wielka formuła. maksimum zysku, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] SPIS TREŚCI ROZDZIAŁ 11. Taktyki drugiej szklanki 51 Sprzedaż dodatkowa 52 Sprzedaż krzyżowa 53 Sprzedaż następcza 54 Ciągłość 55 ROZDZIAŁ 12. Wielka Formuła w historii 57 Holiday Inn 57 Bezpieczna maszynka do golenia firmy Gillette 61 Amazon.com 69 Charles Atlas: „Słabeusz, który stał się najlepiej zbudowanym człowiekiem świata” 72 Model T 75 Proszek do pieczenia i książka kucharska Edmondsa 77 Estée Lauder 79 Table for Six 82 ROZDZIAŁ 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę 85 Picasso na płytkach Joe Sugarman 88 Dwa wyjątki z korespondencji firmy Boron Gary Halbert 92 Wybór spragnionych mas i przebiegłe techniki podsuwania im drugiej szklanki David Garfinkel 104 W jaki sposób przyciągnąć nowy samochód wart 90 tysięcy dolarów dr Joe Vitale 108 Osobisty e-mail od byłego wiceprezesa BBDO do Marka Joynera Ben Mack 111 28 tysięcy dolarów leżących na stole Russell Brunson 127 Złoty standard spragnionej masy Paul Galloway 129 4 SPIS TREŚCI Były naukowiec z NASA ekspediuje drugą szklankę na księżyc Harry „Hank” Johnson 133 W jaki sposób po mistrzowsku przekonać swoich nowych klientów, aby rzucili się na drugą szklankę — jeszcze zanim wychylą pierwszą… Albo, ujmując to lepiej… jak zwiększyć sprzedaż o 200 procent lub więcej, robiąc tę jedną prostą rzecz Lee Benson 137 Tajemnice z Blogosfery: w jaki sposób zdobyć lojalnych czytelników, subskrybentów i klientów — za darmo! Jason i Skye Mangrum 148 W jaki sposób dwa magiczne słowa mogą niemal zagwarantować, iż Twoi klienci będą błagać Cię o drugą szklankę Yanik Silver 155 Znajdź pragnienie poprzez elicytację kryteriów Kenrick Cleveland 162 Przygotowywanie umysłów potencjalnych klientów na drugą szklankę Joshua Shafran 168 Robisz się spragniony… baaardzo spraaagnioooony… Tellman Knudson 210 Tworzenie niekończącej się serii promocji, w których wygrywają wszyscy, i zawiązywanie strategicznego partnerstwa dr Joe Rubino 223 Pasja i e-mail w Wielkiej Formule Andrew Fox 227 „Tajemnica całkowitego zdominowania dowolnego rynku w ciągu 180 dni” Brad Callen 233 W jaki sposób utworzyć swoje własne spragnione masy, aby zapewnić sobie automatyczne, cykliczne zyski Craig Perrine 242 5 SPIS TREŚCI Niech inni „podają szklankę”: etyka i sukces Shel Horowitz 253 Jak znaleźć spragnione masy za pomocą Google Perry Marshall 261 Jak wyzwolić ukryty popyt, utworzyć nową wartość i uzyskać eksplozję sprzedaży: prawdziwa historia pomysłu, który pozwolił zarobić milion dolarów Perry Marshall 270 Skorowidz 277 6 ROZDZIAŁ 3 Grupowanie C zy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego numery telefo- nów składają się z siedmiu cyfr? Dlaczego nie z sześciu? Albo ośmiu? Albo dwudziestu? George Miller z Uniwersytetu Princeton, zajmujący się psycho- logią kognitywną, w 1956 r. napisał artykuł pod tytułem The Magical Number Seven, Plus or Minus Two: Some Limits on Our Capacity for Processing Information 1 („The Psychological Review” nr 63, 81 – 97). 1 „Magiczna cyfra siedem plus minus dwa: niektóre ograniczenia na- szych zdolności do przetwarzania informacji” — przyp. tłum. 15
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|