społecznościowy boom. wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Społecznościowy BOOM Jeffrey Gitomer 17 Spis treci Media biznesowo-spoecznociowe i ukryte w nich moliwoci ............... 7 To nie jest ksika ................................................................................... 10 Có takiego spoecznego jest w mediach spoecznociowych? Jak spoeczny jeste Ty? ......................................................................... 12 BOOM STA SI FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY! Boom na media spoecznociowe sta si faktem, a Ty zostae w tyle .... 21 Spoecznociowa rewolucja i Twoja ewolucja ........................................ 27 Media spoecznociowe — akwizycja na nowo. Przyczysz si? .......... 31 Czy jeste ju aktywny w wiecie mediów spoecznociowych? Czy wci czekasz i przypatrujesz si z boku? ........................................ 35 Od osobistych do biznesowych zastosowa mediów spoecznociowych ... 40 Media spoecznociowe czy media BIZNESOWO-spoecznociowe? Ty wybierasz ............................................................................................. 44 9 sposobów na skuszenie zotej rybki ................................................ 49 Czy media spoecznociowe sprawdzaj si w kadej brany? ........... 60 Sekretne drzwi: 8 kroków i jeste W RODKU! ................................... 67 BOOM NA FACEBOOKA Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Facebooka ... 80 O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! ................................................ 83 Co „wierka”? Co publikowa? Jak szuka kontaktów? ....................... 88 Tworzenie wasnej strony firmowej na Facebooku .................................. 93 18 Jeffrey Gitomer Społecznościowy BOOM BOOM NA LINKEDIN Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie LinkedIn ....... 97 15 zasad, których powinien przestrzega kady uytkownik LinkedIn ................................................................100 Sprzedawanie jest prospoeczne — media spoecznociowe jako narzdzie sprzeday ..................................................................108 LinkedIn dla wszystkich i dla kadego ..............................................120 BOOM NA TWITTERA Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Twittera .......126 Tweetuj, wic jestem ............................................................................128 Zrozumie Twittera i potg retweetów ..................................................132 Sandy Carter — liderka (spoecznociowa) z pierwszego rzdu ...........137 Witaj na najwikszym cocktail party wiata .....................................142 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykaj uwadze biznesmenów .......................................................................149 12 rzeczy, których dowiedziaem si o Twitterze ..............................157 Tweety Jeffreya Gitomera nawizujce do tematyki mediów spoecznociowych ...................................................................162 BOOM NA YOUTUBE Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie YouTube ......166 YouTube — jak wspi si na szczyt .................................................168 Społecznościowy BOOM Jeffrey Gitomer 19 KLEJ! BLOG. BLOG. BLOG ...................................................................................176 Proces klejenia .......................................................................................180 Sia Twojego e-magazynu .......................................................................182 BOOM SPOECZNOCIOWY Warto. Mowa o Tobie? .........................................................................186 Pomocy! Chc pisa, ale nie wiem jak! ..................................................190 4 zasady marketingu szeptanego ......................................................197 Media spoecznociowe a biznes. Z perspektywy karierowicza .......204 Jeste pracownikiem czy czowiekiem? ................................................212 Twoja (osobista) strategia dziaania w mediach spoecznociowych ....214 Ace of Sales — w subie mediom spoecznociowym ..........................217 Przepis na sukces w mediach biznesowo-spoecznociowych: przycigaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawizuj kontakty .............................219 Chcesz wczy si w boom na media spoecznociowe? Pomog Ci w tym osobicie! ...................................................................222 Ta ksika nie ma zakoczenia… .............................................................223
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|