wspolbrzmienie.-znajdz-wspolny-jezyk-z-odbiorcami-twojej-prezentacji full version, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treści Przedmowa 16 Co to jest miniwykres? 68 Wprowadzenie 18 Studiumprzypadku: Benjamin zander 70 miniwykres zandera 72 1 CzYm jEST WSPółBRzmIENIE? 23 zasada #2 75 Perswazja to siła 24 Współbrzmienie rodzi przemianę 26 3 zAPOzNAj SIę z BOhATEREm 77 Przemiany są zdrowe 28 jak znaleźć u nich oddźwięk? 78 Prezentacje są nudne 30 Posegmentuj publiczność 80 Bezbarwność 32 Studiumprzypadku: Ronald Reagan 82 Ludzie są ciekawi 34 Oto bohater 86 Same fakty nie wystarczają 36 Oto mentor 88 Opowieści przekazują sens 38 znajdź wspólny grunt 90 Nie Ty jesteś bohaterem 40 Opieraj się na tym, co Was łączy 92 Publiczność jest bohaterem 42 zasada #3 95 zasada #1 45 4 WYTYCz DROgę 97 2 CO WIEmY z mITóW I fILmóW 47 Przygotowania do podróży 98 Wykorzystaj właściwości opowieści 48 Wielka idea 100 Bez dramatu ani rusz 50 Rozplanuj podróż publiczności 102 Struktura opowieści 52 Przybory do rozrysowania planu podróży 104 Podróż Bohatera 54 Bądź świadomy ryzyka 106 Przekroczenie progu 56 Poradź sobie z oporem 108 Komunikacja 58 Przedstaw cenną nagrodę 110 Początek i zew przygody 60 Studiumprzypadku: general Electric 112 Środek: kontrast 62 zasada #4 117 Wezwanie do czynu 64 zakończenie 66 5 PRzEKAż PEłNOWARTOŚCIOWE TREŚCI 7 COŚ, CO zAPAmIęTAją NA DługO 119 169 groch z kapustą 120 gwóźdź programu 170 Nie tylko fakty się liczą 122 Studiumprzypadku: michael Pollan 173 Nie myśl za dużo 125 Powtarzane slogany 174 Kontrast tworzy tok narracji 126 Inspirujące obrazy 176 Nadaj ideom sens 129 Studiumprzypadku: pastor john Ortberg 178 Przywołuj historie z życia 130 miniwykres Ortberga 180 Przemień informacje w opowieści 132 Studiumprzypadku: Rauch foundation 182 Studiumprzypadku: Cisco Systems 134 Studiumprzypadku: Steve jobs 185 Od danych do sensu 139 miniwykres jobsa 186 zabij swoje maleństwa 140 zasada #7 189 Od pomysłu do przekazu 142 8 zAWSzE mOżNA zROBIć COŚ LEPIEj zasada #5 145 191 Wzmocnij sygnał, zredukuj szum 192 6 STRuKTuRA WYRAżA SENS Dobre pierwsze wrażenie 194 147 Skonstruuj strukturę 148 Nie wykładaj ze szczytu wieży 196 z sensem! 150 Ceń sobie zwięzłość 198 Studiumprzypadku: Richard feynman 152 Oderwij się od slajdów 200 miniwykres feynmana 154 zrównoważ emocjonalność 202 uporządkowane komunikaty oddziałują silniej 156 urządź próbę dla szczerych krytyków 204 Stwórz kontrast emocjonalny 158 Studiumprzypadku: doktor markus Covert 206 Kontrast stylu prezentowania 160 Studiumprzypadku: Leonard Bernstein 209 Twoja opowieść na srebrnym ekranie 162 zasada #8 213 Rekapitulacja procesu 164 zasada #6 167 9 zmIEń ŚWIAT DOOKOłA 215 Niełatwo zmienić świat 216 Wygłaszaj prezentacje, które zmienią świat 218 Nie czyń zła 221 Prezentacje Enronu w okresie załamania 222 zdobądź przewagę konkurencyjną 224 Studiumprzypadku: martin Luther King 226 miniwykres Kinga 236 Studiumprzypadku: martha graham 232 Otwarcie eksponuj swoje myśli 236 możesz zmienić swój świat 238 INSPIRACjA NAS OTACzA 243 Studiumprzypadku: Wolfgang Amadeusz mozart 244 miniwykres sonaty 246 Studiumprzypadku: Alfred hitchcock 248 Studiumprzypadku: E. E. Cummings 250 zasada #9 255 Przypisy 256 Podziękowaniazazdjęcia 259 Skorowidz 261 Szczególnepodziękowania 264 ROZDZIał 3. ChAPTER # Zapoznaj się z bohaterem 77
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmement.xlx.pl
|