web-analytics-2.0.-swiadome-rozwijanie-witryn-internetowych full version, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lilyth.htw.pl
  • Podobne

     

    web-analytics-2.0.-swiadome-rozwijanie-witryn-internetowych full version, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Pytanie 7. Czy oferowane narzdzie zawiera opcje eksportowania danych
    do naszego firmowego systemu? ...............................................................................................54
    Pytanie 8. Czy oferowane narzdzie zawiera funkcje umoliwiajce integracj z nim danych
    pochodzcych z innych róde? .................................................................................................55
    Pytanie 9. Czy potraficie wskaza dwie nowe funkcje, narzdzia lub przejcia, które wasza
    firma planuje na najblisze trzy lata, aby utrzyma lub wzmocni pozycj na rynku? ................56
    Pytanie 10. Co spowodowao zerwanie kontraktów przez dwóch ostatnich klientów,
    którzy si na to zdecydowali? Z jakich narzdzi korzystaj teraz? Czy moemy si
    z nimi skontaktowa? ...............................................................................................................57
    Porównywanie producentów narzdzi analityki internetowej
    — zdywersyfikuj i rzd ............................................................................................58
    Strategia trzech koszyków ...........................................................................................................59
    Krok 3. Identyfikacja najlepszego wsparcia dla planowanej analityki internetowej
    (jak efektywnie przeprowadzi program pilotaowy) ..................................................60
    Krok 4. Negocjowanie warunków kontraktu — dokadnie sprawd zapisy SLA
    w kontrakcie z producentem wybranego narzdzia ....................................................64
    8
    Rozdział 3.
    Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników — miary ......................... 67
    Nowe spojrzenie na standardowe miary — osiem krytycznych miar
    witryny internetowej .................................................................................................69
    Wizyty (odwiedziny) i odwiedzajcy ............................................................................................69
    Czas spdzony na stronie i czas spdzony na witrynie ...................................................................78
    Wspóczynnik odrzuce ...............................................................................................86
    Wspóczynnik wyj .....................................................................................................89
    Wspóczynnik konwersji ..............................................................................................91
    Zaangaowanie .............................................................................................................92
    Miary internetowe bez tajemnic ...................................................................................97
    Cztery atrybuty doskonaej miary ................................................................................................97
    Przykad doskonaej miary internetowej ....................................................................................100
    Trzy yciowe lekcje Avinasha, które mog zdecydowa o wielkim sukcesie ................................101
    Taktyki wyboru waciwych miar internetowych przystosowane do szerszej strategii ..... 102
    Diagnozowanie pierwotnej przyczyny wydajnoci miary — konwersja .......................................103
    Korzystanie z raportów niestandardowych .................................................................................105
    Rozpoczynanie pracy od wniosków makro .................................................................................110
    Rozdział 4.
    Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników
    — rozwiązania praktyczne .................................................................... 115
    Elementarz analityki internetowej ..............................................................................116
    Opanowanie prostych wskaników ............................................................................................116
    Odkrywanie mocnych i sabych stron pozyskiwania odwiedzajcych ..........................................118
    Eliminowanie usterek i oszczdzanie pienidzy ...........................................................................121
    Analiza gstoci klikni ............................................................................................................123
    Mierzenie odwiedzin prowadzcych do zakupu ..........................................................................126
    Najlepszy raport analityki internetowej ......................................................................128
    róda ruchu .............................................................................................................................129
    Wyniki ......................................................................................................................................130
    Podstawowe strategie analityczne ...............................................................................131
    Segmentuj lub daj sobie spokój z analityk ................................................................................131
    Koncentruj si na zachowaniach klientów, a nie ogólnych zestawieniach ...................................138
    Praktyczne spojrzenie na codzienne analizy przepywu uytkowników ........................139
    Analiza wewntrznej wyszukiwarki ............................................................................................140
    Analiza optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) ...................................................147
    Pacenie za klikanie i analiza patnego wyszukiwania .................................................................158
    Analiza ruchu bezporedniego ...................................................................................................166
    Analiza kampanii mailingowych ................................................................................................170
    Analiza bogatych dozna — Flash, zapisy wideo i widgety ........................................................174
    Zderzenie z rzeczywistoci — najwaniejsze wyzwania
    zwizane z analityk internetow .............................................................................179
    Pliki cookies ledzce odwiedzajcych ........................................................................................179
    Próbkowanie danych — pierwsza pomoc ...................................................................................184
    Warto danych historycznych ..................................................................................................188
    Przydatno odtwarzania zapisu wideo z doznaniami klientów ...................................................192
    Lista czynnoci niezbdnych do zestawienia rónych danych ......................................................195
    9
    Rozdział 5.
