word 2007 pl. ćwiczenia praktyczne full version, ebooki2

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cheetah-girl.keep.pl
  • Podobne

     

    word 2007 pl. ćwiczenia praktyczne full version, ebooki2

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    //-->4Word 2007 PL • Ćwiczenia praktyczneRozdział 5. Formatowanie dokumentówZmiana atrybutów tekstuZabawy z koloramiZmiana kroju czcionekZmiana rozmiaru czcionekMotywyFormatowanie akapitówFormatowanie z wykorzystaniem stylów79808589919394109Rozdział 6. Tworzenie tabelRysowanie tabel, czyli przyjemne z pożytecznym113132Rozdział 7. Tworzenie i edycja listListy wypunktowaneListy numerowaneListy wielopoziomowe (hierarchiczne)145145148151W jaki sposób najlepiej rozpocząć pracę z nowym progra-mem? Cóż, na to pytanie nie ma chyba jednoznacznej odpo-wiedzi. Niektórym odpowiada bardzo szczegółowe studiowa-nie dokumentacji programu i sprawdzanie kolejno jego funkcji. Inniwolą samodzielnie rozgryzać problemy i do dokumentacji sięgają do-piero wtedy, gdy program zapędzi ich w kozi róg. Wybór metody należyoczywiście do Ciebie i mam nadzieję, że niniejsza książeczka będzieCi bardzo pomocna przy wyborze sposobu postępowania. Nie powi-nieneś się jednak przejmować — nie taki diabeł straszny, jak go ma-lują i z pewnością po zakończeniu lektury niniejszej książeczki niebędziesz miał żadnych problemów z tworzeniem nawet bardzo za-awansowanych dokumentów.Microsoft Word 2007 pozwala na szybkie tworzenie różnego rodzajudokumentów, od bardzo prostych do bardzo rozbudowanych, a jegonajwiększą zaletą jest to, że na każdym etapie tworzenia dokumentuzapewnia użytkownikowi maksymalne wsparcie i oferuje wiele uła-twień, dzięki czemu zamiast na docelowym wyglądzie dokumentu24Word 2007 PL • Ćwiczenia praktycznemożesz skoncentrować się na jego treści — nadanie dziełu profesjonal-nego wyglądu będzie zazwyczaj wymagało tylko kilku dodatkowychnaciśnięć klawiszy oraz wykonania kilku prostych poleceń. Resztązajmie się Word…Ć W I C Z E N I E2.1Tworzenie nowego, pustego dokumentuJak mogę utworzyć nowy, czysty dokument i kiedy mogę rozpocząćwpisywanie tekstu?Nowy dokument został automatycznie utworzony w momencie uru-chamiania Worda. Praktycznie rzecz biorąc, wpisywanie treści nowegodokumentu możesz rozpocząć od momentu, w którym na ekranieedytora pojawi się biała pusta strona z migającym kursorem w pierw-szym wierszu. Jeżeli chcesz utworzyć kolejny pusty dokument, tomożesz tego dokonać w następujący sposób:1.Naciśnij przyciskMicrosoft Officeznajdujący się w lewej,górnej części głównego okna programu.2.Z menu wybierz polecenieNowy.Na ekranie pojawi się oknodialogoweNowy dokument(rysunek 2.1).Rysunek 2.1.Tworzenie nowego, pustego dokumentu przy użyciu oknadialogowego Nowy dokument3.Zwróć uwagę, że domyślnie zaznaczona jest kategoriaPustei niedawno używanei szablonPusty dokument.Rozdział 2. • Tworzenie i edycja pierwszych dokumentów254.Naciśnij przyciskUtwórz.Gotowe! Na ekranie pojawi się nowy,pusty dokument i możesz rozpocząć wpisywanie tekstu.Aby szybko stworzyć nowy, pusty dokument oparty na domyślnymszablonie, naciśnij po prostu kombinację klawiszyCtrl+N.Pamiętaj,że utworzenie nowego, pustego dokumentu nie ma żadnego wpływuna otwarte wcześniej dokumenty (a w szczególności nie powoduje ichautomatycznego zamknięcia).Ć W I C Z E N I E2.2Wpisywanie tekstuUtwórz nowy, pusty dokument, a następnie wpisz poniższy fragmenttekstu, zachowując jego układ.Owczarek niemieckiKraj pochodzenia: NiemcyData publikacji wzorca oryginalnego: 30.08.1991Klasyfikacja FCI. Grupa 1 (Owczarki z wyjątkiem szwajcarskich psówpasterskich). Sekcja 1 (Owczarki). Rasa, w której obowiązują próby pracy.Zachowanie i charakter. W swym zachowaniu i charakterze owczarekniemiecki powinien być zrównoważony, pewny siebie, absolutnie naturalnyi nieagresywny (poza sytuacją, gdy został pobudzony), czujny i posłuszny.Powinien cechować się odwagą, silnym charakterem i popędem walki. Pecechy czynią zeń dobrego psa towarzyszącego, stróżującego, obronnego,służbowego i pasterskiego.Podczas wpisywania tekstu nie naciskaj klawiszaEnterna końcu każdejlinii tekstu (tzw. błąd maszynistki). Pisząc w taki sposób, otrzymałbyśtekst, w którym każda linia byłaby osobnym akapitem, co później,w trakcie formatowania dokumentu, sprawiłoby Ci wiele kłopotu.Pamiętaj — taki sposób wpisywania tekstu jest poważnym błędem.Przeniesienie niemieszczących się wyrazów do następnej linii jest zadaniemedytora tekstu. KlawiszaEnterużywaj tylko wtedy, gdy chcesz świadomierozpocząć nowy akapit. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com