społecznościowy boom. wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, ebooki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • elk.keep.pl
  • Podobne

     

    społecznościowy boom. wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, ebooki

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Społecznościowy BOOM
    Jeffrey Gitomer
    17
    Spis treci
    Media biznesowo-spoecznociowe i ukryte w nich moliwoci ............... 7
    To nie jest ksika ................................................................................... 10
    Có takiego spoecznego jest w mediach spoecznociowych?
    Jak spoeczny jeste Ty? ......................................................................... 12
    BOOM STA SI FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
    Boom na media spoecznociowe sta si faktem, a Ty zostae w tyle .... 21
    Spoecznociowa rewolucja i Twoja ewolucja ........................................ 27
    Media spoecznociowe — akwizycja na nowo. Przyczysz si? .......... 31
    Czy jeste ju aktywny w wiecie mediów spoecznociowych?
    Czy wci czekasz i przypatrujesz si z boku? ........................................ 35
    Od osobistych do biznesowych zastosowa mediów spoecznociowych ... 40
    Media spoecznociowe czy media BIZNESOWO-spoecznociowe?
    Ty wybierasz ............................................................................................. 44
    9 sposobów na skuszenie zotej rybki ................................................ 49
    Czy media spoecznociowe sprawdzaj si w kadej brany? ........... 60
    Sekretne drzwi: 8 kroków i jeste W RODKU! ................................... 67
    BOOM NA FACEBOOKA
    Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
    a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Facebooka ... 80
    O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! ................................................ 83
    Co „wierka”? Co publikowa? Jak szuka kontaktów? ....................... 88
    Tworzenie wasnej strony firmowej na Facebooku .................................. 93
    18
    Jeffrey Gitomer
    Społecznościowy BOOM
    BOOM NA LINKEDIN
    Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
    a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie LinkedIn ....... 97
    15 zasad, których powinien przestrzega
    kady uytkownik LinkedIn ................................................................100
    Sprzedawanie jest prospoeczne — media spoecznociowe
    jako narzdzie sprzeday ..................................................................108
    LinkedIn dla wszystkich i dla kadego ..............................................120
    BOOM NA TWITTERA
    Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
    a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Twittera .......126
    Tweetuj, wic jestem ............................................................................128
    Zrozumie Twittera i potg retweetów ..................................................132
    Sandy Carter — liderka (spoecznociowa) z pierwszego rzdu ...........137
    Witaj na najwikszym cocktail party wiata .....................................142
    3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykaj
    uwadze biznesmenów .......................................................................149
    12 rzeczy, których dowiedziaem si o Twitterze ..............................157
    Tweety Jeffreya Gitomera nawizujce do tematyki
    mediów spoecznociowych ...................................................................162
    BOOM NA YOUTUBE
    Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
    a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie YouTube ......166
    YouTube — jak wspi si na szczyt .................................................168
    Społecznościowy BOOM
    Jeffrey Gitomer
    19
    KLEJ!
    BLOG. BLOG. BLOG ...................................................................................176
    Proces klejenia .......................................................................................180
    Sia Twojego e-magazynu .......................................................................182
    BOOM SPOECZNOCIOWY
    Warto. Mowa o Tobie? .........................................................................186
    Pomocy! Chc pisa, ale nie wiem jak! ..................................................190
    4 zasady marketingu szeptanego ......................................................197
    Media spoecznociowe a biznes. Z perspektywy karierowicza .......204
    Jeste pracownikiem czy czowiekiem? ................................................212
    Twoja (osobista) strategia dziaania w mediach spoecznociowych ....214
    Ace of Sales — w subie mediom spoecznociowym ..........................217
    Przepis na sukces w mediach biznesowo-spoecznociowych:
    przycigaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawizuj kontakty .............................219
    Chcesz wczy si w boom na media spoecznociowe?
    Pomog Ci w tym osobicie! ...................................................................222
    Ta ksika nie ma zakoczenia… .............................................................223
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mement.xlx.pl
  • Designed by Finerdesign.com