w zasięgu jednego telefonu. tajemnice mistrza kontaktów full, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lilyth.htw.pl
  • Podobne

     

    w zasięgu jednego telefonu. tajemnice mistrza kontaktów full, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    W zasiķgu jednego telefonu.
    Tajemnice mistrza kontaktw
    Autorzy: Jeffrey W. Meshel, Douglas Garr
    TĀumaczenie: Grzegorz P. Kowalski
    ISBN: 83-246-0441-3
    TytuĀ oryginaĀu
    Format: B5, stron: 220
    NawiĴŃ kontakty przynĴszĴce sukces!
    NawiĴzywanie i pielķgnowanie relacji z ludłmi to podstawa sukcesu zawodowego.
    Czķsto mwi siķ, Ńe dobrze jest wiedzieě wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znaěÈ
    wszystkich. Rozmowa, a nawet pojedyncze sĀowa mogĴ zadecydowaě o losach
    waŃnego przedsiķwziķcia. Kolejna duŃa sprzedaŃ, korzystna umowa czy wielki sukces
    niejednokrotnie zaleŃĴ od pierwszego wraŃenia. Dlatego nawiĴzywanie relacji ma tak
    ogromne znaczenie.
    KsiĴŃka zawiera mnstwo przydatnych rad, ktre przyniosĴ nieocenionĴ pomoc
    zarwno poczĴtkujĴcym, jak i zaprawionym w bojach biznesmenom. KorzystajĴc
    z zawartych w niej wskazwek, zwiķkszysz efektywnoľě kaŃdej rozmowy. Autor
    podkreľla jednak, Ńe nawiĴzywanie kontaktw nie polega na wykorzystywaniu ludzi,
    ale przede wszystkim jest dawaniem i dzieleniem siķ z innymi. To obowiĴzkowa
    lektura dla kaŃdego, kto chce stworzyě, rozbudowaě i rozwinĴě firmķ.
    ¤ Cenne rady: jak szczerze i naturalnie nawiĴzywaě kontakty z klientami
    ¤ Filozofia dawania: pomaganie innym to najlepszy sposb na pozyskanie
    dobrych kontaktw
    ¤ ZarzĴdzanie sprzedaŃĴ: ustalanie i osiaganie celw handlowych
    ¤ Korzystanie ze skutecznych technik sprzedaŃy: jak zamieniě nie w moŃe,
    a moŃe w tak
    Spis treści
    Podziękowania
    7
    Wprowadzenie
    9
    Część I PODSTAWY
    1
    Zielony dwudziestojednolatek
    21
    Jakie wnioski wyciągnąłem z przeszłości
    2
    Podstawy budowania sieci kontaktów
    35
    3
    Nie pytaj: „Co będę z tego miał?”
    45
    4
    Postrzeganie siebie oczami innych
    55
    Jak Cię widzą inni
    5
    Jak przełamać nieśmiałość
    69
    6
    Podstawowe techniki sprzedaży
    79
    Zmień „nie” w „może” i „może” w „tak”
    7
    Sztuka sprzedaży
    93
    8
    Baza danych
    105
    To, co wiesz o tych, których znasz
    Część II TECHNIKI DLA ZAAWANSOWANYCH
    9
    Stwórz efektywną grupę kontaktów
    121
    10
    Dynamika budowania sieci kontaktów
    133
    11
    Działalność grup kontaktów
    151
     6
    Spis treści
    12
    Budowanie sieci kontaktów w szerszym aspekcie
    165
    13
    Podnoszenie poprzeczki
    177
    Korzyści płynące z budowania sieci kontaktów
    14
    Jak inni eksperci budują sieci kontaktów
    187
    Trzy punkty widzenia
    15
    Satysfakcja z budowania sieci kontaktów
    207
    Skorowidz
    213
    2
    Podstawy budowania
    sieci kontaktów
    en Hogan, jedna z legend golfa, znany był ze swego klasycznego
    wymachu, intensywnej pracy i dziwacznego, powściągliwego cha-
    rakteru. Słynny z lakoniczności, w czasie konkursu unikał na polu
    przyjacielskich żartów. Zapytany przez dziennikarza o sekret jego
    gry, odpowiedział tylko, że ten „jest głęboko ukryty”. Jako że nigdy
    nie mówił dużo, znawcy golfa uznali, iż miał na myśli ciągły trening.
