stworzona do sprzedaży. zbuduj firmę, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treci Przedmowa 9 Wstp 13 Podzikowania 17 R OZDZIAŁ 1. Chaos w firmie 21 R OZDZIAŁ 2. Firma bez wartoci? 29 R OZDZIAŁ 3. Wdraanie procesu 39 R OZDZIAŁ 4. Wewntrzna presja 47 R OZDZIAŁ 5. Próba 57 R OZDZIAŁ 6. Kandydaci 65 R OZDZIAŁ 7. Narastajce trudnoci 73 R OZDZIAŁ 8. Kwota 85 R OZDZIAŁ 9. Rozpd 91 R OZDZIAŁ 10. Nieograniczone moliwoci rozwoju 103 R OZDZIAŁ 11. Wyznanie 111 R OZDZIAŁ 12. Pytanie 119 R OZDZIAŁ 13. Firma gotowa na sprzeda 127 R OZDZIAŁ 14. Meta 133 Przewodnik wdroenia 137 Wykaz rad Teda 165 TYT KSIAZKI 8 R OZDZIAŁ 1. Chaos w firmie A lex Stapleton zajecha range roverem na parking przed budynkiem Banku MNY. Zabra z tylnego siedzenia teczk i pobieg do drzwi. Zerkn na zegarek i straci zudzenia: 9.06. Znów by spóniony. Bywa tu regularnie, wic jego nazwisko znajdowao si na licie w recepcji, a ochroniarz skin tylko, eby wchodzi. Alex wsiad do wolnej windy i nacisn przycisk na osiemnaste pitro. Po raz pierwszy od wyjcia z biura odetchn pen piersi. Jak tylko winda stana, pobieg prosto do sali konferencyjnej, w której odbyway si wszystkie jego spotkania w MNY. Klient, John Stevens, czeka ju na niego z rozdranion min. — Przepraszam za spónienie, John. Wiem, e jest pitek, ale te korki... — Masz makiety? — przerwa mu zniecierpliwiony John. John pracowa w banku od siedmiu lat. Zaraz po studiach na aka- demii ekonomicznej dosta prac na stanowisku specjalisty do spraw klientów i przez kilka lat zajmowa si udzielaniem poyczek dla maych przedsibiorstw. Potem przeszed do dziau marketingu w gównej siedzibie banku. Mimo modego wieku by otyy i ysy, wiecznie wcie- ky na cay wiat, i cho z wyksztacenia nie by marketingowcem, chcia kontrolowa prac Aleksa w najdrobniejszym szczególe. STWORZONA DO SPRZEDAŻY. ZBUDUJ FIRMĘ, KTÓRA PRZETRWA BEZ CIEBIE 22 Alex otworzy teczk, otar czoo i przygotowa si na dug przepra- w. Rozwin pierwszy projekt, a John z kamienn twarz machn lekcewaco rk w tej samej chwili, w której Alex zacz wyjania zamys projektantki. — Poka nastpny. Alex przedstawi wszystkie osiem pomysów — kilka tygodni pra- cy zamkno si w niespena pógodzinnej prezentacji — a John po chwili zastanowienia wybra jeden i da Aleksowi dalsze wytyczne. Zayczy sobie nowych zdj, innej czcionki i czerwieni, która wpa- daaby bardziej w pomaracz, a nie w ró, jak chciaa projektantka. John dugo rozwodzi si nad rónymi szczegóami, a Alex poczu si tak, jakby znów chodzi do podstawówki. Mimo swoich aosnych kwalifikacji John najwyraniej doskonale czu si w roli krytyka sztuki. Alex wyszed ze spotkania z obietnic, e w poniedziaek rano zjawi si z kolejnym zestawem makiet. Ruszy wcieky z parkingu. *** Gdyby John Stevens by nietypowym klientem, Alex jako by to przey. Niestety John by typowym przedstawicielem wikszoci jego klientów: handlowców na kiepskich stanowiskach, którzy najwyraniej lubili rozstawia po ktach pracowników agencji reklamowych. Alex zaoy Agencj Stapleton osiem lat temu, po latach wspi- naczki po drabinie korporacyjnej w midzynarodowej agencji rekla- mowej. Kiedy poczu, e przestaje si rozwija, postanowi, e musi znale sobie nowe wyzwanie, i zacz dziaa na wasn rk. Zacz projektowa logo i prospekty dla maych firm, a z czasem zdoby po- zycj kwalifikowanego usugodawcy Banku MNY. Pozycja taka ozna- czaa, e pienidze z banku pokryway rachunki agencji, natomiast bank mia Agencj Stapleton w odwodzie na wypadek, gdyby firma odpowiedzialna za promocj i kontakty z pras odmówia wspópracy. Czasem si zdarzao, e gówna agencja odrzucaa pomniejsze zlecenia, a wtedy bank powierza je Agencji Stapleton. Kiedy Alex otwiera swoj agencj, marzya mu si praca przy powanych, wysokobudetowych kampaniach. Wyobraa sobie, e kieruje prac modelek i aktorów, a w midzyczasie chodzi na wy-
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|