określenie uprawnień w ramach obowiązków 15 1.3. Samoocena umiejętności w zakresie zarządzania zespołem handlowym 19 Dodatek 24 2. Formułowanie strategii sprzedaży 29 2.1. Określenie docelowych grup klientów oraz opracowanie oferty skierowanej do tych grup 31 2.2. Zdefiniowanie obszarów wyróżniających naszą firmę wśród konkurencji 33 2.3. Przygotowanie narzędzi umożliwiających dotarcie do klientów 36 2.4. Określenie poziomu sprzedaży 38 2.5. Sformułowanie strategii sprzedaży 39 4 Totalny Model Sprzedaży 3. Planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego 43 3.1. Określenie celów i działań spełniających założenia strategiczne 45 3.2. Planowanie realizacji celów strategicznych 48 3.3. Organizowanie czasu i zasobów w celu realizacji zadań — porady praktyczne 53 3.4. Monitorowanie realizacji zadań 55 4. Motywowanie zespołu handlowego 57 4.1. Utworzenie motywującego środowiska pracy poprzez system motywacyjny 60 4.2. Motywowanie na co dzień za pomocą zachęt pozafinansowych 61 4.3. Wynagrodzenie promujące aktywność w sprzedaży 71 Dodatek specjalny — przykłady motywatorów pozafinansowych z różnych firm i branż 74 5. Kontrola aktywności i wyników sprzedażowych 79 5.1. Obszary, częstotliwość i intensywność kontroli 81 5.2. Ocena realizacji zadań i celów poprzez feedback oraz konstruktywną krytykę 84 5.3. Zebrania zespołu jako narzędzie kontroli postępów w realizacji zadań 87 6. Budowanie lojalności klientów 91 6.1. Określenie celu programu i grupy docelowej 95 6.2. Przygotowanie oferty programu lojalnościowego 97 6.3. Dopasowanie programu do grupy docelowej 98 6.4. Wybór narzędzi do komunikowania się z grupą docelową 101 Spis treści 5 7. System zbierania uwag klientów, analizowania ich i reagowania na nie 103 7.1. Określenie źródeł uwag i reklamacji 106 7.2. Rejestrowanie uwag i reklamacji 107 7.3. Analizowanie uwag i reklamacji klientów 112 7.4. Umieszczenie działań naprawczych w planie pracy 113 II. Aktywna sprzedaż 117 8. Sprzedaż doradcza. Nowoczesne podejście do roli handlowca 119 8.1. Dlaczego klienci przychodzą do punktu sprzedaży? 122 8.2. Jak klient żyje i pracuje 124 8.3. Osobowość klienta a podejmowanie decyzji i oczekiwania wobec doradcy 130 8.4. Jakie kompetencje są potrzebne, by pełnić funkcję doradcy? 135 Dodatek 139 9. Budowanie oferty dla różnych grup odbiorców 143 9.1. Podział rynku potencjalnych odbiorców na segmenty 145 9.2. Wybór segmentów o największym potencjale zakupowym 146 9.3. Budowanie oferty i komunikacji marketingowej dopasowanej do segmentu 147 10. Aktywne dotarcie do klienta poprzez udział w promocjach 151 10.1. Grupa docelowa oraz produkt i oferta 154 10.2. Cel akcji i mierniki sukcesu akcji 154 10.3. Narzędzie dotarcia 155 10.4. Plan i budżet akcji promocyjnej 157 10.5. Szkolenie dla realizujących akcję 158 10.6. Analiza akcji promocyjnej 160 10.7. Obliczanie opłacalności akcji 162 6 Totalny Model Sprzedaży 11. Indywidualne narzędzia sprzedaży — budżet prokliencki 163 11.1. Ustalenie wysokości indywidualnego budżetu 167 11.2. Wybór narzędzi sprzedaży finansowanych z indywidualnego budżetu 168 11.3. Metody stosowania indywidualnych budżetów proklienckich 170 12. Telemarketing 173 12.1. Wybranie grupy docelowej 176 12.2. Znalezienie w sobie motywacji 177 12.3. Wyznaczenie celów akcji telemarketingowej 178 12.4. Zgromadzenie danych teleadresowych klientów z grupy docelowej 179 12.5. Napisanie harmonogramu działań 180 12.6. Opracowanie scenariusza rozmowy telefonicznej 181 12.7. Rejestrowanie i analizowanie rezultatów 183 13. Analiza i kontrola własnej aktywności sprzedażowej 187 13.1. Trzy filary sprzedaży 189 13.2. Fotografia czasu pracy. Analiza aktywności sprzedażowej 191 13.3. Analiza i kontrola własnej skuteczności sprzedażowej poprzez lejek sprzedaży 195 14. Technologie informatyczne i media społecznościowe w aktywnej sprzedaży 207 14.1. Funkcjonalności sklepu internetowego zwiększające poziom interakcji i sprzedaży 209 14.2. Wykorzystanie serwisów społecznościowych 211 14.3. Gry interaktywne na smartfon 214
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|