    Jednak Hoganowi chodziło o to, że nie ma żadnego sekretu. Dość
    logiczne, jak mniemam. Jednak zawsze czułem, że ta historia ma
    drugie dno. Wszyscy świetni golfiści — a w zasadzie wszyscy spor-
    towcy i ludzie sukcesu — mają jedną wspólną cechę. Do perfekcji
    opanowali podstawy. Niekoniecznie muszą trzymać kij dokładnie
    w ten sam sposób i machać nim z tą samą siłą, jednak każdy zawo-
    dowy trener powie Ci, że istnieją trzy czy cztery podstawowe ele-
    menty, które nigdy się nie zmieniają. Możesz przeanalizować na-
    grania wideo, a dostrzeżesz, że każdy gracz w golfa pewne
    proste
    czynności wykonuje dokładnie tak samo jak inni.
    To samo odnosi się do prowadzenia interesów. Zrozumienie
    i wprowadzenie w życie podstaw budowania sieci kontaktów jest
    fundamentem sukcesu na tym polu. Niektóre z tych zasad mogą się
    B
     36
    W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów
    wydawać oczywiste. Jednak często zdumiewa mnie, jak wielu ludzi,
    których spotykam w swojej pracy, nie zna podstaw. Oczywiste jest
    też, że podobnie jak sportowcy, musisz ciągle pracować nad tymi
    umiejętnościami. Celem jest absolutne mistrzostwo, a jeśli jesteś
    pokorny, to bez względu na poziom, jaki osiągniesz, będziesz wie-
    dział, że mistrzostwo nigdy nie będzie kompletne.
    Jednym z najlepszych przykładów jest pewien człowiek, określa-
    jący się mianem eksperta w budowaniu sieci kontaktów. Nazwijmy
    go David. Tak się składa, że obecnie pisze on książkę na ten temat.
    David jest bardzo znanym ekspertem w kręgach inwestorów ventu-
    re, a jego reputacja jest już tak dobra, że prowadzi wykłady w całym
    kraju. Słynie z umiejętności zdobywania ogromnych sum pieniędzy;
    widać, że inwestorzy bardzo mu ufają. Kiedy pierwszy raz go spo-
    tkałem, odbyliśmy krótką lecz wciągającą rozmowę i pomyślałem,
    że kolejne spotkanie obu nam mogłoby wyjść na dobre. Nie wia-
    domo, jakie powiązania mogą pojawić się między naszymi firmami.
    Niektórzy z jego klientów mogą prowadzić interesy na polu, którym
    ja się zajmuję. David był bardzo zainteresowany. Na zakończenie
    rozmowy powiedziałem, że na pewno się do niego odezwę, zaś on
    odpowiedział, że będzie czekał na mój telefon.
    W następnym tygodniu zadzwoniłem do niego, aby umówić się
    na spotkanie. Nie zastałem go, więc zostawiłem wiadomość. Nie
    oddzwonił. Było to dziwne — może nie dostał mojej wiadomości.
    Zadzwoniłem więc ponownie i zostawiłem kolejną wiadomość. Znów
    nie doczekałem się odpowiedzi. Wielu ludzi nie uznałoby tego za coś
    dziwnego. Spotykasz kogoś, wszystko idzie świetnie, oboje obiecujecie
    podtrzymać kontakt, ale po jakimś czasie osoba, z którą miałeś zjeść
    obiad, nie interesuje się już tym, co zaszło. Wasza współpraca prze-
    staje być dla niej priorytetem; jest zbyt zajęta albo ma inne powody.
    Nie powinniśmy traktować tego jako osobistej zniewagi, ale ja wła-
    śnie tak to odbieram. Jego zachowanie mnie rozczarowało.
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com