tworzenie-aplikacji-dla-ios-we-flashu.-receptury scan, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • animecen.pev.pl
  • Podobne

     

    tworzenie-aplikacji-dla-ios-we-flashu.-receptury scan, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Spis treci
    O autorze
    9
    Podzikowania
    11
    O recenzentach
    13
    Wstp
    15
    Rozdzia 1. Wstp do tworzenia aplikacji iOS
    21
    Wstp
    22
    Rejestracja w programie iOS Developer Program
    22
    Dostp do serwisu iOS Provisioning Portal
    29
    Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie Windows
    32
    Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie MAC OS X
    34
    Uzyskiwanie certyfikatu programisty
    35
    Tworzenie certyfikatu P12 w systemie Windows
    38
    Tworzenie certyfikatu P12 w systemie MAC OS X
    41
    Rejestracja urzdzenia
    43
    Tworzenie identyfikatora aplikacji
    47
    Tworzenie programistycznego profilu informacyjnego
    50
    Instalacja profilu informacyjnego na urzdzeniu
    53
     Spis treci
    Rozdzia 2. Tworzenie aplikacji iOS w programie Flash
    57
    Wstp
    57
    Instalacja AIR SDK
    58
    Tworzenie dokumentu AIR for iOS
    60
    Umieszczanie elementów na stole montaowym
    63
    Opis dziaania
    66
    Ogólne ustawienia rodowiska AIR for iOS
    66
    Opis dziaania
    68
    Ustawienia wdraania aplikacji w rodowisku AIR for iOS
    70
    Kompilacja w programie Flash Professional
    73
    Instalacja aplikacji przy uyciu iTunes
    75
    Rozdzia 3. Tworzenie pierwszej aplikacji
    79
    Wstp
    79
    Tworzenie podstawowej klasy dokumentu
    80
    Zapobieganie przejciu ekranu w stan bezczynnoci
    82
    Wielozadaniowo
    85
    Eleganckie zamykanie aplikacji
    87
    Doczanie klas do symboli klipów filmowych
    89
    Korzystanie z ptli uaktualnie
    92
    Doczanie obrazu rozruchowego aplikacji
    96
    Doczanie ikon
    99
    Edycja pliku deskryptora aplikacji
    101
    Zdalne debugowanie
    104
    Rozdzia 4. Konwersja projektów Flash na platform iOS
    109
    Wstp
    109
    Interakcja z uytkownikiem
    110
    Zapisywanie stanu aplikacji
    115
    Spaszczanie listy wywietlania
    118
    Konwersja grafiki wektorowej na rastrow
    121
    Zmiana rozmiarów bitmap
    126
    Maskowanie obiektów
    129
    Praca z zewntrznymi plikami SWF
    132
    Rozdzia 5. Technologia Multi-touch i gesty
    137
    Wstp
    137
    Ustawianie trybu interakcji z punktem kontaktu
    138
    Wykrywanie kilku punktów kontaktu
    141
    Przeciganie kilku wywietlonych obiektów
    146
    ledzenie ruchu
    150
    Ustawianie trybu interakcji z uyciem gestów
    152
    Obsuga gestu machnicia
    156
    Przewijanie obiektu
    159
    Obracanie obiektu
    162
    Powikszanie i zmniejszanie obiektu
    164
    4
     Spis treci
    Rozdzia 6. Akceleracja sprztowa grafiki
    167
    Wstp
    167
    Porównanie grafiki wektorowej i rastrowej
    168
    Tryb GPU-Blend
    171
    Tryb GPU-Vector
    176
    Buforowanie bitmap
    181
    Buforowanie z uyciem macierzy
    187
    Dostp do bitmap w kodzie ActionScript
    192
    Wczytywanie bitmap w trakcie dziaania programu
    196
    Praca z zestawami sprite’ów
    200
    Animowanie bitmap z uyciem ActionScript
    205
    Rozdzia 7. Praca z tekstem i wirtualn klawiatur
    209
    Wstp
    209
    Uywanie czcionek urzdzenia w polach tekstowych
    210
    Korzystanie z osadzonych czcionek w polach tekstowych
    213
    Wejciowe pole tekstowe
    217
    Pobieranie tekstu
    221
    Konfigurowalne przewijanie podczas aktywacji wirtualnej klawiatury
    223
    Uaktualnianie dynamicznych pól tekstowych
    227
    Uycie natywnych kontrolek tekstowych iOS
    231
    Rozdzia 8. Zmiany rozdzielczoci i orientacji ekranu
    237
    Wstp
    237
    Wybór docelowego urzdzenia
    238
    Dostosowywanie do ekranów Retina
    241
    Obsuga urzdze o rónej rozdzielczoci ekranu
    246
    Ustawianie domylnego formatu ekranu
    251
    Wczanie automatycznej orientacji
    252
    Nasuchiwanie na zmiany orientacji
    255
    Reakcja na zmiany orientacji
    258
    Rozdzia 9. API geolokalizacji i akcelerometru
    263
    Wstp
    263
    Okrelanie biecego pooenia
    264
    Okrelanie prdkoci i kierunku poruszania si
    269
    Sprawdzanie dostpnoci geolokalizacji
    273
    Reagowanie na zmiany zarejestrowane przez akcelerometr
    277
    Wykrywanie potrzsania
    282
    Rozdzia 10. Obsuga kamery i mikrofonu
    287
    Wstp
    287
    Zapisywanie w rolce z aparatu
    288
    Odczyt rolki z aparatu
    291
    Fotografowanie z uyciem domylnej aplikacji
    296
    5
     Spis treci
    Praca z wbudowanymi aparatami
    300
    Nagrywanie dwiku z uyciem mikrofonu
    304
    Odtwarzanie nagranego dwiku
    309
    Rozdzia 11. Wywietlanie stron WWW
    315
    Wstp
    315
    Wywietlanie strony WWW w Safari
    316
    Renderowanie strony WWW w aplikacji
    318
    Przegldanie historii wywietlanych stron
    321
    Renderowanie lokalnej strony WWW
    325
    Dynamiczne generowanie lokalnej strony WWW
    328
    Tworzenie zrzutu strony WWW
    334
    Rozdzia 12. Praca z wideo i dwikiem
    337
    Wstp
    337
    Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie FLV
    338
    Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie H.264
    343
    Kontrola odtwarzania wideo
    348
    Osadzanie dwiku
    353
    Odtwarzanie osadzonego dwiku
    355
    Strumie dwiku
    358
    Kontrola odtwarzania dwiku
    362
    Rozdzia 13. czno, cigo i schematy URI
    367
    Wstp
    367
    Monitorowanie poczenia z internetem
    368
    Ustawianie staego poczenia Wi-Fi
    372
    Dostp do wasnych katalogów aplikacji
    374
    Zapisywanie plików
    377
    Odczytywanie plików
    381
    Uruchamianie aplikacji systemowych
    385
    Uruchamianie App Store
    389
    Uruchamianie aplikacji Mapy
    391
    Okrelanie wymaga sprztowych
    395
    Rozdzia 14. Uywanie natywnych rozszerze i ADT
    399
    Wstp
    399
    Kompilacja w wierszu polece w systemie Windows
    400
    Kompilacja w wierszu polece w systemie Mac OS X
    406
    Korzystanie z natywnego rozszerzenia
    411
    Tworzenie pakietu z natywnym rozszerzeniem
    416
    Wczanie trybu Interpreter Mode
    420
    Uruchamianie ADT poza katalogiem instalacyjnym programu Flash Professional CS5
    424
    6
      [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com