więcej niż osho. idee, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tykypyfyfy.xlx.pl
  • Podobne

     

    więcej niż osho. idee, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treści
    Wstęp . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
    Rozdział 1. Saga współczesnych mistrzów . . . . . . . . . . . . . . . . 13
    Przegląd twórców głębokiej mądrości duchowej . . . . . . . . . . . 15
    Wielcy mistrzowie i wielkie mądrości
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    18
    Aurobindo i świadomość ponadumysłowa
    . . . . . . . . . . . . . . .
    18
    Krishnamurti — mistrz, który się zbuntował
    . . . . . . . . . . . . . .
    20
    Ramakrishna — tam, gdzie umysł jest wszystkim
    . . . . . . . . . . .
    21
    Osho — jeśli prawdą jest to, co powiedziałem, przeżyję
    . . . . . . . .
    22
    Rozdział 2. Mistrz i uczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
    Mistrz idealny
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    27
    Mistrz zewnętrzny jest przewodnikiem
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    28
    Prawdziwy mistrz nie musi niczego udowadniać
    . . . . . . . . . . .
    30
    Cechy fałszywych nauczycieli
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    33
    Rozdział 3. Inteligencja i wysiłek, by stać się kimś . . . . . . . . . . . . 35
    Intelekt i inteligencja
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    37
    To, co czyni nas kretynami
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    38
    Wysiłek, by być kimś, w naukach Osho
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    40
    Osho na drodze medytacji
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    44
    Potęga umysłu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    46
    Zmysł prawie utracony — intuicja
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    50
    Mózg — organ w pełni rozwoju
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    52
    Osho przestrzega nas przed niebezpieczeństwem ograniczeń
    . . . .
    53
    Rozdział 4. Niebezpieczeństwa ego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
    Rodzimy się obdarzeni autentycznym bytem
    . . . . . . . . . . . . . .
    59
    Pojawienie się ego w okresie dzieciństwa
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    60
    Osho przestrzega, że cierpimy z powodu ego
    . . . . . . . . . . . . . .
    62
    Kilka rad Osho na pokonanie ego
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    63
    Rozdział 5. Pułapki sukcesu i władzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
    Pułapki na drodze do wewnętrznego poznania
    i mądrości duchowej
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    71
    Pochlebstwa, ego, chełpliwość i to, co nietranscendentne
    . . . . . . .
    73
    Władza i rezygnacja według szkoły Osho
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    74
    Rozdział 6. Przemoc według Osho . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
    Duchowość zaczyna się od odrzucenia przemocy
    . . . . . . . . . . .
    81
    Przemoc a nasza zwierzęca przeszłość
    . . . . . . . . . . . . . . . . .
    82
    Jak zawrócić z drogi przemocy?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    84
    Rozdział 7. Medytacja, taniec i muzyka — składowe szkoły Osho . . . 87
    W poszukiwaniu świata spokoju
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    89
    Dźwięk mantry, aby osiągnąć ciszę
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    90
    Taniec jako droga ku transcendencji
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    92
    Rozdział 8. Fałszywa koncepcja czasu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
    Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    97
    Czas jest wymysłem człowieka
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    98
    Relatywne mierzenie czasu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    100
    Upaniszady a umysł kwantowy
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    101
    Rozdział 9. Seks według Osho . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
    Osho i jego wyobrażenie o miłości i seksie
    . . . . . . . . . . . . . .
    107
    Seks w ujęciu Osho
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    109
    Ego jako wróg miłości i seksu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    110
    Jak podchodzić do seksu?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    111
    Tantra — święty seks
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    112
    Panća Tattwa, czyli ceremonia tantryczna
    w pełnym tego słowa znaczeniu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    113
    Nieco więcej o kundalini
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    116
    Czakry — punkty specyicznej medytacji
    . . . . . . . . . . . . . . .
    117
    Medytacja służąca pobudzeniu kundalini
    . . . . . . . . . . . . . . .
    118
    Niektóre z efektów budzenia kundalini
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    120
    Rozdział 10. Zen i medytacja według szkoły Osho . . . . . . . . . . . 123
    Wprowadzenie do zen
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    125
    Żyć tu i teraz
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    127
    Medytacja
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    128
    Proste ćwiczenie w medytacji zen
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    132
    Krótkie wprowadzenie do praktyki koan
    . . . . . . . . . . . . . . .
    133
    Rozdział 11. Radość i szczęście według Osho . . . . . . . . . . . . . . 137
    Szczęście i radość
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    139
    Szczęście powinno pochodzić z naszej świadomości
    . . . . . . . .
    140
    Podstawy szczęścia
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    140
    Gdzie rodzi się nieszczęście?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    142
    Klucz do szczęścia według szkoły Osho
    . . . . . . . . . . . . . . . .
    142
    Przede wszystkim być sobą
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    143
    Rozdział 12. Oświecenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
    Czym jest oświecenie?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    149
    Jak osiągnąć stan oświecenia?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    150
    W oświecenie należy uwierzyć
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    152
    Odmienne stany świadomości
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    153
    Władza oświecenia
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    155
    Rozdział 13. Umysł . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
    Umysł to organ zanurzony w potoku słów
    . . . . . . . . . . . . . .
    161
    Medytacja to nieobecność myśli
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    164
    Medytacja świadka
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    165
    Zanurzając się w teraźniejszości
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    166
    Rozdział 14. Filozoia Osho a zachodnie religie . . . . . . . . . . . . 169
    Brutalne religie a pokojowe ilozoie
    . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    171
    Różne pojęcia nieśmiertelności
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    173
    Poszukiwanie wewnętrzne a poszukiwanie zewnętrzne
    . . . . . . .
    174
    Sprzeczne poglądy na temat seksu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    176
    Epilog . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179
    Dodatek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181
    Bibliograia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184
    8.
    Fałszywa
    koncepcja czasu
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com