webwriting. profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu. ebook. epub full, ebooki-ksiazki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lilyth.htw.pl
  • Podobne

     

    webwriting. profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu. ebook. epub full, ebooki-ksiazki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    IDŹ DO:
    
    Spis treści
    Webwriting.
    Profesjonalne tworzenie
    tekstów dla Internetu
    KATALOG KSIĄŻEK:
    
    Katalog online
    
    Bestsellery
    
    Nowe książki
    
    Zapowiedzi
    Autor
    ISBN: 978-83-246-3121-6
    Format
    CENNIK I INFORMACJE:
    
    Zamów informacje
    o nowościach
    
    Zamów cennik
    W sieci słów, zdań i stron WWW
    • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
    • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
    • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
    • Kluczowe umiejętności webwritera
    „Słowa, słowa, słowa” – odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest
    łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia
    zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje
    e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko
    mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet
    i schwytać uwagę czytelnika?
    Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że
    treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej „niecierpliwy
    przeglądacz” i „zaawansowany klikacz”. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro
    chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć
    skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest
    niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu – czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe,
    rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
    Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:
    • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
    • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
    • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy
    multimedialne?
    • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
    • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: ash, news agencyjny, news prasowy?
    • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?
    CZYTELNIA:
    
    Fragmenty książek
    online
    Do koszyka
    Do przechowalni
    Nowość
    Promocja
    Onepress.pl Helion SA
    ul. Kościuszki 1c
    44-100 Gliwice
    tel. 32 230 98 63
    e-mail:
    redakcja:
    redakcjawww@onepress.pl
    informacje:
    o księgarni onepress.pl
    Spis treci
    Wstp
    5
    Co powiniene wiedzie o funkcjonalnoci stron internetowych?
    7
    Wprowadzenie do webwritingu
    23
    Dziennikarstwo internetowe
    85
    Tekst reklamowy w Internecie
    105
    Pisanie perswazyjnych e-maili
    121
    Googlewriting
    137
    Komunikat prasowy w Internecie, czyli sów kilka o e-PR
    147
    Zakoczenie
    155
     Googlewriting
    W poprzednim rozdziale zapoznałeś się z e-mail marketingiem. Teraz
    pora na kolejny obszar działań marketingowych w Internecie, związa-
    ny z
    wyszukiwarkami
    , a konkretnie: z wyszukiwarką
    Google
    .
    Dlaczego akurat Google? A co przychodzi Ci jako pierwsze na myśl,
    gdy wypowiada się słowo „wyszukiwarka”? Z pewnością jest to Google,
    które zresztą
    kontroluje 80% rynku wyszukiwarek
    i ma ponad 120
    wersji językowych. Zresztą Google to przecież nie tylko wyszukiwarka.
    Jest także serwisem blogowym, translatorem, mapą, programem orga-
    nizującym zbiory zdjęć, darmową pocztą, telefonią internetową, a na-
    wet mapą Marsa. Czemu zawdzięcza swój oszałamiający sukces zało-
    żone w roku 1996 przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina Google?
    Wszystko zaczęło się od algorytmu
    PageRank
    . Algorytm ten opiera
    się na
    matematycznej analizie zależności pomiędzy stronami WWW
    .
    Można ją opisać prościej jako
    „metodę głosowania”
    . PageRank inter-
    pretuje więc link ze strony A do strony B jako „głos” oddany na stro-
    nę B przez stronę A. Przedmiotem zainteresowania jest zatem sieć
    linków pomiędzy stronami. Nie oznacza to jednak po prostu, że im
    więcej stron linkuje do danej strony, tym jest ona lepsza. Bierze się
    pod uwagę także i PageRank linkujących stron oraz ilość linków na
    nich. Liczy się zatem także i
    waga serwisów głosujących
    . Głosy pew-
    nych serwisów są więcej warte niż inne.
    Odkryciem Google’a było więc to, że
    o pozycji danej strony w wy-
    szukiwarce zaczęła decydować jej popularność
    . Wysoka pozycja
      [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com