sztuka pisania perswazyjnych tekstów full, mojeksiążki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->SPIS TREŚCIWSTĘP?.....................................................................................5ZANIM ZACZNIESZ PISAĆ TEKST........................................................8Przekonania genialnego copywritera.............................................8Kto jest Twoim Klientem Idealnym?.............................................11Jaka jest Najbardziej Oczekiwana Akcja?.....................................14AIDA: CZTERY KROKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI................................16STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO WPRAKTYCE................................................................................21CIEMNA STRONA MOCY, KTÓREJ NIE NAUCZĄ CIĘ NA ŻADNEJ UCZELNI.....45JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I PRZEKONANIA)................53USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI.55JAK SPRAWIĆ, BY KLIENCI CI ZAUFALI.............................................56Dowody................................................................................56Opinie.................................................................................56Gwarancje............................................................................57Próbki..................................................................................59Edukacja..............................................................................61Kawa na ławę........................................................................62Eksperckie podejście...............................................................64Dowód społeczny....................................................................65Fakty...................................................................................66Podsumowując – zbiór zasad do zastosowania specjalnie dla Ciebie.....68KILKA UWAG O MYŚLENIU SYSTEMOWYM..........................................69JAK DZIAŁA JĘZYK PERSWAZJI.......................................................71Trans...................................................................................71Dopasowanie i prowadzenie......................................................72Wygrany-wygrany...................................................................74JĘZYK ZMYSŁÓW........................................................................75Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy...........................................75Kolorowe słowa, czyli predykaty................................................77Skuteczne używanie predykatów................................................78DZIAŁANIE NA EMOCJE................................................................90KOTWICZENIE STANÓW..............................................................100MAGICZNE SŁOWA.....................................................................101Zaprzeczenia.......................................................................101„Ale” i „pomimo że”..............................................................102„Spróbuj”...........................................................................103Implikacje...........................................................................104Implikacje jednoczesności.......................................................104Implikacje znaczenia.............................................................107Implikacje przyczyny i skutku..................................................108Implikacje warunkowe...........................................................109Presupozycje.......................................................................110Presupozycje dotyczące świadomości........................................111Presupozycje przymiotnikowe i przysłówkowe.............................112Tworzenie pozornego wyboru..................................................113Liczebniki porządkowe...........................................................114Presupozycje „już” i „jeszcze”................................................115Presupozycje dotyczące poziomów logicznych.............................115Ukryte polecenia..................................................................116Cytaty................................................................................117Tryb przypuszczający............................................................119Wyobraź sobie…....................................................................120Nieznane możliwości interpunkcji.............................................120Wiesz, jak to jest…?...............................................................122Wieloznaczności...................................................................123Skojarzenia.........................................................................125CASE STUDY: NASZA WŁASNA OFERTA COPYWRITINGU.......................127NA ZAKOŃCZENIE.....................................................................164SZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW– darmowy fragment –kliknij po więcej●str.5Piotr R. Michalak i Jakub WoźniakJak sprawić, by klienci Ci zaufaliDowodyKlienci potrzebują dowodu. Odczuwają podświadomą potrzebę, by ktośpowiedział im, że to co mówisz, to prawda. Klienci nie ufają firmom,dopóki nie wydajesz grubych tysięcy złotych na promocję markiw mediach i na public relations. A nawet wtedy często daną markępromują właśnie ludzie, będący symbolem pewnych wartości, którewłaściciel marki chce z nią powiązać. Co wynika z mych rozważań?Ludzie ufają ludziom. Co zwiększa zaufanie? Wszelkie dowody: Twójzeskanowany podpis jest dowodem na to, że za projektem stoiczłowiek, kierownik projektu, tak samo ludzki jak Ty czy ja. Opinieinnych klientów są dowodem na wysoką jakość Twoich produktów. Danekontaktowe w opinii klienta są dowodem na autentyczność tej opinii.Zadania dla Ciebie w tym zakresie znajdziesz pod koniec rozdziału.OpinieNic tak nie zwiększa zaufania jak opinie innych klientów. Ostrzegam -bardzo łatwo jest wykryć opinie nienaturalne, pisane na zamówienie.Nie wspominając o tym, że pisanie nieprawdziwych opinii jest wysocenieetyczne, choć praktykowane. Twój cel to zdobycie naturalnych,pozytywnych opinii. Aby tego dokonać, klienci muszą być zadowoleniz Twojego produktu. Twoim celem jest zatem zaspokajanie potrzebklientów, zadowalanie ich. Spraw, żeby byli zachwyceni, a następniepoproś o opinię. Po prostu wyślij do nich maila. Możesz też zrobićkonkurs z nagrodami. Napisz, że nagrody są zarówno za pozytywneCopyright by Wydawnictwo Złote Myśli&EntentaSZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW– darmowy fragment –kliknij po więcej●str.6Piotr R. Michalak i Jakub Woźniakopinie, które można wykorzystać w materiałach promocyjnych jak i zaopinie krytyczne, które pozwolą Ci udoskonalić Twój produkt.GwarancjeGwarancje zwiększają sprzedaż o kilkadziesiąt lub kilkaset procentw stosunku do sytuacji, w której nie dawałbyś gwarancji. Prawo polskiemówi wyraźnie, iż przy sprzedaży przez Internet Twoim obowiązkiemjest udzielenie 10-dniowej gwarancji. Tak, to Twój prawny obowiązek!Dziwi mnie, iż tak mało firm manifestuje gwarancję, do której sązobowiązani prawnie. Boją się zwrotów. Faktem jednak jest, że zwrotyoscylują na poziomie 1-2% lub mniejszym, w zależności od tego, jakdużą jakość dostarczasz w produkcie i jakie są Twoje relacje zklientem. Bardzo rzadko zdarza się, żeby zwroty przekraczały 1-2%.Jeśli u Ciebie tak jest, to znaczy, że coś nie gra z Twoim produktem lubusługą.W Stanach Zjednoczonych znany jest przypadek firmyDominos Pizza.Kiedy firma weszła na rynek jako małe przedsiębiorstwo (jedna lub dwierestauracje), właściciel wpadł na pomysł i wymyślił hasło reklamowe:„Świeża, gorąca pizza dostarczona wprost do Twojego domu w 30 minutlub mniej – albo dostaniesz ją za darmo”.Dominosstało się dość szybkonajwiększą i najpopularniejszą siecią restauracji serwujących pizzęw całych Stanach. Zajmowali pierwsze miejsce głównie dzięki ichunikalnej gwarancji! Pizza w 30 minut, a jeśli nie – to za darmo.Słyszałem, że swego czasu ludzie niemalże robili zakłady o to, czyDominosdowiezie pizzę na czas. „Wygramy, czy nie wygramy?” – toprawie hazard! GwarancjaDominosbyła jednak dość trudna dospełnienia w niektórych warunkach i w końcu firma z niej zrezygnowała.Po rezygnacji z unikalnego hasła i gwarancji,Dominosspadło na drugieCopyright by Wydawnictwo Złote Myśli&Ententa
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|