    Klucz do sławy — mierzenie sukcesu ..................................................... 205
    Koncentruj si na kilku krytycznych elementach ........................................................208
    Pi przykadów praktycznych wskaników KPI wyników .........................................210
    Wspóczynnik wykonania zada ................................................................................................210
    Udzia wyszukiwarek .................................................................................................................211
    Lojalno odwiedzajcych i szybko powrotów ..........................................................................212
    Odbiorcy kanau RSS .................................................................................................................212
    Odsetek wartociowych wyj ....................................................................................................213
    Wyjcie poza ramy wspóczynników konwersji ...........................................................213
    Porzucanie koszyka lub formularza zamówienia .........................................................................214
    Dni i odwiedziny przed zakupem ...............................................................................................215
    rednia warto zamówienia ......................................................................................................216
    Podstawowy cel odwiedzin (identyfikacja odwiedzajcych moliwych do konwersji) ..........................217
    Mierzenie konwersji makro i konwersji mikro .............................................................219
    Przykady konwersji makro i konwersji mikro ...........................................................................220
    Szacowanie wartoci ekonomicznej .............................................................................223
    Mierzenie sukcesu niekomercyjnej witryny internetowej .............................................227
    Lojalno odwiedzajcych ..........................................................................................................227
    Szybko powrotów ...................................................................................................................229
    Dugo odwiedzin ....................................................................................................................230
    Gboko odwiedzin .................................................................................................................231
    Mierzenie sukcesu witryn B2B ...................................................................................232
    Rozdział 6.
    Rozwiązanie łamigłówki „dlaczego”
    — korzystanie z danych jakościowych ................................................... 237
    Laboratoryjne studia uytecznoci — co, dlaczego i ile ...............................................238
    Czym jest laboratoryjny test uytecznoci? .................................................................................238
    Jak przeprowadzi test ...............................................................................................................240
    Najlepsze praktyki laboratoryjnych studiów uytecznoci ..........................................................242
    Korzyci wynikajce z laboratoryjnych testów uytecznoci .......................................................243
    Obszary wymagajce ostronoci ...............................................................................................244
    Alternatywne formy testów uytecznoci — testy zdalne i testy online
    zlecane firmom zewntrznym ..................................................................................245
    Rekrutacja na ywo i zdalne badania uytkowników ..................................................................245
    Badania — naprawd skalowalne wsuchiwanie si w gos klienta ..............................250
    Rodzaje bada ...........................................................................................................................250
    Najwikszy bd popeniany przez badajcych ...........................................................................255
    Trzy najwaniejsze pytania zadawane w trakcie bada ...............................................................257
    Osiem wskazówek zwizanych z wyborem dostawcy rozwiza w zakresie bada online ............259
    Nowe rozwizania w zakresie badania odczu uytkowników .....................................263
    Studia wydajnoci na tle konkurencji .........................................................................................263
    Byskawiczne testy uytecznoci ................................................................................................263
    Studia online polegajce na sortowaniu kart ..............................................................................264
    Wizualne mapy cieplne tworzone przy uyciu metod sztucznej inteligencji ................................265
    10
    Rozdział 7.
