totalny model sprzedaży full scan, ebooki2

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • animecen.pev.pl
  • Podobne

     

    totalny model sprzedaży full scan, ebooki2

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    //-->Spis treściWstęp7I. Zarządzanie sprzedażą1.Menedżer sprzedaży — rola, zakres obowiązków, kompetencje1.1. Bilans otwarcia, czyli uporządkowanie swojej roli1.2. Określenie uprawnień w ramach obowiązków1.3. Samoocena umiejętnościw zakresie zarządzania zespołem handlowymDodatekFormułowanie strategii sprzedaży2.1. Określenie docelowych grup klientóworaz opracowanie oferty skierowanej do tych grup2.2. Zdefiniowanie obszarówwyróżniających naszą firmę wśród konkurencji2.3. Przygotowanie narzędzi umożliwiającychdotarcie do klientów2.4. Określenie poziomu sprzedaży2.5. Sformułowanie strategii sprzedaży911131519242931333638392.Kup książkęPoleć książkę43.Totalny Model SprzedażyPlanowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego3.1. Określenie celów i działańspełniających założenia strategiczne3.2. Planowanie realizacji celów strategicznych3.3. Organizowanie czasu i zasobóww celu realizacji zadań — porady praktyczne3.4. Monitorowanie realizacji zadańMotywowanie zespołu handlowego4.1. Utworzenie motywującegośrodowiskapracypoprzez system motywacyjny4.2. Motywowanie na co dzieńza pomocą zachęt pozafinansowych4.3. Wynagrodzenie promujące aktywność w sprzedażyDodatek specjalny — przykłady motywatorówpozafinansowych z różnych firm i branżKontrola aktywności i wyników sprzedażowych5.1. Obszary, częstotliwość i intensywność kontroli5.2. Ocena realizacji zadań i celów poprzez feedbackoraz konstruktywną krytykę5.3. Zebrania zespołu jako narzędziekontroli postępów w realizacji zadań43454853555760617174798184874.5.6.Budowanie lojalności klientów916.1. Określenie celu programu i grupy docelowej956.2. Przygotowanie oferty programu lojalnościowego976.3. Dopasowanie programu do grupy docelowej986.4. Wybór narzędzi do komunikowania się z grupą docelową 101Kup książkęPoleć książkęSpis treści7.System zbierania uwag klientów,analizowania ich i reagowania na nie7.1. Określenieźródełuwag i reklamacji7.2. Rejestrowanie uwag i reklamacji7.3. Analizowanie uwag i reklamacji klientów7.4. Umieszczenie działań naprawczych w planie pracy5103106107112113II. Aktywna sprzedaż8.Sprzedaż doradcza. Nowoczesne podejście do roli handlowca8.1. Dlaczego klienci przychodzą do punktu sprzedaży?8.2. Jak klientżyjei pracuje8.3. Osobowość klienta a podejmowanie decyzjii oczekiwania wobec doradcy8.4. Jakie kompetencje są potrzebne,by pełnić funkcję doradcy?DodatekBudowanie oferty dla różnych grup odbiorców9.1. Podział rynku potencjalnych odbiorców na segmenty9.2. Wybór segmentów o największym potencjale zakupowym9.3. Budowanie oferty i komunikacji marketingowejdopasowanej do segmentu1171191221241301351391431451461471511541541551571581601629.10. Aktywne dotarcie do klienta poprzez udział w promocjach10.1. Grupa docelowa oraz produkt i oferta10.2. Cel akcji i mierniki sukcesu akcji10.3. Narzędzie dotarcia10.4. Plan i budżet akcji promocyjnej10.5. Szkolenie dla realizujących akcję10.6. Analiza akcji promocyjnej10.7. Obliczanie opłacalności akcjiKup książkęPoleć książkę6Totalny Model Sprzedaży16316716817017317617717817918018118318718919119511. Indywidualne narzędzia sprzedaży — budżet prokliencki11.1. Ustalenie wysokości indywidualnego budżetu11.2. Wybór narzędzi sprzedaży finansowanychz indywidualnego budżetu11.3. Metody stosowania indywidualnychbudżetów proklienckich12. Telemarketing12.1. Wybranie grupy docelowej12.2. Znalezienie w sobie motywacji12.3. Wyznaczenie celów akcji telemarketingowej12.4. Zgromadzenie danych teleadresowychklientów z grupy docelowej12.5. Napisanie harmonogramu działań12.6. Opracowanie scenariusza rozmowy telefonicznej12.7. Rejestrowanie i analizowanie rezultatów13. Analiza i kontrola własnej aktywności sprzedażowej13.1. Trzy filary sprzedaży13.2. Fotografia czasu pracy. Analiza aktywności sprzedażowej13.3. Analiza i kontrola własnej skutecznościsprzedażowej poprzez lejek sprzedaży14. Technologie informatyczne i media społecznościowew aktywnej sprzedaży14.1. Funkcjonalności sklepu internetowegozwiększające poziom interakcji i sprzedaży14.2. Wykorzystanie serwisów społecznościowych14.3. Gry interaktywne na smartfon207209211214Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com