tworzenie-aplikacji-dla-ios-we-flashu.-receptury scan, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treci O autorze 9 Podzikowania 11 O recenzentach 13 Wstp 15 Rozdzia 1. Wstp do tworzenia aplikacji iOS 21 Wstp 22 Rejestracja w programie iOS Developer Program 22 Dostp do serwisu iOS Provisioning Portal 29 Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie Windows 32 Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie MAC OS X 34 Uzyskiwanie certyfikatu programisty 35 Tworzenie certyfikatu P12 w systemie Windows 38 Tworzenie certyfikatu P12 w systemie MAC OS X 41 Rejestracja urzdzenia 43 Tworzenie identyfikatora aplikacji 47 Tworzenie programistycznego profilu informacyjnego 50 Instalacja profilu informacyjnego na urzdzeniu 53 Spis treci Rozdzia 2. Tworzenie aplikacji iOS w programie Flash 57 Wstp 57 Instalacja AIR SDK 58 Tworzenie dokumentu AIR for iOS 60 Umieszczanie elementów na stole montaowym 63 Opis dziaania 66 Ogólne ustawienia rodowiska AIR for iOS 66 Opis dziaania 68 Ustawienia wdraania aplikacji w rodowisku AIR for iOS 70 Kompilacja w programie Flash Professional 73 Instalacja aplikacji przy uyciu iTunes 75 Rozdzia 3. Tworzenie pierwszej aplikacji 79 Wstp 79 Tworzenie podstawowej klasy dokumentu 80 Zapobieganie przejciu ekranu w stan bezczynnoci 82 Wielozadaniowo 85 Eleganckie zamykanie aplikacji 87 Doczanie klas do symboli klipów filmowych 89 Korzystanie z ptli uaktualnie 92 Doczanie obrazu rozruchowego aplikacji 96 Doczanie ikon 99 Edycja pliku deskryptora aplikacji 101 Zdalne debugowanie 104 Rozdzia 4. Konwersja projektów Flash na platform iOS 109 Wstp 109 Interakcja z uytkownikiem 110 Zapisywanie stanu aplikacji 115 Spaszczanie listy wywietlania 118 Konwersja grafiki wektorowej na rastrow 121 Zmiana rozmiarów bitmap 126 Maskowanie obiektów 129 Praca z zewntrznymi plikami SWF 132 Rozdzia 5. Technologia Multi-touch i gesty 137 Wstp 137 Ustawianie trybu interakcji z punktem kontaktu 138 Wykrywanie kilku punktów kontaktu 141 Przeciganie kilku wywietlonych obiektów 146 ledzenie ruchu 150 Ustawianie trybu interakcji z uyciem gestów 152 Obsuga gestu machnicia 156 Przewijanie obiektu 159 Obracanie obiektu 162 Powikszanie i zmniejszanie obiektu 164 4 Spis treci Rozdzia 6. Akceleracja sprztowa grafiki 167 Wstp 167 Porównanie grafiki wektorowej i rastrowej 168 Tryb GPU-Blend 171 Tryb GPU-Vector 176 Buforowanie bitmap 181 Buforowanie z uyciem macierzy 187 Dostp do bitmap w kodzie ActionScript 192 Wczytywanie bitmap w trakcie dziaania programu 196 Praca z zestawami sprite’ów 200 Animowanie bitmap z uyciem ActionScript 205 Rozdzia 7. Praca z tekstem i wirtualn klawiatur 209 Wstp 209 Uywanie czcionek urzdzenia w polach tekstowych 210 Korzystanie z osadzonych czcionek w polach tekstowych 213 Wejciowe pole tekstowe 217 Pobieranie tekstu 221 Konfigurowalne przewijanie podczas aktywacji wirtualnej klawiatury 223 Uaktualnianie dynamicznych pól tekstowych 227 Uycie natywnych kontrolek tekstowych iOS 231 Rozdzia 8. Zmiany rozdzielczoci i orientacji ekranu 237 Wstp 237 Wybór docelowego urzdzenia 238 Dostosowywanie do ekranów Retina 241 Obsuga urzdze o rónej rozdzielczoci ekranu 246 Ustawianie domylnego formatu ekranu 251 Wczanie automatycznej orientacji 252 Nasuchiwanie na zmiany orientacji 255 Reakcja na zmiany orientacji 258 Rozdzia 9. API geolokalizacji i akcelerometru 263 Wstp 263 Okrelanie biecego pooenia 264 Okrelanie prdkoci i kierunku poruszania si 269 Sprawdzanie dostpnoci geolokalizacji 273 Reagowanie na zmiany zarejestrowane przez akcelerometr 277 Wykrywanie potrzsania 282 Rozdzia 10. Obsuga kamery i mikrofonu 287 Wstp 287 Zapisywanie w rolce z aparatu 288 Odczyt rolki z aparatu 291 Fotografowanie z uyciem domylnej aplikacji 296 5 Spis treci Praca z wbudowanymi aparatami 300 Nagrywanie dwiku z uyciem mikrofonu 304 Odtwarzanie nagranego dwiku 309 Rozdzia 11. Wywietlanie stron WWW 315 Wstp 315 Wywietlanie strony WWW w Safari 316 Renderowanie strony WWW w aplikacji 318 Przegldanie historii wywietlanych stron 321 Renderowanie lokalnej strony WWW 325 Dynamiczne generowanie lokalnej strony WWW 328 Tworzenie zrzutu strony WWW 334 Rozdzia 12. Praca z wideo i dwikiem 337 Wstp 337 Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie FLV 338 Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie H.264 343 Kontrola odtwarzania wideo 348 Osadzanie dwiku 353 Odtwarzanie osadzonego dwiku 355 Strumie dwiku 358 Kontrola odtwarzania dwiku 362 Rozdzia 13. czno, cigo i schematy URI 367 Wstp 367 Monitorowanie poczenia z internetem 368 Ustawianie staego poczenia Wi-Fi 372 Dostp do wasnych katalogów aplikacji 374 Zapisywanie plików 377 Odczytywanie plików 381 Uruchamianie aplikacji systemowych 385 Uruchamianie App Store 389 Uruchamianie aplikacji Mapy 391 Okrelanie wymaga sprztowych 395 Rozdzia 14. Uywanie natywnych rozszerze i ADT 399 Wstp 399 Kompilacja w wierszu polece w systemie Windows 400 Kompilacja w wierszu polece w systemie Mac OS X 406 Korzystanie z natywnego rozszerzenia 411 Tworzenie pakietu z natywnym rozszerzeniem 416 Wczanie trybu Interpreter Mode 420 Uruchamianie ADT poza katalogiem instalacyjnym programu Flash Professional CS5 424 6
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|