    Szybsze odkrywanie niepowodzeń
    — uwalnianie potencjału testów i eksperymentów ................................. 267
    Elementarz opcji testowych — A/B i MVT ................................................................269
    Testy A/B ..................................................................................................................................269
    Testy wielowymiarowe ..............................................................................................................271
    Praktyczne pomysy na testowanie .............................................................................275
    Poprawiaj najwikszych przegranych — strony docelowe ..........................................................276
    Koncentruj si na stronach zatwierdzania zamówie, rejestracji i finalizacji transakcji ................276
    Optymalizuj liczb i ukad reklam .............................................................................................277
    Testuj róne ceny i taktyki sprzeday .........................................................................................277
    Testuj ukady opakowa, okadki DVD i inne produkty sprzedawane w tradycyjny sposób .......278
    Optymalizuj przedsiwzicia skadajce si na marketing wychodzcy .......................................279
    Eksperymenty kontrolowane — zrób nastpny krok w swojej grze analitycznej! ........279
    Mierzenie wpywu patnych reklam w wyszukiwarkach na sowa kluczowe
    zwizane z mark i kanibalizacj .............................................................................................280
    Przykady eksperymentów kontrolowanych ...............................................................................283
    Wady i zalety eksperymentów kontrolowanych .........................................................................284
    Tworzenie i doskonalenie kultury testowania .............................................................284
    Wskazówka 1. Istot Twojego pierwszego testu jest alternatywa „zrób to albo gi” ..................285
    Wskazówka 2. Nie ulegaj modzie na narzdzia i konsultantów ..................................................285
    Wskazówka 3. Odkryj karty — wznie si na wyyny ...............................................................286
    Wskazówka 4. Zacznij od hipotezy ............................................................................................286
    Wskazówka 5. Sformuuj kryteria oceny celów i decyzje, które podejmiesz na ich podstawie .....287
    Wskazówka 6. Testuj i mierz wiele wyników .............................................................................287
    Wskazówka 7. Testuj rozwizania problemów sygnalizowanych przez samych klientów ............288
    Wskazówka 8. Analizuj dane i komunikuj wycigane wnioski ...................................................289
    Wskazówka 9. Dwa elementy, bez których zmiana kultury nie jest moliwa
    — szerzenie wiary i wiedza ekspercka .....................................................................................289
    Rozdział 8.
    Analiza konkurencyjności ..................................................................... 291
    róda danych, rodzaje i sekrety analizy konkurencyjnoci .........................................292
    Dane gromadzone przez pasek narzdzi .....................................................................................293
    Dane panelowe ..........................................................................................................................294
    Dane operatorów internetu (ISP) ...............................................................................................296
    Dane wyszukiwarek internetowych ...........................................................................................297
    Zestawienia oferowane przez producentów rozwiza w zakresie analityki internetowej .............297
    Dane o wasnej witrynie ............................................................................................................299
    Dane hybrydowe .......................................................................................................................300
    Analiza ruchu na witrynach internetowych .................................................................302
    Porównywanie dugoterminowych trendów w ruchu .................................................................302
    Analiza zachodzenia na siebie konkurencyjnych witryn i szukanie okazji ....................................304
    Analiza witryn ródowych i docelowych ...................................................................................305
    Analiza zachowa uytkowników wyszukiwarek i wydajnoci sów kluczowych ..........306
    Trendy w wydajnoci najwaniejszych sów kluczowych .............................................................307
    Zainteresowanie wedug regionów geograficznych i analiza okazji .............................................308
    Pokrewne i szybko zyskujce popularno wyraenia wpisywane w wyszukiwarkach ..................312
    Analiza udziau na póce ............................................................................................................313
    Analiza przewagi konkurencyjnej w kontekcie sów kluczowych ...............................................315
    Analiza powizanych sów kluczowych ......................................................................................317
    Identyfikacja odbiorców i analiza segmentowanych danych ........................................318
    Analiza segmentacji demograficznej ..........................................................................................319
    Analiza segmentacji psychograficznej ........................................................................................321
    Zachowania uytkowników wyszukiwarek i analiza segmentacji odbiorców ...............................322
    11
    Rozdział 9.
    Nowe formy analiz — portale społecznościowe,
    serwisy mobilne i treści wideo ............................................................... 325
    Mierzenie nowego nurtu serwisów spoecznociowych
    — wyzwanie zwizane z danymi ..............................................................................326
    Ewolucyjna demokratyzacja treci ..............................................................................................328
    Rewolucja zapocztkowana przez serwis Twitter ........................................................................332
    Analiza dozna klientów poza witryn (aplikacje) .......................................................333
    Analizowanie dozna klientów mobilnych ..................................................................335
    Gromadzenie mobilnych danych — moliwe rozwizania ..........................................................336
    Raportowanie i analiza danych mobilnych .................................................................................340
    Mierzenie sukcesu blogów ..........................................................................................345
    Wkad autora ............................................................................................................................345
    Wzrost cznej liczby odbiorców ................................................................................................346
    Cytaty i wspóczynnik reakcji ....................................................................................................350
    Koszt prowadzenia blogu ..........................................................................................................351
    Korzyci (ROI) z prowadzenia blogu .........................................................................................352
    Szacowanie skutków aktywnoci w serwisie Twitter ...................................................355
    Wzrost liczby zwolenników .......................................................................................................356
    Wzmacnianie przekazu ..............................................................................................................357
    Wspóczynniki klikalnoci (CTR) i konwersje ............................................................................358
    Wspóczynnik konwersacji ........................................................................................................361
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com